  • 51. Data: 2015-03-08 00:49:12
    Temat: Re: Jak policja mierzyła Hołowczycowi prędkość
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia 07 Mar 2015 17:59:16 GMT, Budzik napisał(a):

    > Dokładnie tak.
    > Przy okazji jak skonczyła się sprawa z iskrami?
    > Doszlismy do tego, ze mierza co chca, homologacja jest wydana na inne
    > urzadzenie i... co dalej?
    > Jacys ukarani? Jakies knsekwencje? Jakies wnioski na przyszłosc?

    Wniosków chyba nie ma żadnych.
    Każdy pomiar z odobna może być odrębnie protestowany przed sądem.

    Po czym egzemplarz tej Iskry nadal jest używany na drogach, bo papiery
    nadal ma wystarczająco w porządku.

    > Czy juz udajemy ze nic sie nie stało?

    Udajemy :)

  • 52. Data: 2015-03-08 00:56:26
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 7 Mar 2015 17:11:44 +0100, Czesław Wiśniak napisał(a):

    > Jak by mieli jakis zintegrowany dalmierz laserowy to ok, a nie znowu "na
    > oko" po slupkach.

    AFAIK pasywność urządzenia była jednym z warunków wymienionym w przetargu.
    Żeby się nie dało antyradarem tego wykryć.

    > Predkosc ma byc okreslona dokladnie. Ma byc twardy dowod.

    No to co robią operatorzy videoradarów, często kończy dodaniem
    kilkudziesięciu km/h mierzonemu.
    Filmują z daleka, na filmie na pierwszy rzut oka jest wszystko w porządku,
    ale po dokładniejszej analizie okazuje się że filmowany szybko rośnie.

    Procedura powinna nakazywać zbliżenie się na tyle żeby nie było wątpliwości
    czy samochód się oddala czy nie.
    I pomiar dłuższy niż 100m.
    Mogłoby to być minimum 100m i minimum 5s.

    Plus oprogramowanie odtwarzacza umożliwiające łatwe porównanie wielkości
    filmowanego pojazdu w kadrze na początku i końcu pomiaru.

    Tylko że oczywiście wtedy by im "wydajność" spadła, no bo wielu kierowców
    by ich zauważyło.
    Dlatego im lepiej "mierzyć" z odległości pół kilometra, pomarem który trwa
    2s, bo wtedy nie widać jak się zbliżają do pojazdu.

  • 53. Data: 2015-03-08 08:10:39
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    .0.0.1...

    Użytkownik Ghost g...@e...com ...

    >Ok, to czy w jakimkolwiek filmie?

    W twoim, zobacz na początek cytatów w tym poście.

  • 54. Data: 2015-03-08 08:14:29
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    .0.0.1...

    Użytkownik Ghost g...@e...com ...

    > Nie oglądałeś? W sumie nie dziwne.
    >
    >Widziałem coś i na tej podstawie się wypowiadam.

    Dość symptomatyczne, że nie widzisz, że film jest przycięty.

    >W tym przedstawionym materiale wygladało to tak, ze vectra ruszyła za
    >Holkiem i kiedy ten ponownie pojawił sie w monitorze to wygladało ze jechał
    >duzo wolniej niz 200 na godzine.

    Jak mignął przez vektrą tez miałeś wrażenie, ze dużo mniej niż 200?

    Co do prędkości jest w wątku fajne wyliczenie - ponad 150 średniej, czyli
    bez problemu jechał w okolicach 200.

    >Znasz powiedzienie: smiac sie jak głupi do sera?

    Znasz powiedzenie: pieprzyć trzy po trzy?

    >aaa....

    boli?

  • 55. Data: 2015-03-08 08:17:34
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > Dlaczego zamknąć? Za przekroczenie należy się mandat, pomijam, że mogą
    > sobie
    > ciąć np. w germanowie.

    >140 to o 90kmh za dużo w mieście. za to zabierają kwty a chcą więcej.

    Aaa, znaczy zmieniasz stanowisko, z
    "mogą przekroczyć 140kmh. bo napewno kiedyś przekroczą prędkość"
    na
    "mogą przekroczyć 140kmh w zabudowany. bo napewno kiedyś przekroczą
    prędkość"

    Sorry nie popieram tej nowej tezy.

    >A w germanowie mozna sobie lecieć chyba, że jesteś ciężarówką i masz
    >kaganiec

    GTR to ciężarówka z kagańcem?

  • 56. Data: 2015-03-08 08:20:08
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Piotrne" napisał w wiadomości grup

    >Nie widzę żadnego usprawiedliwienia dla jazdy z taką szybkością

    Weź nie pjernicz, kawalino jeżdzi 938km/h na takiej drodze i robi to
    bezpieczniej niz twoje 90 kapeluszniku!!!1111

  • 57. Data: 2015-03-08 08:22:12
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    net...

    >Oczywiście, tylko jeżeli policjant mierzy 204, to powinno oznaczać że
    >jechał 204, a nie 160, 180 czy nawet 190.

    W twoim świecie nie ma czegoś takiego jak błąd pomiaru (zarówno policjanta,
    jak i tutejszych wyliczeń)? Niech zgadnę - jesteś tumanistą?

  • 58. Data: 2015-03-08 08:23:31
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Piotrne" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2015-03-07 23:55, yabba pisze:

    >Czyli w rzeczywistości przejechał więcej niż 4,2 km?
    >To znaczy, że jechał jeszcze szybciej...

    Nie, nie, nie, on miał na myśli, że zaniż czas podróży :-))))

  • 59. Data: 2015-03-08 09:43:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > Po czym egzemplarz tej Iskry nadal jest używany na drogach, bo papiery
    > nadal ma wystarczająco w porządku.

    Czyli własciwie bez homologacji?
    Czy tamta homologacja wydana na inn model tez nie została podwazona?

    > Udajemy :)

    I to jest dopiero smieszne.

  • 60. Data: 2015-03-08 09:43:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ghost g...@e...com ...

    > Dość symptomatyczne, że nie widzisz, że film jest przycięty.

    Byc moze.
    Czy mozemy zamiast się delikatnie szczypac, przejsc do dyskusji nad
    całoscią materiału? Gdzie widziałes całosc?
    Ktos tu juz zreszta wyliczył, ze z filmu mozna oszacowac srednia predkosc
    na poziomie 160. Chyban ikt tego nie podwazył.

    > Jak mignął przez vektrą tez miałeś wrażenie, ze dużo mniej niż 200?

    Nie umiem tego ocenić.
    Miałem wrażenie ze szybko, ale ono moze być mylne.
    Zakładam, ze było szybko bo policja zapewne umie to ocenic na oko.

    > Co do prędkości jest w wątku fajne wyliczenie - ponad 150 średniej,
    > czyli bez problemu jechał w okolicach 200.

    Dlaczego?
    150 sredniej moze oznaczac wachania duzo mniejsze.

    > Znasz powiedzenie: pieprzyć trzy po trzy?

    Znasz powiedzenie... gdzie kucharek szesc ;-)

    Dajmy spokój z tymi półsłówkami.