  • 1. Data: 2010-10-21 14:32:12
    Temat: padła mi drukarka
    Od: "zbigniew" <...@o...pl>

    Witam. Miałem prymitywnego Canona i250 i słuzyła mi długo.
    Szukam w miarę prostej ( taniej) drukarki, mało drukuje i tylko w czerni.

    Wypatrzyłem HP D1660 i w zasadzie byłaby dobra , choc droga w eksploatacji.
    Wyczytałe kiedys gdzieś, że jak nie ma kolorowego tuszu to nie można nią
    drukować czarnym , czy to tak jest?

    Może macie coś innego i taniego w eksploatacji to użytku domowego, jakies
    sugestie.

    z góry dziękuję

  • 2. Data: 2010-10-21 14:36:51
    Temat: Re: padła mi drukarka
    Od: "spider.pl" <s...@n...pl>

    W dniu 21-10-2010 16:32, zbigniew pisze:
> [...]
    > drukować czarnym , czy to tak jest?
    >
    > Może macie coś innego i taniego w eksploatacji to użytku domowego,

    Ja polecam HP LaserJet P1005. Jest to drukarka czarno-biała i naprawdę
    ekonomiczna w użyciu. Drukuje szybko i moim zdaniem nie zamieniłbym jej
    na drukarkę atramentową nigdy w życiu. Niby toner wydaje się drogi ale
    ja jeszcze nie wymieniałem tonera ani raz od momentu zakupu czyli jakieś
    1,5 roku

    Tom

  • 3. Data: 2010-10-21 14:45:39
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Witam. Miałem prymitywnego Canona i250 i słuzyła mi długo.
    > Szukam w miarę prostej ( taniej) drukarki, mało drukuje i tylko w
    czerni.

    Wiec czemu nie laser?

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 4. Data: 2010-10-21 14:47:44
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-10-21 16:32, zbigniew pisze:

    > Może macie coś innego i taniego w eksploatacji to użytku domowego, jakies
    > sugestie.

    W takim przypadku tylko stara laserówka HP. Sam używam
    siedemnastoletniej LJ4MP i nic więcej do szczęścia nie potrzeba.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 5. Data: 2010-10-21 15:02:48
    Od: "zbigniew" <...@o...pl>

    Użytkownik "zbigniew" <...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > drukować czarnym , czy to tak jest?
    >
    > Może macie coś innego i taniego w eksploatacji to użytku domowego, jakies

    powiem szczerze że tak się własnie zastanawiałem, ale mam obawy czy jak
    kupie uzywaną to czy nie wpuszcze sie w kanał, jeżeli uzywaci to co sadzi
    cie o czymś takim, czt to niewypał?
    http://allegro.pl/hp-laserjet-1200-podajnik-na-250-k
    artek-i1271966624.html

  • 6. Data: 2010-10-21 15:13:26
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-10-21 17:02, zbigniew pisze:

    > powiem szczerze że tak się własnie zastanawiałem, ale mam obawy czy jak
    > kupie uzywaną to czy nie wpuszcze sie w kanał, jeżeli uzywaci to co sadzi
> [...]

    Po co się pakować w koszta? Coś takiego
    http://allegro.pl/drukarka-hp-lj-laserjet-4l-kable-o
    kazja-i1275596605.html
    w zupełności wystarczy, a za różnicę w cenie kupisz 3 tonery, które
    prawdopodobnie wystarczą do końca życia ;)

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 7. Data: 2010-10-21 15:24:13
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Mich@l" napisał w wiadomości grup
[...]

    Jest na LPT

  • 8. Data: 2010-10-21 15:28:36
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-10-21 17:24, qwerty pisze:

    > Jest na LPT

    Nie wiemy jakimi interfejsami dysponuje twórca wątku.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 9. Data: 2010-10-21 15:32:38
    Od: "zbigniew" <...@o...pl>

    Użytkownik "Mich@l" <k...@t...cy> napisał w wiadomości

    > Nie wiemy jakimi interfejsami dysponuje twórca wątku.

    wląśnie potrzebny USB

  • 10. Data: 2010-10-21 15:36:17
    Od: "zbigniew" <...@o...pl>

    > Użytkownik "Mich@l" <k...@t...cy> napisał w wiadomości

    > wląśnie potrzebny USB

    Panowie powiedzcie, czy jak kupię ewentualnie HP 1200, czy nie ma problemu z
    instalacja pod windowsa xp i czy bedzie to dobry wybór?
    Mam świadomość żę bytam o banały ale jak mówiłem, nie mam żadnej wiedzy na
    temat laserów.