  • 11. Data: 2010-12-11 10:46:16
    Temat: Re: Jak dojechac na przegląd powypadkowy ?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-12-11 10:39, Iksinski wrote:
    > Nie bardzo wiem, czego oczekujesz od grupowiczów... Chcesz, żeby ktoś Ci
    > dał gwarancje, że Ci sie upieze w trakcie wpadki?

    Nie. Zastanawiam się czy i dlaczego wlasciciel warsztatu wysyła klienta
    w ryzykowną wyprawę. Może dlatego że z jego doświadczenia wynika że ona
    nie jest ryzykowna. Gwarancji nie szukam, wybieram się lawetą bez
    względu czy będzie efektek kłÓtni czy Autopomocy. Po prostu pytam z
    ciekawości.

  • 12. Data: 2010-12-11 10:54:09
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Nie. Jednak ponieważ "wszyscy tak robią" to jestem ciekawy czy
    > faktycznie wszyscy mają szczęście czy policja przymyka oko.
    >
    > Ja wybieram się lawetą, ale wersja wlaściciela warsztatu mnie zaskoczyła.

    kara za brak dokumentu podczas kontroli to 50 zeta. Jak sie przyznasz, ze
    nie masz dowodu bo zabrany to nawet 300 zeta. Zazwyczaj policja przymyka oko
    jak nie ma innych nieprawidloowosci. Ja bym sie nie przyznawal, ze jade do
    stacji kontroli.

    Czy sie zdarza, ze policja przymyka oko? TAK
    Czy sie zdarza, że dowalą Ci mandat? TAK
    Czy grożą inne konsekwencje? Raczej nie

    Jeżeli szkoda jest z OC sprawcy to bym lawetował. Jak moja szkoda to bym
    jechał.

    Icek

  • 13. Data: 2010-12-11 11:12:27
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > Witam.
    >
    > Odbieram samochód po małym puknieciu w tył. Dowód zabrany przez policje,
    > pokwitowanie juz nie ważne, jedyne co jest to ubezpieczenie.
    >
    > Jak dojechac od warsztatu na przegląd?
    >
    > Wesja właściciela warsztatu: normalnie, wsiadasz Pan i jedziesz, policja
    > nie robi problemów.
    >
    > Wersja moja: laweta.
    >
    > Mam się kłucić czy policja odpuszcza?

    Odpuszcza i nie odpuszcza. Ja już jeździłem ponad miesiąc na nie waznym
    przeglądzie, żona bez dokmuntów bo nie zauwazyła ze nie ma w torebce i nic
    sie nie stało. Z rachunku prawdopodobieństwa pewnie by wyszło że samo
    zatrzymanie ciebie przez policję jest bardzo małe a do tego nie przymknięcie
    oka jeszcze mniejsze. Natomiast zawsze bedzie istniała szansa że będą
    problemy. Wybór nalezy do Ciebie i nikt Ci tu nic nie poradzi.

  • 14. Data: 2010-12-11 11:14:37
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 11.12.2010 Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Nie. Jednak ponieważ "wszyscy tak robią" to jestem ciekawy czy
    > faktycznie wszyscy mają szczęście czy policja przymyka oko.
    >
    > Ja wybieram się lawetą, ale wersja wlaściciela warsztatu mnie zaskoczyła.

    Wiesz, mój tata rok jeździł bez przeglądu (jakoś sobie wymyślił, że w tym
    roku już zrobił ;-) i świat się nie zawalił. :) Nie wiem, jak często jesteś
    zatrzymywany przez Policję. Ja raz na kilka lat, mimo robienia 60kkm
    rocznie, więc żeby mnie w Twojej sytuacji akurat zatrzymali, to musiałbym
    mieć zajebistego pecha.
    --
    Samotnik

  • 15. Data: 2010-12-11 11:19:35
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Dominik"

    > Grr... KŁÓCIĆ !!!

    Grr - oczywiście potrafisz odróznić fonetyczne - "Ó" od "U", "Ch" od "H"
    itd... coś powinni wreszcie z tym zrobić, bo szkoda wbijać sobie do
    głowy coś co już i tak nie ma znaczenia.

  • 16. Data: 2010-12-11 11:38:59
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

> [...]
    > jest ryzykowna. Gwarancji nie szukam, wybieram się lawetą bez względu czy
    > będzie efektek kłÓtni czy Autopomocy. Po prostu pytam z ciekawości.

    bo narazie jeszcze nikt u niego/pojedyncza sztuka wpadla w sidla naszej
    wladzy:)
    nie wiem gdzie masz ta stacje ale w moim rejonie w zasiegu kilku km jest ich
    delikatnie mowiac kilka.
    Prawdopodobienstwo ze dupnie cie policja przy takiej trasie jest raczej
    niskie - chyba ze dziwnie sie na drodze zachowujesz.
    zdarzalo mi sie jezdizc bez przegladu czy oc jak przegapilem, czasami
    swiadomie. zatrzymano mnie raz. zabrano dowod, na przeglad i odebralem.

    na twoim miejscu - placi oc, to korzystaj z tego i zrob to porzadnie (czyli
    laweta).

  • 17. Data: 2010-12-11 12:12:35
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 11 Dec 2010 11:38:59 +0100, Michał Gut wrote:
    >bo narazie jeszcze nikt u niego/pojedyncza sztuka wpadla w sidla naszej
    >wladzy:)

    A co ci zrobia - zabiora dowod czy wezwa lawete ? :-)

    J.

  • 18. Data: 2010-12-11 12:36:34
    Temat: Re: Jak dojechac na przeglšd powypadkowy ?
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > A co ci zrobia - zabiora dowod czy wezwa lawete ? :-)

    jak nie masz waznego przegladu to afaik laweta i na parking, nie mam 100%
    pewnosci ale sie podpytam

  • 19. Data: 2010-12-11 12:44:00
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 11 Dec 2010 12:36:34 +0100, Michał Gut wrote:
    >jak nie masz waznego przegladu to afaik laweta i na parking, nie mam 100%
    >pewnosci ale sie podpytam

    A z parkingu co - nie odbierzesz zanim nie zrobisz przegladu ? :-)

    J.

  • 20. Data: 2010-12-11 14:12:19
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Dominik"

    > Grr - oczywiście potrafisz odróznić fonetyczne
    > - "Ó" od "U", "Ch" od "H" itd... coś powinni
    > wreszcie z tym zrobić, bo szkoda wbijać sobie
    > do głowy coś co już i tak nie ma znaczenia.

    No widzisz jesteś w mniejszości. Dla tysięcy
    ludzi ma to znaczenie. W pośredni sposób
    świadczy to o kulturze i inteligencji osoby
    piszącej. Coś jak pierdzenie w towarzystwie.
    Niby nikomu to nie szkodzi ale jednak...

    JK