  • 41. Data: 2020-03-19 15:42:58
    Temat: Re: Jak się dziś przekracza granicę z Niemcami?
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 19-03-2020 o 12:08, Cavallino pisze:

    > No i zakładasz, że uda się od nich odciąć cały naród?
    > Nie uda się, do opracowania szczepionki kraj padnie na pysk, więc po co
    > to robić i jakim kosztem?
    >
    > Przechorować i działać dalej.

    W tych działaniach nie chodzi o to, żeby nie zachorować, ale rozłożyć
    zachorowania w czasie, aby nie zabrakło miejsc w szpitalach.

    yabba

  • 42. Data: 2020-03-19 15:59:12
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-03-2020 o 15:42, yabba pisze:

    > W tych działaniach nie chodzi o to, żeby nie zachorować, ale rozłożyć
    > zachorowania w czasie, aby nie zabrakło miejsc w szpitalach.

    A ile miejsc w szpitalach zajmują lekko chorzy, albo tylko podejrzani,
    którzy bez tej całej szopki, (która ma w domyśle nie dopuścić do
    zakażenia, ale nie działa), po prostu byli by w domu, lub w pracy?

  • 43. Data: 2020-03-19 16:07:41
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-03-19 o 13:02, Cavallino pisze:

    > Bo resztę i tak to dopadnie, tyle że później, więc bilans wyjdzie na zero.
    > Za to koszty zamykania wszystkie będą już nieodwracalne i nie do
    > odrobienia.
    >
    > No chyba że liczysz, że PIS da ci 200 miliardów, tak jak zapowiada. ;-)

    > Ilu ludzi w tym czasie zmarło na grypę?

    Nie wiem. Ale mogło umrzeć tylko na grypę, a nie na grypę+Covid. Jakiś
    zysk zawsze jest.
    Podejście typu - ważne są koszty, a ludzi u nas mnogo jest podejściem
    typowo bolszewickim :-)
    T.

  • 44. Data: 2020-03-19 16:10:15
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-03-19 o 12:59, PiteR pisze:

    > Dostanie kwarantanne a co z kierowcą? Też dostanie?

    Oczywiście.
    Już jej szykuję komórkę bez względu na to, jak wróci :-)
    Ps. Mieszkają u nas teściowie i nie chciałbym ich czymś zarazić, jeśli
    mogę tego uniknąć.
    T.

    Ps. Udało mi się załatwić lot LOT-em z Londynu, ale to już historia na
    grupę samolotową :-) A jest co opowiadać...

  • 45. Data: 2020-03-19 16:25:10
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-03-2020 o 16:07, T. pisze:

    > Nie wiem.

    No właśnie.
    Podpowiem - więcej, dużo więcej.

    Czemu nie postulujesz kwarantanny przeciwko grypie?

    >Ale mogło umrzeć tylko na grypę, a nie na grypę+Covid.

    Na covid zmarła też spora ilość.
    Na razie poza Tajwanem nikomu nie udało się mu zapobiec i pewnie się nie
    uda.

    > Podejście typu - ważne są koszty, a ludzi u nas mnogo jest podejściem
    > typowo bolszewickim :-)

    Wręcz przeciwnie - komuna kierowała się podejściem, żeby coś robić na
    pokaz bez względu na koszty i skuteczność działania.
    Czyli tak jak teraz się dzieje w naszym kraju.
    Jak skończyła - wiemy.

    Jeśli się nie opamiętamy skończymy podobnie, tylko że tym razem możemy
    nie mieć żadnego wsparcia z zewnątrz.
    A ci co mają umrzeć na wirusa i tak umrą.

  • 46. Data: 2020-03-19 16:59:06
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 19.03.2020 o 12:59, PiteR pisze:

    > Dostanie kwarantanne a co z kierowcą? Też dostanie?

    Kwarantanna dotyczy osób powracających do Polski, ci co są po tej
    stronie granicy kwarantannie nie podlegają.

  • 47. Data: 2020-03-19 17:33:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >No właśnie.
    >Podpowiem - więcej, dużo więcej.
    >Czemu nie postulujesz kwarantanny przeciwko grypie?

    Bo grypa jakos rzadko zabija.

    A na tego wirusa ... niech sie zarazi 5 mln Polakow i umrze 1% ...

    >A ci co mają umrzeć na wirusa i tak umrą.

    No chyba, ze jednak zamkniemy kraj i ograniczymy nosicieli.

    Ewentualnie np doczekamy do lata, ktorego byc moze koronka nie lubi.

    J.

  • 48. Data: 2020-03-19 17:36:37
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-03-19 o 17:33, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > No chyba, ze jednak zamkniemy kraj i ograniczymy nosicieli.
    >
    > Ewentualnie np doczekamy do lata, ktorego byc moze koronka nie lubi.

    Od jutra - wiosna :-)
    A dziś dzień już 12:03.
    T.

  • 49. Data: 2020-03-19 17:38:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wśród tych co umarli na grupę umarło 100%.

  • 50. Data: 2020-03-19 17:50:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >podejrzani, którzy bez tej całej szopki, (która ma w domyśle nie
    >dopuścić do zakażenia, ale nie działa), po prostu byli by w domu, lub

    Na poczatku to procentowo duzo, bo podejrzanych zamykano.
    A teraz slysze, ze nawet chore osoby moga sobie w domu chorowac ...
    czyzby szpitale juz przepelnione ?

    J.