  • 11. Data: 2011-11-02 14:48:41
    Temat: Re: Jak sensownie kupić akumulator do Yarisa?
    Od: "Tadeusz" <...@a...pl>

    Użytkownik "Latet" <> napisał w wiadomości ...
> [...]
    -l-p-azja-jap-i1872599894.html

    > A sądzisz, że ten byłby gorszy?
    > http://www.oponylux.pl/akumulator/akumulator-bosch-s
    4-12v-45ah-330a-l-wymiary-238-x-129-x-227-0-092-s40-
    220-.html

    nie używałem nigdy Bosha ale łatwo możesz znaleźć w necie sporo narzekania
    na Boshe :(
    Ta Yuasa jest minimanie droższa a z pewnością dużo lepsza, ciężko będzie
    teraz (idzie zima) znaleźć coś przyzwoitego taniej - nawet Centra kosztuje
    powyżej 200 zł - może ewentualnie jakieś Norauto...

  • 12. Data: 2011-11-02 15:02:41
    Od: "Tadeusz" <...@a...pl>

    Użytkownik "Latet" <> napisał w wiadomości ...

    Skontaktuj się z tym sprzedawcą
    http://allegro.pl/akumulator-45ah-380a-yuasa-l-cienk
    ie-prof-157-i1898709591.html
    bardzo sensowni goście i mają towar od ręki - czasem też da się coś jeszcze
    wynegocjować cenowo :)
    kupowałem u nich różne rzeczy i nigdy nie dali "ciała" :)

    ten akumulator na aukcji to najnowszy produkt Yuasy dedykowany m. in. do
    Yarisa (z cienkimi biegunami)
    zgodnie z katalogiem powinien być model 057 lub 157 - właśnie jak na tej
    aukcji

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz

  • 13. Data: 2011-11-02 15:40:59
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-11-02 10:42, Latet pisze:

    > P.S.
    > O co chodzi z tymi "akumulatorami do samochodów azjatyckich"? Czym się
    > różnią od "akumultorów do samochodów osobowych"? Mój Yaris to oryginalny
    > japończyk - czy powinienem szykać więc akumulatora z kategorii
    > "azjatyckie"?

    Cieńsze bieguny mniej więcej grubości małego palca. Normalnie są
    grubości kciuka :) . Ale to się tyczy jakichś starych japońców albo
    koreańców w postaci Tico czy innej Kii Pride.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 14. Data: 2011-11-02 15:51:37
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    Użytkownik "Grejon" napisał w wiadomości grup
    > Cieńsze bieguny mniej więcej grubości małego palca. Normalnie są grubości
    > kciuka :) . Ale to się tyczy jakichś starych japońców albo koreańców w
    > postaci Tico czy innej Kii Pride.

    Tudzież naturalizowanego Polaka o nazwie matiz ;-)
    --
    Yogi(n)

  • 15. Data: 2011-11-03 08:01:09
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 2 Nov 2011 15:51:37 +0100, Yogi(n) napisał(a):

    > Tudzież naturalizowanego Polaka o nazwie matiz ;-)

    I swifta! Nie zapominajmy o swifcie!
    /me świeżo po zakupie akumulatora do Swifta :P

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 16. Data: 2011-11-03 09:00:41
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Tadeusz nabazgrał(a):

    > Ta Yuasa jest minimanie droższa a z pewnością dużo lepsza, ciężko będzie
    > teraz (idzie zima) znaleźć coś przyzwoitego taniej - nawet Centra
    > kosztuje powyżej 200 zł - może ewentualnie jakieś Norauto...

    Centra ma jedne z lepszych aku. na rynku :)
    Ja mam Norauto od paru lat i raz ładowałem bo auto stało 4 miesiące to i
    miało prawo się rozładować, po naładowaniu jak nowy :)