  • Data: 2013-10-09 11:47:50
    Temat: Re: Jak przyspieszyć ładowanie HTC?
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-09 11:01, J.F pisze:

    > Nie tylko HTC, taki standard obecnie, a zwarcie chyba moze byc na
    > sztywno, albo przez niewielki rezystor.

    Być może. Ale np. iPhony mają inny standard - tam potrzebne są dwa
    dzielniki napięcia. Dlatego pytam o HTC bo wiem, że nie-HTC mogą mieć
    inaczej (choć nie muszą).

    > No to raczej nie. Bo jak juz robisz osobny kabel, to az sie prosi aby
    > byl normalnym kablem usb, a zwierasz wtedy w ladowarce.

    No ale jak wtedy wytłumaczyć fakt, że na innych kablach ta sama
    ładowarka ładowała 3-krotnie wolniej?

    > Kiedy by wlasnie przeszkadzalo - telefon rozpozna rezystor, pomysli ze
    > glupia ladowarka i nie bedzie nawet probowal transmisji danych.

    Szczerze mówiąc jestem wobec tego w kropce i zaczynam wierzyć w magiczne
    moce oryginalnego kabla USB dostarczonego wraz z ładowarką HTC - i
    ładował się telefon szybko a także dane śmigały po nim jak należy. Inne
    kable (z wyjątkiem jednego) ładują wolno i tylko dane po nich śmigają
    normalnie.

    Marek