  • 41. Data: 2014-03-03 15:13:37
    Temat: Re: Jak szybko i bezdotykowo zajechać silnik ZI i ZS
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" napisał w wiadomości
    AZ <a...@g...com> wrote:
    >No tak, tylko jakby szybciej :)

    I o to chodzi - przy 6000rpm i powiedzmy 4cm promienia mamy jakies
    1500g, i nagle masa tloka zaczyna generowac kilkaset kg sily.

    Falowanie obrotow to przy tym drobny pikus.

    J.

  • 42. Data: 2014-03-03 15:28:03
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    AZ <a...@g...com> wrote:

    > No tak jak przy przegazowce :-)

    Ale nie przegazowujesz non stop przez... ileś minut... chyba :)

    Przy przegazówce jest nagła zmiana prędkości i wtedy po dupie
    dostaje rozrząd.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 43. Data: 2014-03-03 15:51:07
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-03-03, Adam Wysocki <g...@s...invalid> wrote:

    > Ale nie przegazowujesz non stop przez... ileś minut... chyba :)

    No nie, ale czesto sie rozpedzasz.

    > Przy przegazówce jest nagła zmiana prędkości i wtedy po dupie
    > dostaje rozrząd.

    A czemu to ma dostawac po dupie rozrzad?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 44. Data: 2014-03-03 15:54:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    AZ <a...@g...com> wrote:

    >Ale nie przegazowujesz non stop przez... ileś minut... chyba :)

    >Przy przegazówce jest nagła zmiana prędkości i wtedy po dupie
    >dostaje rozrząd.

    Nie caly rozrzad, tylko pasek.

    A biorac pod uwage ze walek cienki, inercje ma mala, zas opory ruchu
    duze, to mysle ze bardzo nie dostaje.

    Mocniej chyba dostaje przy redukcji biegow, gdy obroty najpierw
    spadaja, a potem musza gwaltownie wzrosnac.

    J.

  • 45. Data: 2014-03-03 22:42:07
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 3 Mar 2014 08:00:48 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Wydawałoby się, ze najszybciej zuzyje sie paliwo gwałtownie przyspieszajc i
    > hamujac do 0 i tak w kółko...

    Szybciej skończą się hamulce :-)

  • 46. Data: 2014-03-04 00:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > Szybciej skończą się hamulce :-)

    Hmm? Hamowac przeciez nie trzeba super gwałtowanie.

  • 47. Data: 2014-03-04 06:01:10
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:

    > Przez to odciecie ilosc paliwa moze byc ograniczona.
    > A chlodzenie kto wie - moze i wydajne z wiatrakiem.

    > Mnie sie udalo zagotowac wode jadac ok 40km/h z wiatrem.
    > wiatr mial podobna predkosc, wiec w efekcie jakby nie chlodzil.

    wentylator ci wysiadł w bryce?

  • 48. Data: 2014-03-04 10:19:42
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    AZ <a...@g...com> wrote:

    > No nie, ale czesto sie rozpedzasz.

    Ja? W życiu, czydzieści jeżdżę ;)

    > A czemu to ma dostawac po dupie rozrzad?

    Konkretnie chodziło mi o pasek, który musi przenieść siłę wystarczającą
    do dużej zmiany prędkości wałka rozrządu w krótkim czasie.

    Oczywiście kwestia względna, pasek w dobrym stanie nie strzeli. Ale
    taki, który ma już za dużo nalatane, może.

    http://motogof.tumblr.com/