  • 11. Data: 2010-10-21 22:42:53
    Temat: Re: Jak się nazywa kabel zasilający przedłużka?
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Fri, 22 Oct 2010 00:07:31 +0200, OMSON napisał(a):

    > (ten z linku GLafa ma 2x jack stereo a Ty
    > pokazałeś taki z mieszanymi mono/stereo - zgaduje, że adekwatnie z
    > gniazdami - więc pewnie do innych celów ten kabel ma być)

    Na moje oko, ten z mojego linku jest identyczny z tym ze zdjęć Przemka.
    Tutaj jest też zdjęcie z innej perspektywy:
    http://www.emarket.pl/pricelist/item.aspx?PID=C04093
    25

    --
    GLaF

  • 12. Data: 2010-10-21 22:43:27
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "OMSON" <o...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Przecież to zwykłe wtyki jack TRS 1/8" (jeden mono, drugi stereo) +
    > gniazda jack TRS 1/8" - kupisz to w pierwszym lepszym sklepie Hi-Fi czy
    > elektronicznym.
    > Kawałek kabla głośnikowego, rurka termokurczliwa i w 30 min zrobisz
    > identyczny kabel (sorry - ale mnie by się znudziło szukać parę lat...)

    Kabla głośnikowego z jackiem do przedłużenia zasilania komputera 230V?
    Chyba nie przeczytałeś pytania albo odpowiedziałeś komu innemu...

    Fakt, że wystarczy do sklepu pójść i nie trzeba latami szukać po
    internecie...

    Feromon

  • 13. Data: 2010-10-21 22:46:21
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Feromon" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Chyba nie przeczytałeś pytania albo odpowiedziałeś komu innemu...
    >
    > Fakt, że wystarczy do sklepu pójść i nie trzeba latami szukać po

    Eeee, shit! To ja nie zauważyłem zmiany tematu. Tak się nie robi - nowy
    wątek trzeba było...
    Przepraszam.

    Feromon

  • 14. Data: 2010-10-21 22:59:04
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    GLaF pisze:

    > Na moje oko, ten z mojego linku jest identyczny z tym ze zdjęć Przemka.
    > Tutaj jest też zdjęcie z innej perspektywy:
    > http://www.emarket.pl/pricelist/item.aspx?PID=C04093
    25

    Zmylił mnie opis z poprzedniej strony: "Ten produkt pozwala na
    podłączenie słuchawek i głośników bezpośrednio do karty dźwiękowej w tym
    samym czasie." - wynika z niego, że obydwa jacki muszą być stereo
    (gniazda 2x mono + 1x stereo) - nie sądzisz?

    Pzdr, OMSON

    P.S. A swoja drogą, potrzebny byłby programowy routing sygnału, żeby to
    osiągnąć (np. umożliwiają to sterowniki kx w przypadku SoundBlasterów).

  • 15. Data: 2010-10-22 06:35:38
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 21.10.2010 22:37, GLaF pisze:
    > Takie cuś?
    > http://www.frikomp.pl/GEMBIRD_PRZEDLUZACZ_DO_MIKROFO
    NU_I_SLUCHAWEK_CC_MIC_1-7035.html

    O! toto.... Lecę do księgowej po kasę. Ciekawe czy zrealizują
    zamówienie. Nie znam tego sklepu, to coś zaufanego?

    Bo właśnie taki, co namierzyłem poprzednio, to padł.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 16. Data: 2010-10-22 06:36:40
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 22.10.2010 00:42, GLaF pisze:
    > Na moje oko, ten z mojego linku jest identyczny z tym ze zdjęć Przemka.

    Na moje też...

    > Tutaj jest też zdjęcie z innej perspektywy:
    > http://www.emarket.pl/pricelist/item.aspx?PID=C04093
    25

    O! A ci mają tylko 4 sztuki. Ciekawe czy tamten sklep ma więcej.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 17. Data: 2010-10-22 06:38:37
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 22.10.2010 00:59, OMSON pisze:

> [...]
    > samym czasie." - wynika z niego, że obydwa jacki muszą być stereo
    > (gniazda 2x mono + 1x stereo) - nie sądzisz?

    No bo tam są dwa stereo i jeden mono. Chodzi o to, że dwie osoby pracują
    przy komputerze, np. nagrywają wywiad. Jeden mikrofon + dwie pary
    słuchawek wtedy sobie podłączają i już.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 18. Data: 2010-10-22 06:47:29
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > No bo tam są dwa stereo i jeden mono. Chodzi o to, że dwie osoby pracują
    > przy komputerze, np. nagrywają wywiad. Jeden mikrofon + dwie pary
    > słuchawek wtedy sobie podłączają i już.

    Czyli takie buty. :) No to kiepsko odgadłem w takim razie. :)

    Pzdr, OMSOn