  • Data: 2024-06-13 10:55:54
    Temat: Jak sklonowac karte pamieci na wieksza?
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chcę zmienić kartę pamięci microSD w tel na większą, i tu pewne zaskoczenie:
    Przekopiowałem Total Commanderem ze starej mniejszej (wyjętej z fona i włożonej do
    czytnika USB) na nową większą (włożoną do fona w
    miejsce starej mniejszej) ot tak po prostu windowsowym poleceniem copy wszystkie
    katalogi ze wszystkimi plikami, zmieniłem karty
    i... teraz np. apka SMS Backup & Restore nie umie znaleźć katalogu na swoje dane.
    Boję się kolejnych zonków i znikania jakichś funkcjonalności lub plików, typu na
    wakacjach odetnie dostęp do kasy.
    Jak zmienialiście karty pamięci w swoich telefonach?
    Może popełniłem błąd, że katalogi/pliki kopiowałem już bezpośrednio na telefon z
    włożoną nową kartą pamięci, niż pomiędzy dwoma
    zewnętrznymi czytnikami poza fonem (akurat gniazda USB w kompie mam tak umieszczone,
    że dwa czytniki na raz się nie mieszczą)?