  • Data: 2013-10-09 11:01:16
    Temat: Re: Jak przyspieszyć ładowanie HTC?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-08 16:35, tck pisze:
    >Zwarte na chama czy przez rezystor? Gdzieś czytałem o tym, że HTC
    >tego wymaga ale nie chciało mi się wierzyć, że zwarcie jest na
    >sztywno.

    Nie tylko HTC, taki standard obecnie, a zwarcie chyba moze byc na
    sztywno, albo przez niewielki rezystor.

    Czasem w elektronice nawet latwiej zewrzec rezystorem, bo to
    standardowy produkt, bardzo tani, automaty montazowe akceptuja, a
    alternatywe trzeba robic.
    Nawet robia rezystory 0 ohm.

    >Wydaje mi się, że oryginalny kabel miał to "zwarcie" a nie ładowarka
    >gdyż z jednej strony używać mogłem tego kabla jako USB a także do
    >szybkiego ładowania.

    No to raczej nie. Bo jak juz robisz osobny kabel, to az sie prosi aby
    byl normalnym kablem usb, a zwierasz wtedy w ladowarce.

    Co innego ladowarka z wtykiem uUSB - glupio tak tracic pieniadze na
    dwie dodatkowe zyly.

    Mozliwe ze HTC wymyslil jeszcze jakas inna sygnalizacje.

    >Gdy przypadkiem podłączyłem inny kabel do ładowarki, to nie było
    >szybko... Wnioskuję, że kabel oryginalny miał zatopiony rezystor
    >(między pinami 2 i 3 ?). To by tłumaczyło czemu nie przeszkadzało to
    >w transmisji danych.

    Kiedy by wlasnie przeszkadzalo - telefon rozpozna rezystor, pomysli ze
    glupia ladowarka i nie bedzie nawet probowal transmisji danych.

    J.