  • From: PB <p...@b...pl>
    Subject: Re: Jak i co sprawdzić w Citroenie przed zakupem?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 6 Aug 2012 23:08:02 +0200

    Mon, 6 Aug 2012 08:51:26 +0000 (UTC), na pl.misc.samochody, Franc
    napisał(a):

    > Zastanawiam się nad zakupem Citroena C4GrandPicasso. W ogłoszeniu jest nawet
    > numer VIN. Zastanawiam się jak i gdzie najlepiej w Częstochowie sprawdzić co z
    > nim. Czy po Vinie w Polsce można sprawdzić historię serwisowania Citroena?
    > Jeżeli tak, to gdzie? Gdzie można sprawdzić papiery?

    Drogi kolego. Nie ma nic pewnego. Obejrzyj to:
    http://www.youtube.com/watch?v=uveaiKmIb34

    a zrozumiesz że nawet telefon do ASO nic nie da jeśli handlarz zdolny.

    Żebyś jednak miał świadomość rzeczywistości - w piatek kupiłem C4 GP
    1.6HDi, ściąganego z FR - poeasingowy. Trzylatek ma 124 tys.km. na
    szafie i doskonały stan techniczny co zweryfikował serwis. Nie szukaj
    więc tanich okazji bo one nie istnieją...

    Piotr Biegała Warszawa
    Benelli Pepe LX 0,05l BVA
    BMW 325TDS Mpakiet BVA
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA