    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Jak przyspieszyć ładowanie HTC?
    Date: Mon, 07 Oct 2013 11:25:38 +0200

    Witam,

    Zgubiłem oryginalny ładowarkę i (co gorsze) kabel USB do niej. Kupiłem
    nową ładowarkę (też HTC oryginalną) lecz kabel mam "jakiś" USB. W
    konsekwencji wydłużył mi się czas ładowania o ok 300%.

    Czy ktoś z Was wie w jaki sposób należy przerobić kabel USB dla HTC aby
    telefon łaskawie zechciał się ładować jak należy? Ładowarki raczej nie
    da się przerobić bez użycia młotka więc pozostaje kabel... Nie mam
    niestety z czym go porównać. :(

    Marek