    From: "kashmiri" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jak dzwonić taniej z komórki na numery zagraniczne?
    Date: Thu, 13 Jan 2011 01:09:10 +0500

    tl <t...@p...gazeta.pl> dared to write:

    > Użytkownik "Tomek" <n...@n...no> napisał w wiadomości

    > Ano mogą być problemy. Lepiej zostać na modemie tepsy. Nowsze fritze mają
    > mocniejszy procek i większą pamięć.
    > Lepiej radzą sobie z transkodowaniem zwłaszcza przy połączeniach z
    > wdzwanianiem.

    > Nie podłączalbym pstnu pod kompa. Wdzwaniałem się na numer tlenofonu i
    > wychodziłem betamaxem.
    > Więcej pomysłów na alt.pl.voip.

    Dokładnie.

    Dorzucę jeszcze, że jeżeli często dzwonisz na te same numery zagraniczne,
    najwygodniej wyjdzie Ci z localphone.com: do każdego numeru docelowego możesz
    bezpłatnie sobie przydzielić (przez stronę localphone) indywidualny polski numer
    stacjonarny - co daje takie automatyczne przekierowanie. Czyli całkowity koszt
    wyjdzie 5 groszy komórka -> localphone (Play pakiet 100 min za 5 zł) + 0.14 EUR
    localphone -> Dania kom.

    Pzdr.
    k.