  • 11. Data: 2009-11-04 14:44:04
    Temat: Re: Jak "to" się nazywa (Zakodowany obrazek?)
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Piotr M napisal(a):

    > Teoretycznie kapitalna sprawa, zobaczymy jak będzie w praktyce.
    > Przykładowo idziesz sobie ulicą, widzisz plakat filmowy, "przykładasz"
    > telefon i tym samym kupujesz bilet czy oglądasz zwiastun.

    praktycznie też. We wrocławiu takie kody są na przystankach i podają
    link do najbliższych odjazdów: http://www.wroclaw.pl/m3375/p118375.aspx

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 12. Data: 2009-11-05 08:24:14
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 4 Lis, 12:59, "mz" <l...@w...pl> wrote:
    > A jakie aplikacje trzeba zainstalować na swoim telefonie aby taki kod
    > przeczytać ?
    Przeglądając googla wpadłem na jakiegoś pożytecznego bloga i tam z
    kilku testowanych polecany był Kaywa Reader - zainstalowałem i działa
    bez zarzutu. Wykorzystuje u mnie autofokusa, więc ogranicza errory.
    Pozdr. - J

  • 13. Data: 2009-11-07 13:12:35
    Od: "ZeN" <z...@n...pl>

    Użytkownik "JoteR" napisał w wiadomości news:hcqch8$s7j$1@inews.gazeta.pl...
> [...]

    to akurat jest adres e-mail w "QR code"

    http://www.google.pl/#hl=pl&q=qr+code&lr=&aq=f&oq=qr
    +code&fp=4e4c5cbfaaee3541

  • 14. Data: 2009-11-07 19:13:48
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 04 Nov 2009 00:10:43 +0100, Milczący Ponurak wrote:
    >Jest to jeden z rodzajów kodu kreskowego:
    >http://pl.wikipedia.org/wiki/Kod_kreskowy

    Kreskowym to bym go zdecydowanie nie nazwal :-)

    J.

  • 15. Data: 2009-11-07 19:16:04
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 4 Nov 2009 14:44:04 +0000 (UTC), Zbylut wrote:
    >praktycznie też. We wrocławiu takie kody są na przystankach i podają
    >link do najbliższych odjazdów: http://www.wroclaw.pl/m3375/p118375.aspx

    Nie prosciej przeczytac na rozkladzie ?
    Czy MPK chce zrezygnowac z papierowych rozkladow, bo to za drogo ?
    :-)

    J.

  • 16. Data: 2009-11-07 20:01:09
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 07.11.09 20:16, J.F. pisze:

    > Nie prosciej przeczytac na rozkladzie ?
    > Czy MPK chce zrezygnowac z papierowych rozkladow, bo to za drogo ?
    > :-)

    Jedziesz do Rynku na piffko, robisz fotkę kodu na przystanku z którego
    będziesz wracał. Siedzisz sobie w knajpie i spokojnie sprawdzasz fonem o
    której masz najbliższy odjazd :P

    --
    Pete

  • 17. Data: 2009-11-07 20:44:03
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    > Jedziesz do Rynku na piffko, robisz fotkę kodu na przystanku z którego
    > będziesz wracał. Siedzisz sobie w knajpie i spokojnie sprawdzasz fonem o
    > której masz najbliższy odjazd :P

    A cyferki, że się tak wyrażę, nieczytelne?
    Przem

  • 18. Data: 2009-11-07 20:52:04
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    J.F napisal(a):

    > Nie prosciej przeczytac na rozkladzie ?
    > Czy MPK chce zrezygnowac z papierowych rozkladow, bo to za drogo ?
    > :-)

    często prościej, ale gdy linii na przystanku jest wiele to zamiast szukać
    wystarczą dwa kliknięcia i wiesz co jedzie i za ile minut.
    Korzystałem, działa i propaguje lenistwo :)

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 19. Data: 2009-11-08 11:02:53
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 07 Nov 2009 21:01:09 +0100, Pete wrote:

    >Jedziesz do Rynku na piffko, robisz fotkę kodu na przystanku z którego
    >będziesz wracał. Siedzisz sobie w knajpie i spokojnie sprawdzasz fonem o
    >której masz najbliższy odjazd :P

    No fakt, to sie moze przydac.

    Mozna sprawdzic "z opoznieniem" ?

    J.

  • 20. Data: 2009-11-08 12:07:08
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 07.11.09 21:44, Przemek pisze:

    > A cyferki, że się tak wyrażę, nieczytelne?

    Które? W knajpie w menu? Czytelne.
    Czy na przystanku? Na który musisz się przejść, żeby sprawdzić godz.
    odjazdu?
    Chyba, że mówisz o fotce całego rozkładu?
    Fotokod robisz raz i masz linka do aktualnego rozkładu. Fotka rozkładu
    może się zrobić nieaktualna.

    --
    Pete