  • 11. Data: 2012-03-09 10:14:56
    Temat: Re: Jak najprosciej zrobic przezroczyste Tlo wokol glowy?
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Mariusz [mr.]:

    > Najpierw zrób zdjęcie portretowe ze 100% wypalonym tłem (białe tło
    > oświetlone ZNACZNIE mocniej, niż osoba - ekspozycja w aparacie
    > oczywiście na osobę).

    A próbowałeś w ogóle? To nigdy nie wyjdzie dobrze. Kontrast między włosami i
    tłem będzie zbyt mały i powstaną obwódki. Może bez filtra AA by coś wyszło.

    Już lepiej chyba zrobić klasyczny bluescreen i wycinać po kolorze.

  • 12. Data: 2012-03-09 10:28:52
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> wrote:

> [...]
    > by coś wyszło.
    >
    > Już lepiej chyba zrobić klasyczny bluescreen i wycinać po kolorze.

    Niby tak, tylko jak bluescreena pogodzić z:

    [...]

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 13. Data: 2012-03-09 10:54:07
    Od: z...@g...com

    On Friday, March 9, 2012 5:28:52 AM UTC-5, Mariusz [mr.] wrote:

    > Niby tak, tylko jak bluescreena pogodzić z:

    > [...]

    > Niby tak, tylko jak bluescreena pogodzić z:

    To grupowy troll, ktory nie przeczytal albo nie zrozumial, o co chodzi pytajacemu.

    ZD

  • 14. Data: 2012-03-09 13:08:16
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > Już lepiej chyba zrobić klasyczny bluescreen i wycinać po kolorze.

    o właśnie, przy okazji... w jakimś odcinku House'a robili tak fotomontaże...
    czyli osoba stoi na, w tym wypadku, zielonym tle, aparat podłączony pod
    kompa, a na ekranie już mamy tę osobę na plaży w Miami, albo na biegunie
    północnym... :-)
    jakiś prosty (darmowy?) sofcik do tego jest dostępny?

    pozdrawiam
    s_13

  • 15. Data: 2012-03-09 16:57:35
    Od: AdamS <f...@f...pl>

    Dnia Fri, 9 Mar 2012 08:24:48 +0000 (UTC), topek napisał(a):

> [...]
    > mam kilkanascie zdjec, ze tak powiem, paszportowych i kazde z nich ma troche
    > inne tlo, wiec chcialbym zrobic tak, zeby bylo widac glowe i korpus bez tla.
    > zeby reszta byla przezroczysta bo chce potem te fotki wrzucic na kolorowe tlo.
    > Jak to najszybciej, najprosciej zrobic?
    > W jakim formacie zapisac plik, zeby byla przezroczystosc jak bede wklejal
    > zdjecia paszportowe na kolorowe tlo (juz nie przezroczyste) no i jakiego
    > narzedzia do tego uzyc.
    > Jakby byl jakis prosty programik to byloby kul. Zaglebiac sie w gimpa dla
    > takiego zabiegu to chyba troche za duzo?

    eee tam

    http://www.youtube.com/watch?v=kvth8kKr2nQ&feature=r
    elated

    --
    Pozdrawiam AdamS

  • 16. Data: 2012-03-09 19:18:38
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Mariusz [mr.]:

    > Niby tak, tylko jak bluescreena pogodzić z:

    Ja mam niebieski kocyk :)

  • 17. Data: 2012-03-09 21:48:26
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-03-09 10:02:49 +0000, de Fresz <d...@N...pl> said:

    > Włosy ścieżką? NIezły hardkor. Albo kupa.

    Albo prawidłowa szparówka.
    Przecież doskonale wiesz, że nie ma Jednej Świetnej Metody Pasującej Do
    Każdego Przypadku.

    Np. <http://m.onet.pl/_m/3482567a231434394dc9d069addcad2
    8,14,1.jpg>
    będzie wymagało innych metod niż
    <http://i.wp.pl/a/f/jpeg/25082/lakier440.jpeg>.
    ;>

    > Jeśli to ma być płaski kolor, to równie dobrze można odrazu mazać pędzlem.

    Tak - można robić co się chce - praktyka dowodzi, że lepiej jednak po kolei.

    > Że jak?!

    Że obrysowanie obiektu (krzywe) i zamiana na selekcję wychodzi dobrze,
    a mazanie gumką - wujowo.

    --
    Bydlę