  • From: PB <p...@b...pl>
    Subject: Re: Jak i co sprawdzić w Citroenie przed zakupem?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 8 Aug 2012 14:51:51 +0200

    Wed, 8 Aug 2012 13:20:10 +0200, na pl.misc.samochody, Franc
    napisał(a):

    > A xenony ma?

    aaa, nie ma - o tym zapomniałem.

    > W moim C4 brakuje mi właśnie xenonów (mam przeświadczenie, że lepiej
    > widać).

    Nieco lepiej, miałem xenony w Safrane. Natomiast nowoczesne światła
    nie są wcale od xenonów gorsze, tym bardzije przy tak dużym odbłyśniku
    jak w Picasso.

    > Jak sprawuje się 1.6 HDI? Nie za słabo?

    110KM. Może i niedużo, ale to jednak diesel. Dupska nie urywa, daje
    się jeździć. Tutaj nie bardzo miałem niestety wybór, bo wolałbym
    2.0HDi. Za to mało palący.

    > news.triger.com.com?
    > Jakoś 40tude nie chce mi pobrać.

    news.triger.com.pl - port 119 i musi pobrać grupy.

    Piotr Biegała Warszawa
    Citroen BX 1.9 BVA, BMW 325TDS MLine BVA
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA