  • Data: 2012-04-02 11:42:35
    Temat: Re: Jak tanio i lekko namierzać biegacza?
    Od: Dariusz Pelka <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Kwi, 00:09, Lisciasty <l...@p...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > Wróciłem z biegania i dostałem sporego zjeba od białogłowy, fakt że
    > trochę długo mnie nie było i po ciemku ;)
    > Mam pytanie, czy ktoś może zna jakiś system gps-owy, który można sobie
    > przyczepić do tyłka i żeby był podgląd położenia online?

    [...]

    Kolego, źle kombinujesz bo kręcisz bat na siebie. Powiedz białogłowej,
    że takiego urządzenia nie ma, powiedz jej jaką trasą biegasz i na tym
    poprzestań, ma ci ufać, ok? Jak założysz sobie taką smycz raz, to nie
    widzę powodu żeby szanowna niewiasta nie kazała ci założyć obróżki na
    każde wyjście z domu ("skoro idziesz z kolegami do teatru to co ci
    przeszkadza jak to weźmiesz misiaczku, kocham cię i się martwię o
    ciebie mój turboptysiu") i będziesz miał, kolego, pozamiatane.

    Uważaj.

    Darek