  • 1. Data: 2011-05-08 15:45:41
    Temat: Jak podpiac cos pod klawisz w X3 ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Witam
    Jak zminic aplikacje podpieta pod prawy klawisz w Nokia X3 ? Oryginlanie
    jest podpiety plus.pl. Przewalilem sie przez menu i nie moge tego znalezc.

    Fantom

  • 2. Data: 2011-05-08 16:04:50
    Temat: Re: Jak podpiac cos pod klawisz w X3 ?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Fantom" napisał:

    > Jak zminic aplikacje podpieta pod prawy klawisz w Nokia X3 ? Oryginlanie
    > jest podpiety plus.pl. Przewalilem sie przez menu i nie moge tego znalezc.

    A próbowałeś "przewalić się" przez instrukcję? Jeśli tak, to może zasnąłeś w
    trakcie lektury i nie dotarłeś do 30 strony? Chyba, że w brand(zl)owanym
    oprogramowaniu Plusa zablokowano tę możliwość.

    JoteR

  • 3. Data: 2011-05-09 20:28:25
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > A próbowałeś "przewalić się" przez instrukcję? Jeśli tak, to może zasnąłeś
    > w trakcie lektury i nie dotarłeś do 30 strony? Chyba, że w brand(zl)owanym
    > oprogramowaniu Plusa zablokowano tę możliwość.

    Nie mam instrukcji :( Sa jakies PDFy czy cos ?
    Przewalilem cale menu i nie znalazlem jak to zmienic. Moze faktycznie
    zablokowali :(

    Fantom
    ps. Jak masz dostep do instrukcji to daj znac co tam napisane na ten temat.

  • 4. Data: 2011-05-09 21:35:15
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Fantom" napisał:

    > Nie mam instrukcji :( Sa jakies PDFy czy cos ?

    http://www.nokia.pl/pomoc/produkty-pomoc/x3/guides

    JoteR

  • 5. Data: 2011-05-11 19:46:20
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > http://www.nokia.pl/pomoc/produkty-pomoc/x3/guides

    No czyli lipa - nie ma w menu obslugi prawego klawisza - jest tylko lewy. Co
    za syf. Ile ja razy go wcisnalem gdzies z rozpedu - i polaczenie z plus.pl.

    Fantom