  • Data: 2024-06-17 18:30:25
    Temat: Re: Jak sklonowac karte pamieci na wieksza?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 17 Jun 2024 11:41:59 +0200, r...@k...pl wrote:
    > Mon, 17 Jun 2024 11:30:12 +0200, w
    > <1f0fxc16c7o68$.lsz6ch27b8wa.dlg@40tude.net>, "J.F"

    > Stare to miały wejście na kartę, więc musiały.

    Obslugiwały, ale nie exFat.

    Mnie tylko dziwi, ze byle apka może mieć dostęp do pamięci masowej na
    poziomie fizycznym (tylko USB, czy także karty pamięci?), że może
    zapisywać, że może podstawic własny driver do systemu plików (?), itd.
    Cos, co powinno być zarezerwowane dla programów ściśle "systemowych".

    J.