  • 11. Data: 2009-04-28 09:51:40
    Temat: Re: Jak często gubicie kufry?
    Od: Andrzej Luczak <a...@s...akcent.pl>

    Alti pisze:

    > No i zgadza się. Mam MONOKEY płytę i kufer
    > Płycie się przyjrzałem i jest prosta. Z reszta system mocowania jej do
    > stelaża w zasadzie nie daje możliwości wygięcia jej. Nie zmienia to
    > faktu że płyta jest plastikowa, tak samo jak kufer a więc oboje są jakoś
    > tam podatni na wygięcie.....

    Jeszcze dla zasady- wymieniano Ci już kufer, a co z płytą?. Widziałem
    już kilka płyt, których plastikowy grzybek (ten wchodzący w zamek) był
    wyrobiony- kufer "kiwał" się w nim. Sprawdzałeś czy nie ma luzu po
    założeniu kufra. Płyty z aluminiowymi grzybkami są trwalsze. Nieśmiało
    zaproponowałbym zamianę ze znajomym kuframi, tak dla naukowych testów

    --
    AL F650 & LC4

  • 12. Data: 2009-04-28 10:02:59
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Luczak" <a...@s...akcent.pl> napisał w wiadomości

    > Jeszcze dla zasady- wymieniano Ci już kufer, a co z płytą?.

    Wymieniono jedno i drugie.

    Widziałem
    > już kilka płyt, których plastikowy grzybek (ten wchodzący w zamek) był
    > wyrobiony- kufer "kiwał" się w nim.

    Nie specjalnie się kiwa. W zasadzie podczas testó ręką nie da się wyszarpnąć
    kufra. Siedzi niby tak jak powinien.

    Sprawdzałeś czy nie ma luzu po
    > założeniu kufra.

    Minimalny góra dół jest. Ale zawsze był nawet na nowiutkim kufrze. Taki
    minimalny chyba po prostu musi być...

    >Płyty z aluminiowymi grzybkami są trwalsze.

    No tak tyle że takich nie robią do mojego stelaża.

    >Nieśmiało zaproponowałbym zamianę ze znajomym kuframi, tak dla naukowych
    >testów

    Nie chcę skasować cudzego kufra. Poza tym zdarza się to rzadko to jest 2
    razy w zeszłym roku na wcześniejszym kufrze i płycie i raz w tym roku na
    nowym kufrze i płycie i utwardzonym zawieszeniu.

    Wojtek

  • 13. Data: 2009-04-28 10:06:33
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-04-28 10:09:44 +0200, "Alti" <a...@g...pl> said:

    > O tym to już nawet nie wspominam że z kufrem mam shimmy (nowa opona
    > continental road attac, dobre ciśnienie, łożyska w idealnym stanie -
    > moto ma 13kkm przebiegu). Jak zdejmę kufer shimmy ustępuje.....

    Za szybko latasz ;-) Albo jeździj z pasażerem - u mnie wtedy
    przechodzi. Ewentualnie mało elegancka opcja - dupa na tylne siedzenie.

    > Chyba kupię sobie tankbag.....

    Podeślij fotkie, jak w niego włożysz kask+cośtam i zostawiając na moto
    pójdziesz coś załawiać/zwiedzać ;-)

    PS Mi się nigdy żaden kufer nie wypiął przez ładnych parenaście
    tysięcy. Topcase Givi zarówno z jakimiś letkimi duperelami, jak i circa
    20 kg bagażu siedzi mocno - na tyle, że mi stelaż motocykla do którego
    jest przykręcony z tyłu na wybojach trzeszczy. Z tym że ja mam
    nieoryginalne mocowanie FiveStara.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 14. Data: 2009-04-28 10:34:02
    Od: n...@s...com

    On Tue, 28 Apr 2009 12:02:59 +0200, "Alti" <a...@g...pl> wrote:

    >Wymieniono jedno i drugie.

    'grzybki' i ten element w ktory wskakuje zamek mozna kupic w formie
    metalowej u dystrybutora givi (Toomuuuuussssss! ;>). To czesc zamienna
    do wingracka.
    Pozniej trzyba tylko zamocowac i nic nie powinno wylatac, a co do
    plyty plastikowej, mam i tez mi sie z niej nic nie wypinalo, ale
    zrobilem z nia moze 5kkm, znaczy marny test.

    >Minimalny góra dół jest. Ale zawsze był nawet na nowiutkim kufrze. Taki
    >minimalny chyba po prostu musi być...

    U mnie takiego luzu na 99% nie ma, a kufry maja z 15 lat.
    Pomacaj u kogos innego.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 15. Data: 2009-04-28 10:49:24
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał

    > Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    > Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

    BTW kufer masz w sevence?
    Który rocznik. Kumpel chce do swojej sevenki (2002) wstawić stelaż z givi
    nie pasuje (jest tylko do roczników 92-00). Jaki stelaż ma kupić kumpel do
    swojej sevenki?

    Wojek

  • 16. Data: 2009-04-28 11:12:10
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-04-28 12:49:24 +0200, "Alti" <a...@g...pl> said:

    > BTW kufer masz w sevence?

    Maxxie.

    > Który rocznik.

    Kufra? ;-)

    > Kumpel chce do swojej sevenki (2002) wstawić stelaż z givi nie pasuje
    > (jest tylko do roczników 92-00).

    AFAIK w tym modelu nie było specjalnych zmian, więc stelaż powinien
    pasować do wszystkich roczników, jeśli jest przeznaczony do tego modelu.

    > Jaki stelaż ma kupić kumpel do swojej sevenki?

    Ja chciałem oryginalny Givi, bo z racji mocowania do amorów sprawia
    wrażenie solidniejszego. Ale raz że mam jakieś dziwne stelaże pod
    boczne kufry i obawiałem się konfliktu mocowań, a dwa że chciałem
    szybko, a nigdzie nie było Givi (w Germanii również), to wziąłem Five
    Stara (cena obu podobna, ok. 100-120 ojro). Ten jest mocowany tylko do
    trzymadła pasażera i z wyglądu nie budzi zaufania, ale wiozłem już na
    nim ze 20 kg i było fporzo. Tylko trochę zjebali jego konstrukcję,
    konkretniej kąt mocowań, w związku z czym nie da się otworzyć kufra
    tak, żeby klapa nie opadała.

  • 17. Data: 2009-04-28 11:14:31
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-04-28 12:34:02 +0200, n...@s...com said:

    > U mnie takiego luzu na 99% nie ma, a kufry maja z 15 lat.

    U mnie na Maxxi i stelażu FiveStara tyż nie ma żadnego wyczuwalnego.

  • 18. Data: 2009-04-28 11:51:36
    Od: Andrzej Luczak <a...@s...akcent.pl>

    Alti pisze:

    > Widziałem
    >
    > Nie specjalnie się kiwa. W zasadzie podczas testó ręką nie da się
    > wyszarpnąć kufra. Siedzi niby tak jak powinien.

    Robisz statyczne próby, przypomnij sobie zasadę poruszania się na moście
    kolumny pieszych

    > Sprawdzałeś czy nie ma luzu po
    >
    > Minimalny góra dół jest. Ale zawsze był nawet na nowiutkim kufrze. Taki
    > minimalny chyba po prostu musi być...

    Chyba jednak nie powinno go być :-)

    > No tak tyle że takich nie robią do mojego stelaża.

    Czy do monoracka typu FZ nie pasuje metalowa płyta M11?

    --
    AL F650 & LC4

  • 19. Data: 2009-04-28 11:53:08
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał

    > AFAIK w tym modelu nie było specjalnych zmian, więc stelaż powinien
    > pasować do wszystkich roczników, jeśli jest przeznaczony do tego modelu.

    No właśnie w weekend montował stelaż givi i nie naszło.

    Wojtek

  • 20. Data: 2009-04-28 11:53:43
    Od: Andrzej Luczak <a...@s...akcent.pl>

    n...@s...com pisze:

> [...]
    > do wingracka.
    > Pozniej trzyba tylko zamocowac i nic nie powinno wylatac,
    Płyta M5 to jednolity odlew plastikowy, wymienić na elementy aluminiowe
    można przy użyciu piły, wiertarki, podkładek wzmacniających ...

    --
    AL F650 & LC4