  • 31. Data: 2020-03-19 12:52:25
    Temat: Re: Jak się dziś przekracza granicę z Niemcami?
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-03-19 o 12:08, Cavallino pisze:

    > No i zakładasz, że uda się od nich odciąć cały naród?
    > Nie uda się, do opracowania szczepionki kraj padnie na pysk, więc po co
    > to robić i jakim kosztem?
    >
    > Przechorować i działać dalej.

    Tak podeszli Angole i Hiszpanie. Mają kilkaset ofiar śmiertelnych.
    Uważam, że jeśli można roznoszenie tego ograniczyć, to dlaczego nie? W
    necie jest wspomnienie o 45-letnim Brytyjczyku, który osierocił 2
    dzieci. Jakoś tak trochę przykre...
    T.

  • 32. Data: 2020-03-19 12:59:11
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody.prawo nadir pisze tak:

    > Żona pociągiem z Berlina do Frankfurtu, a potem piechotą do
    > Słubic, a Ty czekasz na nią w Słubicach. Pół świata tak teraz
    > wraca.

    Dostanie kwarantanne a co z kierowcą? Też dostanie?

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 33. Data: 2020-03-19 13:02:15
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-03-2020 o 12:52, T. pisze:

    > Tak podeszli Angole i Hiszpanie. Mają kilkaset ofiar śmiertelnych.
    > Uważam, że jeśli można roznoszenie tego ograniczyć, to dlaczego nie?

    Bo resztę i tak to dopadnie, tyle że później, więc bilans wyjdzie na zero.
    Za to koszty zamykania wszystkie będą już nieodwracalne i nie do odrobienia.

    No chyba że liczysz, że PIS da ci 200 miliardów, tak jak zapowiada. ;-)

    > necie jest wspomnienie o 45-letnim Brytyjczyku, który osierocił 2
    > dzieci. Jakoś tak trochę przykre...

    Ilu ludzi w tym czasie zmarło na grypę?

  • 34. Data: 2020-03-19 13:02:41
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-03-19 o 12:52, T. pisze:

> [...]
    > Uważam, że jeśli można roznoszenie tego ograniczyć, to dlaczego nie? W
    > necie jest wspomnienie o 45-letnim Brytyjczyku, który osierocił 2

    Ciężarówki z trumnami we Włoszech (o ile nie fejk):
    https://www.facebook.com/KamieniKupa1/photos/a.17324
    88900298919/2589862501228217/?type=3&theater

    T.

  • 35. Data: 2020-03-19 13:06:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    ..

    >Dostanie kwarantanne a co z kierowcą? Też dostanie?

    A dlaczego mialby dostac, skoro kraju nie opuscil ?
    Chyba, ze za daleko pojedzie :-)

    A tak powaznie - jak żona cos przywlecze ... lepiej izolowac - i meza
    i zone :-)

    J.

  • 36. Data: 2020-03-19 13:12:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Tak podeszli Angole i Hiszpanie. Mają kilkaset ofiar śmiertelnych.

    Coz to jest w skali 40mln kraju :-)

    Dzis podano, ze mamy 47 zmarlych na zwykla grype.

    >Uważam, że jeśli można roznoszenie tego ograniczyć, to dlaczego nie?
    >W necie jest wspomnienie o 45-letnim Brytyjczyku, który osierocił 2
    >dzieci. Jakoś tak trochę przykre...

    Tylko kwestia kosztow. Kwarantanna polowy spoleczenstwa (bo ktos
    pracowac musi) i izolacja kraju ... i na jak dlugo ?
    2 tygodnie nie starcza, miesiac pewnie tez nie, trzeba by sie
    odizolowac do ostatniego przypadku w krajach sasiednich.

    A potem ... ktos jeden przywlecze, znow sie zacznie i znow miesiac
    przerwy ?
    A to moze pare lat trwac.

    J.

  • 37. Data: 2020-03-19 13:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik T. k...@i...pl ...

    > Tak podeszli Angole i Hiszpanie. Mają kilkaset ofiar śmiertelnych.
    > Uważam, że jeśli można roznoszenie tego ograniczyć, to dlaczego nie?

    Ok, to brytyjczycy.
    A Niemcy?

    > W necie jest wspomnienie o 45-letnim Brytyjczyku, który osierocił 2
    > dzieci. Jakoś tak trochę przykre...

    Nie daj sie łapac na takie ckliwe historie.
    Choc przykre, nie maja zadnego znaczenia w kontekscie rozmowy o zyciu
    milionów ludzi.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

  • 38. Data: 2020-03-19 13:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik T. k...@i...pl ...

    > Czyli już z większością krajów europejskich. Poza tym ograniczenie
    > ruchu z krajami, w których jest dużo zachorowań, to musztarda po
    > obiedzie. Trzeba w ogóle ograniczyć podróże, bo wirusa rozwłóczają
    > ludzie, którzy już go złapali, ale jeszcze nie mają objawów.
    > T.

    No i co z tego? Niemcy maja takie same ogrniczenia jak my.
    Nie beda jezdzili na wycieczki do nas, pojada ci co musza.
    Co daje zamkniecie granicy z Niemcami?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 39. Data: 2020-03-19 13:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > A podobno ruchu towarowego Pinokio nie zatrzymywał.
    > Tylko że wyszło jak zwykle - za co się nie wezmą to spier.....ą.

    No własnie przeraza mnie to.
    May 100 ministrów a nie umiemy zaplanowac płynnego przejazdu tirów przez
    kraj. Dramat... :(
    Najgorsze jest to ze takie zakorkowanie transportu za chwile da gorsze
    efekty niz sama choroba... Musza raz dwa trzy naprawic to co zepsuli.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton

  • 40. Data: 2020-03-19 14:58:04
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-03-19 o 13:59, Budzik pisze:
> [...]
    > Najgorsze jest to ze takie zakorkowanie transportu za chwile da gorsze
    > efekty niz sama choroba... Musza raz dwa trzy naprawic to co zepsuli.

    Spodziewam się buspasa na granicy z pierwszeństwem dla elektryków.