  • From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Subject: Re: Jak trzymacie swojego ... ? :>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Sat, 26 Jun 2010 11:02:43 +0100

    Dnia Sat, 26 Jun 2010 10:37:46 +0200, BaX napisał(a):

    > To 'coś' to pomyłka ale na tyle modna, że tłumy go i tak kupią bo przecież
    > pęd stadny w obecnych czasach to też moda.

    no i tu jest ciekawostka - bo iPhone OS, czyli jak teraz nakazują wyznawcom
    mówić iOS jest dobrym systemem (w odróżnieniu od popierdółek jak Android,
    Bada czy WP7), uruchamia natywnie kompilowane aplikacje jak WM czy Symbian
    oraz ma teraz mnóstwo aplikacji, dzięki działalności kościoła. W iOS4
    zlikwidowano też większość bezsensownych upiierdliwości, czyli mówiąc
    inaczej, przestano go bezsensownie kastrować.
    Konstrukcja też jest nienajgorsza obecnie, wystarczyło się skupić na
    zapewnieniu dobrej jakości. Zakończenie durnego limitowania sprzedaży
    poskutkuje spadkiem cen - naprawdę mogliby teraz pozamiatać na rynku,
    zwłaszcza przy paranoi Microsoftu z WP7.

    Jeżeli cały ajfonowy underground związany z jailbreakowaniem i cydią będzie
    się rozwijał tak jak do tej pory, to za parę miesięcy może być jedyną
    sensowną alternatywą dla starzejącego się WM6.5, może oprócz Nokii N9
    Może, ale na razie - jak widać powyżej - się nie zanosi.

    "Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam
    sie Jan Strybyszewski"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski