  • 1. Data: 2010-06-26 08:00:20
    Temat: Jak trzymacie swojego ... ? :>
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    iPhona...

    http://technowinki.onet.pl/wiadomosci/steve-jobs-zle
    -trzymacie-swoje-iphoney,1,3311304,artykul.html

    "Apple przyjęło stanowisko w sprawie problemów z odbiorem sygnału w
    nowym iPhone'ie. Jak nietrudno się domyślić, wina nie leży po stronie
    ,,cudownego telefonu", a jego użytkowników."

    TG

  • 2. Data: 2010-06-26 08:23:57
    Temat: Re: Jak trzymacie swojego ... ? :>
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 26 Jun 2010 10:00:20 +0200, TGor napisał(a):

    > "Apple przyjęło stanowisko w sprawie problemów z odbiorem sygnału w
    > nowym iPhone'ie. Jak nietrudno się domyślić, wina nie leży po stronie
    > ,,cudownego telefonu", a jego użytkowników."

    Jest już specjalny instruktaż jak trzymać prawidłowo:
    http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs070.as
    h2/36860_135235533170105_100000509770192_326092_1323
    942_n.jpg
    a nawet nowy slogan reklamowy:
    http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/0
    6/10x0625obv1241hold.jpg
    oraz będą nowe reklamy:
    http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs181.sn
    c4/37365_135230423170616_100000509770192_326038_4488
    226_n.jpg

    Ale zwieranie anteny impedancją ciała to nie jedyny problem:
    http://gizmodo.com/5572947/if-you-have-these-iphone-
    4-problems-you-should-exchange-your-phone
    - wadliwe czujniki zbliżeniowe
    - żółte przebarwienia na ekranie (Apple twierdzi, że to od kleju i ma
    zniknąć)
    - problemy z działaniem kamery
    - zamienione klawisze głośności (niska jakość montażu + słaba kontrola
    jakości)
    - problemy z czytnikami kart SIM, niektóre wręcz rysują styki na karcie

    do tego łatwe pękanie szklanych powierzchni przy upadku, co jest bolesne
    zwłaszcza w przypadku digitizera. Otóż w 3GS był on bardzo częstą ofiarą
    noszenia w kieszeni. Ale digitizer kosztował jakieś 12 dolarów (wraz z
    narzędziami od razu), a wymiana zajmowała wprawnej osobie około 10 minut,
    bo to pierwsza część jaką się zdejmuje, dostając się do czegokolwiek. I
    tylko dwie śrubki.
    W czwórce jest to OSTATNIA część (co jest jakby oczywiste jak dostęp jest
    od tylnej strony). Trzeba zdemontować kompletnie wszystko, odkręcając około
    30 śrubek i odpinając kilkanaście złącz. Co więcej - digitizer jest
    sklejony z tym cudownym najlepszym na świecie LCD i póki co jest uważany za
    integralną część. Z pewnością nie będzie kosztował $12 tylko conajmniej
    $120, a jego wymiana to będzie conajmniej godzina.
    Nawet jeżeli będzie sposób na wymianę samego digitizera, to jest on
    sklejony żywicą z LCD (własnie ta żywica daje żółte plamy na ekranie) i
    jego rozklejenie i późniejsze sklejenie będzie masakrycznie trudne.

    A niestety, wystarczy go upuścić, żeby mieć 25% szans na pęknięcie którejś
    ze szklanych powierzchni.

    "Ten nastolatek jest oszustem a Apple mowi ze nic nie wybuchlo... zreszta
    czemu nie zacytowales stanowiska Apple ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 3. Data: 2010-06-26 08:25:52
    Od: Motylek <c...@a...pl>

    Użytkownik TGor napisał:
> [...]
    > nowym iPhone'ie. Jak nietrudno się domyślić, wina nie leży po stronie
    > ,,cudownego telefonu", a jego użytkowników."

    AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAA :)

  • 4. Data: 2010-06-26 08:31:28
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2010-06-26 10:23, Waldek Godel wrote:

    > - żółte przebarwienia na ekranie (Apple twierdzi, że to od kleju i ma
    > zniknąć)
    > - problemy z działaniem kamery

    Byłoo?! I "ktoś" się upierał, że tak jest dobrze, kolory cieplejsze. No
    ale wtedy żółty był cały ekran a teraz... cóż, chcieli zadowolić wszystkich.

    > - zamienione klawisze głośności (niska jakość montażu + słaba kontrola
    > jakości)

    Może tak ma być? Zamienić jeszcze mikrofon z głośnikiem i nic nie zewrze...

    > - problemy z czytnikami kart SIM, niektóre wręcz rysują styki na karcie

    A po co ktoś chciałby wyciągać kartę z najlepszego telefonu? No tu już
    przesadzili.

    > A niestety, wystarczy go upuścić, żeby mieć 25% szans na pęknięcie którejś
    > ze szklanych powierzchni.

    Waldku, JAKIEŚ wady to on ten telefon mieć musi...

    TG

  • 5. Data: 2010-06-26 08:37:46
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    To 'coś' to pomyłka ale na tyle modna, że tłumy go i tak kupią bo przecież
    pęd stadny w obecnych czasach to też moda.

> [...]
    > jakości)
    > - problemy z czytnikami kart SIM, niektóre wręcz rysują styki na karcie

    Hmm, pewnie po weekendzie się odezwie ;))))))

  • 6. Data: 2010-06-26 10:02:43
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 26 Jun 2010 10:37:46 +0200, BaX napisał(a):

    > To 'coś' to pomyłka ale na tyle modna, że tłumy go i tak kupią bo przecież
    > pęd stadny w obecnych czasach to też moda.

    no i tu jest ciekawostka - bo iPhone OS, czyli jak teraz nakazują wyznawcom
    mówić iOS jest dobrym systemem (w odróżnieniu od popierdółek jak Android,
    Bada czy WP7), uruchamia natywnie kompilowane aplikacje jak WM czy Symbian
    oraz ma teraz mnóstwo aplikacji, dzięki działalności kościoła. W iOS4
    zlikwidowano też większość bezsensownych upiierdliwości, czyli mówiąc
    inaczej, przestano go bezsensownie kastrować.
    Konstrukcja też jest nienajgorsza obecnie, wystarczyło się skupić na
    zapewnieniu dobrej jakości. Zakończenie durnego limitowania sprzedaży
    poskutkuje spadkiem cen - naprawdę mogliby teraz pozamiatać na rynku,
    zwłaszcza przy paranoi Microsoftu z WP7.

    Jeżeli cały ajfonowy underground związany z jailbreakowaniem i cydią będzie
    się rozwijał tak jak do tej pory, to za parę miesięcy może być jedyną
    sensowną alternatywą dla starzejącego się WM6.5, może oprócz Nokii N9
    Może, ale na razie - jak widać powyżej - się nie zanosi.

    "Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam
    sie Jan Strybyszewski"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 7. Data: 2010-06-26 10:09:43
    Od: ALEX <a...@g...pl>

    W dniu 26-06-10 10:37, BaX pisze:

    > To 'coś' to pomyłka ale na tyle modna, że tłumy go i tak kupią bo przecież
    > pęd stadny w obecnych czasach to też moda.

    Ostatnio w telewizorni było info z premiery iPhone 4 w Tokio.
    Rekordzista czekał przed sklepem 33 godziny. A wszyscy tak podnieceni
    jakby zobaczyli drewniane 5zł w aerozolu ;->

    --
    ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm

  • 8. Data: 2010-06-27 09:59:50
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-06-26 10:00, TGor pisze:
    > "Apple przyjęło stanowisko w sprawie problemów z odbiorem sygnału w
    > nowym iPhone'ie. Jak nietrudno się domyślić, wina nie leży po stronie
    > ,,cudownego telefonu", a jego użytkowników."

    Jobs jest żałosny, ale zawsze był;)

  • 9. Data: 2010-06-28 07:10:26
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > zlikwidowano też większość bezsensownych upiierdliwości, czyli mówiąc
    > inaczej, przestano go bezsensownie kastrować.

    Nie mam zastrzeżeń do systemu, urządzenie samo w sobie jest dla mnie
    pomyłką. Jako telefon beznadziejny, jako nawigacja bezużyteczny.

  • 10. Data: 2010-06-28 08:13:34
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 28 Jun 2010 09:10:26 +0200, BaX napisał(a):

    > Nie mam zastrzeżeń do systemu, urządzenie samo w sobie jest dla mnie
    > pomyłką. Jako telefon beznadziejny, jako nawigacja bezużyteczny.

    o.. a co takiego beznadziejnego jest w nim?

    ". Apple robi dokładnie to co mówi filozofia tej firmy"- Paweł "robbo"
    Kamiński aka Jan Strybyszewski