eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak szybko i bezdotykowo zajechać silnik ZI i ZSRe: Jak szybko i bezdotykowo zajechać silnik ZI i ZS
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.r
    eadnews.com!transit3.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!ne
    wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl
    !news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <levjbo$54i$1@news.task.gda.pl>
    <18uav2ea7orfr.1ir3dgstwfgfq$.dlg@40tude.net>
    <lf01qe$s0m$1@news.task.gda.pl>
    <1...@4...net>
    <g...@n...chmurka.net> <lf1kgd$sae$1@node2.news.atman.pl>
    <g...@n...chmurka.net> <lf21p2$cjt$1@node1.news.atman.pl>
    <g...@n...chmurka.net>
    In-Reply-To: <g...@n...chmurka.net>
    Subject: Re: Jak szybko i bezdotykowo zajechać silnik ZI i ZS
    Date: Mon, 3 Mar 2014 15:54:34 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    Lines: 21
    Message-ID: <531497ab$0$2366$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.180.199
    X-Trace: 1393858475 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2366 83.26.180.199:49430
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2525978
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Adam Wysocki" napisał w wiadomości
    AZ <a...@g...com> wrote:
    >>> No tak, tylko jakby szybciej :)
    >> No tak jak przy przegazowce :-)

    >Ale nie przegazowujesz non stop przez... ileś minut... chyba :)

    >Przy przegazówce jest nagła zmiana prędkości i wtedy po dupie
    >dostaje rozrząd.

    Nie caly rozrzad, tylko pasek.

    A biorac pod uwage ze walek cienki, inercje ma mala, zas opory ruchu
    duze, to mysle ze bardzo nie dostaje.

    Mocniej chyba dostaje przy redukcji biegow, gdy obroty najpierw
    spadaja, a potem musza gwaltownie wzrosnac.

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: