    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>
    Subject: Re: Jak mieć samochód w nie-nudnym kolorze?
    Date: 04 Aug 2010 07:32:53 GMT

    Dnia 03.08.2010 hubert depesz lubaczewski <d...@d...com> napisał/a:

    > czemu? zakładasz, że dołożenie kasy do samochodu który mi się podoba
    > jest nierealne.

    Nie, ale jak masz zamiar dołożyć poza określowy wyżej budżet to może łatwiej
    od razu zacząć szukać w wyższej półce, a tam może paleta kolorów jest większa ;)
    Zakładałem że trzymasz się w jakiś tam sposób widełek cenowych z pierwszego
    postu, jak zamierzasz go przekroczyć, to szukaj od razu do 150k i tam może
    jest ciekawiej.

    > czemu? kupię takie samo auto, po prostu drożej.

    Czyli szukając od razu drożej masz większy wybór :)

    > to jest możliwe. ale z drugiej strony to by znaczyło, że przesadzam
    > (albo mam nadmiar gotówki?! o to raczej bym sie nie podejrzewał) od
    > jakiś 3 lat.

    No hmm, pisałeś że teraz masz grafitowy ;)

    > myslę, że to po prostu kwestia priorytetów. dla niektórych jest
    > priorytetem jakość plastików, dla innych przyspieszenie, a ja chciałbym
    > mieć ten samochód który sobie wylosowąłem w jakims niebanalnym kolorze.

    A ja myślę że na stronach www nie ma wszystkiego co salon może zaoferować, malowanie
    od zera nowego auta to lekko poroniony pomysł, bo często można zamówić kolor
    indywidualnie i to będzie lepsza opcja. Jak masz coś na oku to zadzwoń/odwiedź
    salon i zapytaj co mają w tym temacie do zaoferowania. Często np zamówienia
    flotowe są w barwach firmowych i salony to robią, więc dla indywidualnego
    klienta też pewnie się da.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".