  • 1. Data: 2011-04-26 10:56:19
    Temat: Jak nagrac goscia?
    Od: OkuczaWa <o...@v...pl>

    Witam!

    mam problem polegajacy na tym, ze na parkingu ktos rysuje mi samochod.
    Chce go nagrac.

    Pytanie: jakiej kamery do tego uzyc? Szukalem na allegro ale nie
    znalazlem obiecujacego zestawu.
    Chodzi mi o jakies rozwiazanie gdzie obiektyw jest osobno najlepiej na
    jakims przewodzie, tak by urzadzenie nagrywajace mozna bylo schowac gleboko.

    Chciałbym ale urzadzenie do potrafiło nagrywac pelne 8 godzin.
    No i dobrze by bylo jakby nie trzeba bylo podlaczac go pod akumulator -
    po prostu osobny zestaw.
    Czy mozecie cos polecic?

  • 2. Data: 2011-04-26 13:16:36
    Temat: Re: Jak nagrac goscia?
    Od: "Hals" <u...@v...pl>

    > Chciałbym ale urzadzenie do potrafiło nagrywac pelne 8 godzin.
    > No i dobrze by bylo jakby nie trzeba bylo podlaczac go pod akumulator - po
    > prostu osobny zestaw.

    Rejestrator (kamera) do samochodu - ten który uruchamia się na ruch. Może
    być w samochodzie Twoim lub sasiada.
    Nagrywa w pętli, ale przy dużej karcie, gdy będzie się uruchamiał tylko na
    czas nagrania, wystarczy w zupełności.
    Bez funkcji uruchamiania przez ruch przed obiektywem raczej się nie nadają -
    50 minut nagrania to około 2 GB pamięci.
    Ale może zdążysz? :-)
    Podłączany pod akumulator.
    Co do jakości - to już poważniejsza sprawa.
    A co do rozpoznania twarzy w nocy - to możemy sobie podyskutować :D

    Pozdrawiam. Hals.

  • 3. Data: 2011-04-26 15:03:58
    Od: OkuczaWa <o...@v...pl>

    Chodzi o dzień, także nie ma problemu.
    Podłączanie pod akumulator? przez gniazdko zaplniczki?
    Poza tym podaj linka do takiego sprzętu,

  • 4. Data: 2011-04-26 16:14:39
    Od: "Hals" <u...@v...pl>

    > Chodzi o dzień, także nie ma problemu.
    > Podłączanie pod akumulator? przez gniazdko zaplniczki?
    > Poza tym podaj linka do takiego sprzętu,

    To jest coś takiego:
    http://allegro.pl/rejestrator-trasy-kamera-samochodo
    wa-nie-chinska-i1574884443.html
    Ja kupiłem taką trochę taniej, ale u nas w PL wszystko jest droższe.
    Zamówiłem następną :-)
    Aukcja nie jest moja i wiem że parametry są trochę naciągane.
    O kamerkach tego typu można dużo pisać - jest ich kilka typów (znam 4),
    wszystkie wyglądają podobnie i można się "pomylić"
    Ale na twoje potrzeby może się nadać.
    Zasilanie jest z ładowarki USB podłączanej pod gniazdo zapalniczki, lub z
    wewnętrznego akumulatorka - max 2 godziny w trybie nagrywania ciągłego.
    Przy nagrywaniu inicjowanym ruchem - znacznie dłużej :-)

    Hals.