    From: Lisciasty <l...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Jak tanio i lekko namierzać biegacza?
    Date: Sun, 1 Apr 2012 15:09:22 -0700 (PDT)

    Witam,

    Wróciłem z biegania i dostałem sporego zjeba od białogłowy, fakt że
    trochę długo mnie nie było i po ciemku ;)
    Mam pytanie, czy ktoś może zna jakiś system gps-owy, który można sobie
    przyczepić do tyłka i żeby był podgląd położenia online? Dobrze coby
    to nie było jakieś ciężkie i nieporęczne, jak będzie tanie to też
    dobrze ale z tym "tanie" to nie ma aż takiego ciśnienia.
    Do głowy mi przychodzą systemy śledzenia samochodów, ale to chyba
    grubszy kaliber?

    Pzdr.
    L.