  • 1. Data: 2012-08-06 08:04:18
    Temat: Outlook - czy da sie usunac
    Od: "Magiera" <m...@g...pl>

    Moze ktos mi powiedziec jak ustawic zeby nie pojawiał sie ten spam ??
    Poza tym jak mi sie wydaje to jest karalne, takie zasmiecanie grupy. Poza
    tym z checia bym mu nakopal do dupy.

  • 2. Data: 2012-08-06 08:27:47
    Temat: Re: Outlook - czy da sie usunac
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Magiera* napisał(-a):

    > Moze ktos mi powiedziec jak ustawic zeby nie pojawiał sie ten spam ??

    To może być bardziej skomplikowane niż ustawienie deklaracji
    kodowania...

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2012-08-06 08:41:42
    Od: tryton <d...@o...pl>

    W dniu 2012-08-06 08:04, Magiera pisze:
    > Moze ktos mi powiedziec jak ustawic zeby nie pojawia? sie ten spam ??
    > Poza tym jak mi sie wydaje to jest karalne, takie zasmiecanie grupy. Poza
    > tym z checia bym mu nakopal do dupy.

    czy ja dobrze widze że to idzie z MIELEC
    http://www.ip-adress.com/ip_tracer/80.244.128.14

  • 4. Data: 2012-08-06 14:45:46
    Temat: Re: Outlook - czy da sie usunac [ort]
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    tryton wrote:

    > czy ja dobrze widze że to idzie z MIELEC

    z MIELECa ;-)

    a tak wogóle to co to jest MIELEC?

  • 5. Data: 2012-08-06 15:26:29
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Magiera wrote:
    > Moze ktos mi powiedziec jak ustawic zeby nie pojawiał sie ten spam ??
    > Poza tym jak mi sie wydaje to jest karalne, takie zasmiecanie grupy.
    > Poza tym z checia bym mu nakopal do dupy.

    olej, przestanie za chwile, mozna skasowac razem trzymajac ctrl ;)

    a za spam na wielka skale powinna byc kara conajmniej pracy w kopalni

  • 6. Data: 2012-08-06 17:16:37
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Marek Dyjor"

    > z MIELECa ;-)
    >

    > a tak wogóle to co to jest MIELEC?

    Mieleć, mielić, młąć ;-)

  • 7. Data: 2012-08-07 14:12:42
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-08-06 08:27, Big Jack pisze:

    > To może być bardziej skomplikowane niż ustawienie deklaracji kodowania...

    Obawiam się, że Magiera może nie uchwycić aluzji... :(

    --
    anacron