  • 21. Data: 2009-04-28 12:12:45
    Temat: Re: Jak często gubicie kufry?
    Od: n...@s...com

    On Tue, 28 Apr 2009 13:53:43 +0200, Andrzej Luczak
    <a...@s...akcent.pl> wrote:

    >Płyta M5 to jednolity odlew plastikowy, wymienić na elementy aluminiowe
    >można przy użyciu piły, wiertarki, podkładek wzmacniających ...

    Pisalem cos o uzywaniu plyty givi ? :)
    Plaskownik + spawacz + wiertarka = sukces :)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 22. Data: 2009-04-28 12:37:15
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    de Fresz pisze:
    <CIACH>
    > Tylko trochę zjebali jego konstrukcję, konkretniej kąt
    > mocowań, w związku z czym nie da się otworzyć kufra tak, żeby klapa nie
    > opadała.

    Ano wlasnie. U mnie w sevence to samo, troche to wkurdenerwujace jest,
    ale da sie zyc. Wszystko przez to, ze jest maly luz na tulejach przez
    ktore przechodza sruby mocujace od uchwytu pasazera. Przy dokrecaniu
    mozna ustawic stelaz tak, ze jest ok, ale potem sie i tak opuszcza jak
    sie ciezszy kufer zalozy i troche toto wisi w kierunku tylu motocykla.
    Moze zrobienie jakichs dodatkowych tulejek pozycjonuyjacych by sprawe
    zalatwilo, ale mi sie nie chce z tym grzebac.

    Ale jakos na szczescie nic mi sie nie chce odpinac w czasie jazdy, czyli
    pod tym wzgledem Five Starsa polecam. Boczne stelaze od Five Starsa tez
    dobrze wspolpracuja z Monokeyem (w moim przypadku Monokey by Kappa czyli
    Givi dla ubozszych ;-) )

    Odpowiadajac na pytanie autora watku: nie zdarzylo mi sie zgubic na
    przestrzeni c.a. 20 kkm zrobionych z topcasem po polskich drogach.

    Zdrowko
    KLOSZ

  • 23. Data: 2009-04-28 13:18:38
    Od: Andrzej Luczak <a...@s...akcent.pl>

    n...@s...com pisze:

    > Pisalem cos o uzywaniu plyty givi ? :)
    > Plaskownik + spawacz + wiertarka = sukces :)

    Gdyby jeszcze autor wątku miał zamontowany przy motocyklu jakikolwiek
    bagaznik to mocowanie pod Monolock można zrobić w podany sposób. W
    przypadku Monoracka rzeźby jest trochę więcej. Tokarz, spawacz,
    wiertarka, płaskownik, blacha i nawet oryginalnych "grzybków" givi nie
    trzeba nabywać, również niepotrzebne są stelaż 258FZ, płyta M5, kufer
    też zmyślna głowa może wykonać :-). Idąc za ciosem- ten Hornet jest taki
    trudny do zrobienia?
    --
    AL F650 & LC4

  • 24. Data: 2009-04-28 13:51:03
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 28 Apr 2009 09:35:11 +0200, Alti napisał(a):

    > Kumplowi w fazerze givi się nie wypina.

    Kumpel ma płytę Givi, a kufer Kappy. ;)

    PS. Przez te Twoje przypadki gubienia wyposażenia pokładowego, sam
    popadam w lekką paranoję - przed każdym odpaleniem moto sprawdzam
    mocowanie kufra.
    Kurfa.

    Sebastian S.