  • 21. Data: 2010-09-14 19:23:39
    Temat: Re: Jak archiwizować dane?
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał
    w wiadomości news:4c8b6bef$0$27041$65785112@news.neostrada.pl...
    > DVD po 4 latach bardzo kiepsko sie odczytuja. Plyty nie ruszane,
    > prawidlowo przechowywane. Ilosc plyt ktore tak zarchiwizowalem to okolo
    > 200 sztuk wiec wydaje mi sie, ze to dosc wiarygodne zrodlo wiedzy na ten
    > temat.

    To fakt
    Jest z tym czytaniem róznie.
    Ale wszystkie co do sztuki Verbatimy się czytają. TDK w większości, a Emtec
    i inne tańsze to istna loteria.
    Podobnie z CD - ani jeden pad Verbatima a te maja więcej jak 4 lata.

    --
    Irokez

  • 22. Data: 2010-09-15 07:19:55
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2010-09-14 21:23, Irokez pisze:
> [...]
    > Emtec i inne tańsze to istna loteria.
    > Podobnie z CD - ani jeden pad Verbatima a te maja więcej jak 4 lata.

    Nie wiem czy obecnie tak jest, ale jeszcze niedawno Verbatim robil chyba
    najpewniejsze plyty. Niektore CD Verbatim, ktore mam, maja juz blisko 10
    lat i wciaz dzialaja. Platinum, Emtec, Esperanza i inne tansze juz po
    3-4 latach sa nie do odzyskania. TDK rowniez nie jest najlepsze - tez po
    3 latach zaczynaja zolknac.
    Nie jestem pewny jak kwestia DVD sie ma - obstawiam, ze prawidlowosc
    jest podobna. Od kilku lat kupuje tylko i wylacznie Verbatimy. Zobaczymy
    za kilka lat, czy sie nie zawiode ;)

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 23. Data: 2010-09-15 18:27:35
    Od: "jwzw" <j...@i...NOSPAM.pl>

    Użytkownik "GAD Zombie" <g...@U...gad.USUN.art.pl> napisał w
    wiadomości news:i6ps7b$4a3$1@opal.futuro.pl...

> [...]
    > jest podobna. Od kilku lat kupuje tylko i wylacznie Verbatimy.
    > Zobaczymy za kilka lat, czy sie nie zawiode ;)

    Nie ma znaczenia kto się podpisał na płycie. Ważne kto ją
    wyprodukował.
    Pamiętacie wszyscy wtopkę TDK przed kilkoma laty - wtedy kiedy masowo
    i w taniej cenie pojkawiły sie w marketach. To miało związek ze
    zleceniem produkcji w Indiach.

    Do podglądania polecam DVD Identifier
    http://www.cdrinfo.pl/download/4153005446

  • 24. Data: 2010-09-16 10:35:59
    Od: "Marcin" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał(a):

    > A jak ja se nawrzuca=B3am zdj=EA=E6 na serwer "Od siebie", to wkr=F3tce j=
    > e=20
    > straci=B3am (dobrze, =BFe mam je jeszcze na przypinanym dysku!), bo CB=A6=
    > =20
    > zamkn=EA=B3o im ten serwer.

    Ale o czym Ty piszesz :-) Ja podalem Skydrive Microsoftu - darmowy dysk 25GB i
    oczywiście jako dodatkowy backup, a nie jedyne miejsce przechowywania kopii