  • 11. Data: 2009-09-01 21:40:56
    Temat: Re: Jak uzyskać od operatora (orange pop) potwierdzenie pisemne stanu konta ?
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 1 Sep 2009 02:36:09 +0200, A r t i e napisał(a):

    > Jak to mozliwe ? Przecież pre-paid w momencie dojścia do 0 powinien z definicji
    burtalnie przerwać rozmowę.. I nie pozwolić na inne
    > voive.smsy..

    Mnie kiedyś w Chorwacji, przy transmisji danych w sieci Cronet, zdarzyło
    się zrobić debet na ok. 50 kuna.
    Połączenie GPRS nagle zostało przerwane. Sprawdzamy, na koncie nie ma
    środków. Ponownie doładowaliśmy konto za 100 kuna i wtedy okazało się,
    że połowa z tej kwoty natychmiast poszła na spłacenie debetu.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 12. Data: 2009-09-01 22:57:54
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Wycior" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Plus tak brutalnie się nie zachowuje :). Mój rekord na minus to ~2,70zł :)

    W blueconnect na karte udalo mi sie osiagnac -16 zł :)

    Pozdrawiam
    SDD