  • 21. Data: 2010-12-11 14:18:15
    Temat: Re: Jak dojechac na przegląd powypadkowy ?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "JK" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:idvtbh$lof$1@news.onet.pl...

    > No widzisz jesteś w mniejszości. Dla tysięcy ludzi ma to znaczenie. W
    > pośredni sposób świadczy to o kulturze i inteligencji osoby piszącej. Coś
    > jak pierdzenie w towarzystwie. Niby nikomu to nie szkodzi ale jednak...

    Już nie mówiąc o tym, że ludzie oczytani od dzieciństwa, po prostu pamiętają
    co i jak się pisze, bez wbijania regułek.
    Co innego, gdy ktoś tylko program tv czytał od maleńkości, wtedy mogą być
    problemy.

  • 22. Data: 2010-12-11 14:28:11
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > Nie. Jednak ponieważ "wszyscy tak robią" to jestem ciekawy czy faktycznie
    > wszyscy mają szczęście czy policja przymyka oko.
    > Ja wybieram się lawetą, ale wersja wlaściciela warsztatu mnie zaskoczyła.

    Przekalkulowales czy oplaca sie tracic czas na lawete, wysylanie faktur do
    ubezpieczalni itp. Stwierdziles, iz ryzyko zlapania przez policje jest na
    tyle wysokie, ze nie oplaca sie oszczedzac tej odrobiny swojego czasu - i
    ok, ja bym jechal na kolach...
    A czy odpuszczaja?! Pewnie zalezy od humoru policjanta - mnie nie raz kiedys
    puscili a teraz nie maja powodu mnie nie puszczac :)

    --
    Picasso

  • 23. Data: 2010-12-11 14:33:21
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 11 Dec 2010 14:12:19 +0100, JK wrote:

    >No widzisz jesteś w mniejszości. Dla tysięcy

    Ja go popieram jakby sie kto pytal :-)

    >ludzi ma to znaczenie. W pośredni sposób
    >świadczy to o kulturze i inteligencji osoby
    >piszącej.

    O wyuczeniu na pamiec regulek :-)
    Tylko po co ..

    >Coś jak pierdzenie w towarzystwie.
    >Niby nikomu to nie szkodzi ale jednak...

    Ale co zrobic jak jest cisnienie ?
    A ponoc sa narody, gdzie kulturalny czlowiek beka po obiedzie :)

    J.

  • 24. Data: 2010-12-11 14:35:34
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

> [...]
    > pamiętają co i jak się pisze, bez wbijania regułek.
    > Co innego, gdy ktoś tylko program tv czytał od maleńkości, wtedy mogą być

    Jest szansa na poprawe - mnie sie ortorafia poprawila po tym, jak dzieciakom
    bajki zaczalem wieczorami czytac :) Tak to juz jest kiedy cala szkole leci
    sie na streszczeniach - ehhh

    --
    Picasso

  • 25. Data: 2010-12-11 14:41:30
    Od: Dominik <d...@g...com>

    W dniu 2010-12-11 14:12, JK pisze:

    > Coś jak pierdzenie w towarzystwie. Niby nikomu to nie szkodzi ale jednak...

    Haha :) fajne porównanie... :)

    --
    Dominik

  • 26. Data: 2010-12-11 14:55:45
    Temat: Re: Jak dojechac na przegl?d powypadkowy ?
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-12-11 12:44, J.F. pisze:

    > A z parkingu co - nie odbierzesz zanim nie zrobisz przegladu ? :-)

    Odbierzesz, lawetą :)
    --
    venioo
    GG:198909

  • 27. Data: 2010-12-11 15:01:12
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 11 Dec 2010 14:55:45 +0100, venioo wrote:

    >Odbierzesz, lawetą :)

    Ale auto policja juz zapakowala lawete, to po co jechac na parking ?

    J.

  • 28. Data: 2010-12-11 15:11:18
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dzieciakom bajki zaczalem wieczorami czytac :) Tak to juz jest kiedy
    > cala szkole leci sie na streszczeniach - ehhh

    Ależ ja bardzo lubię czytać, różności Pamietam jeszcze w szkole
    teatralnej byłem zafascynowany Gombrowiczem, później mi jakoś przeszło i
    teraz o ile znajduję czas łapię coś z klasyki SF, ot dla rozrywki i
    oderwania. Zgadzam się, że czytanie, przynajmniej w moim przypadku
    "wzrokowca" utrwala wzorce i źle napisany wyraz "rzuca się w oczy" -
    pytam jedynie, czy te zawiłości są naprawdę w dzisiejszym czasie
    niezbędne, skoro mało kto potrafi odróżnić wymowę. Ja znam tylko jedną
    taką osobę (filolog) ale jej tłumaczenia jakoś do mnie nie docierają
    skoro nie słyszę róznicy nawet w jej przerysowanych przykładach.
    Swiat idzie w kierunku upraszczania i sądzę, że jest to dobry kierunek.

  • 29. Data: 2010-12-11 15:31:21
    Temat: [OT] Re: Jak dojechac na przegląd powypadkowy ?
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > kłucić
    na początek to zainstalować wtyczkę do sprawdzania
    pisowni języka polskiego

  • 30. Data: 2010-12-11 15:45:06
    Temat: Re: [OT] Re: Jak dojechac na przegląd powypadkowy ?
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "megrims"

    > na początek to zainstalować wtyczkę do sprawdzania
    > pisowni języka polskiego

    "Na początek to" - śliczna budowa zdania.
    Zdania zaczynamy dużą literą a kończymy kropką.

    Przyganiał kocioł garnkowi.