  • 21. Data: 2011-01-12 09:03:10
    Temat: Re: Jak dzwonić taniej z komórki na numery zagraniczne?
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tomek" <n...@n...no> napisał w wiadomości
    news:igil8p$4jb$2@news.onet.pl...

    > Rzeczywiście, przewertowałem instrukcję. Nie spodziewałem się, że to takie
    > sprytne ustrojstwo i pozwala na wyjście VoIP-em. Prawdę mówiąc czegoś
    > takiego właśnie potrzebuję, zwłaszcza, że już od pewnego czasu chcę
    > wymienić modem do ADSL-a i AP. Fritz by go zastąpił idealnie. Tylko nie
    > wiem, czy warto kupić tego z niemiec za 200 zł ze zmienionym firmware (mam
    > linię analogową, więc Annex-A), ponieważ na angielskiej Wikipedii
    > znalazłem informację, że chodzą słuchy, że przerobiony może się nie
    > synchronizować na gorszych liniach z powodu różnic w konstrukcji modeli na
> [...]

    Ano mogą być problemy. Lepiej zostać na modemie tepsy. Nowsze fritze mają
    mocniejszy procek i większą pamięć.
    Lepiej radzą sobie z transkodowaniem zwłaszcza przy połączeniach z
    wdzwanianiem.

    > A tu z kolei też mam wątpliwości -- w jaki sposób miałbym podłączyć
    > analogową linię telefoniczną do takiego komputera? Chyba potrzebuję
    > specjalnej karty a te tanie nie są (na allegro widzę tylko 3 czy 4 aukcje
    > a cena to 500 zł co najmniej). A może tutaj również masz jakiś as w
    > rękawie i mógłbyś polecić coś wartego uwagi?

    Nie podłączalbym pstnu pod kompa. Wdzwaniałem się na numer tlenofonu i
    wychodziłem betamaxem.
    Więcej pomysłów na alt.pl.voip.

  • 22. Data: 2011-01-12 10:39:16
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    W dniu 2011-01-11 07:26, Tomek pisze:
    > Dzwonię sporo z komórki na numery komórkowe w Danii. Czy istnieje jakaś
    > tańsza oferta niż 59 gr/min? Może być coś wdzwanianego, ale wtedy za
    > mniej niż 29 gr/min.

    A tego próbowałeś?

    http://www.rebtel.com/pl/

    Stawki lokalne plus niewielkie grosze, ale trzeba trochę zainwestować,
    bo to działa jak prepaid.

  • 23. Data: 2011-01-12 19:59:31
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Paweł Gąska <c...@o...pl> dared to write:
    > Witam,
    >
    > W odpowiedzi na maila od Tomek
    > z dnia: 2011-01-11 18:01:
    > umożliwiają, nie charytatywnie tylko płacisz za "numer" niecałe 2PLN
    > miesięcznie :)

    To prawda. Ale dalej korzystanie z operatorów zewnętrznych jest darmowe.

    k.

  • 24. Data: 2011-01-12 20:00:50
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> dared to write:

    > Chamowi inaczej się nie da odpowiedzieć, czyli łopatologicznie.

    Zanim odpyskniesz, przeczytaj tytuł wątku, chamowata sieroto.

    k.

  • 25. Data: 2011-01-12 20:09:10
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    tl <t...@p...gazeta.pl> dared to write:

> [...]
    > wdzwanianiem.

    > Nie podłączalbym pstnu pod kompa. Wdzwaniałem się na numer tlenofonu i

    Dokładnie.

    Dorzucę jeszcze, że jeżeli często dzwonisz na te same numery zagraniczne,
    najwygodniej wyjdzie Ci z localphone.com: do każdego numeru docelowego możesz
    bezpłatnie sobie przydzielić (przez stronę localphone) indywidualny polski numer
    stacjonarny - co daje takie automatyczne przekierowanie. Czyli całkowity koszt
    wyjdzie 5 groszy komórka -> localphone (Play pakiet 100 min za 5 zł) + 0.14 EUR
    localphone -> Dania kom.

    Pzdr.
    k.

  • 26. Data: 2011-01-12 20:10:04
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-12 21:00, kashmiri pisze:
    > animka<a...@t...nie.ja.wp.pl> dared to write:

    > Zanim odpyskniesz, przeczytaj tytuł wątku, chamowata sieroto.

    Następny cham dołączył.

    --
    animka

  • 27. Data: 2011-01-12 20:25:53
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On Thu, 13 Jan 2011 01:09:10 +0500, kashmiri wrote:
> [...]
    > zagraniczne, najwygodniej wyjdzie Ci z localphone.com: do każdego numeru
    > docelowego możesz bezpłatnie sobie przydzielić (przez stronę localphone)

    Coś jak Rebtel?

  • 28. Data: 2011-01-12 20:58:18
    Od: AL <a...@s...tam>

    animka pisze:

    > Następny cham dołączył.

    no cham - ale ma racje ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 29. Data: 2011-01-12 21:13:24
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-12 21:58, AL pisze:

    > no cham - ale ma racje ;)

    No ma może rację, ale sierota to on. Może z Domu dziecka, może był całe
    życie strofowany, bity i się teraz sadysta wyżywa.

    --
    animka

  • 30. Data: 2011-01-13 13:10:52
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 11 Sty, 08:02, AL <a...@s...tam> wrote:
    > trzeba telefonu z wifi, skonfigurowana bramke voip, jakiegokolwiek
    > punktu dostepowego (wlasnego lub otwartego)
    Nie trzeba, to kompletna bzdura, specjalnie bramki voip Fritz czy
    in... :-/

    @Tomek dobrze kombinujesz z wdzwnianiem. Wykup Betamaxa za ok. ~50 zl
    (wybierz z kilkudziesieciu ofert jego klonow tego klona, ktory ma
    najnizsza stawke za granice ktora Cie interesuje) i uzywaj ich numeru
    wdzwanianego. Na Danie to zdaje sie i tak jedna stawka...
    Na Danie bedziesz mial darmowy dostep do dunskiego telefonu
    stacjonarnego przez 120 dni od momentu wplaty na konto wybranego przez
    ciebie Betamaxa.

    ps: Dla swojej Mamy wybralem Rynge z najnizsza stawka na Algierie.
    Koszt: 23 gr kraj + 15 zagranica = 38 gr. Oczywiscie koszt krajowy
    jest w ramach darmowych minut abonamentowych, wiec koszt duzo nizej
    jak 38 gr/min ;->
    Pozdr. - J