  • 1. Data: 2010-09-10 16:49:47
    Temat: Skanery: Brother a Mustek
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mam dwa stare skanery (jeden to kombajn), Mustek 1200 oraz Brother 9180.
    Do tej pory skanowałem na Musteku i jakość była bardzo dobra (przynajmniej na
    moje potrzeby).

    Teraz skanuję na tym Brotherze i jakość skanu jest tragiczna.

    Czy rzeczywiście może być taka różnica pomiędzy sprzętem? Oba są już leciwe,
    ale w zupełności wystarczają. Problemem jest tylko ta fatalna jakość skanu na
    Brotherze. Rzeczywiście ten typ tak może mieć? (kiepskie kolory, kiepskie
    przejścia).
    Link: http://img148.imageshack.us/img148/5665/1200ubb1980.
    png

    Po lewej Brother, po prawej Mustek.

  • 2. Data: 2010-09-10 18:40:00
    Temat: Re: Skanery: Brother a Mustek
    Od: "MC" <m...@g...pl>

[...]

    ->
    Do urządzeń wielofunkcyjnych, a zwłaszcza laserówek mono producenci
    wstawiają najgorsze skanery. To i tak cud, że skaner jest kolorowy, pewnie
    mono im się skończyły. Jeszcze na dodatek wybrałeś sobie zdajecie, które
    jest dla skanera źródłem najtrudniejszym. Skanuj teksty i być może będziesz
    zadowolony. Zdjęcia będą tylko powodem frustracji. To nie jest skaner do
    tego.

  • 3. Data: 2010-09-10 19:04:35
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-10 18:49, r...@k...pl pisze:
> [...]
    > Brotherze. Rzeczywiście ten typ tak może mieć? (kiepskie kolory, kiepskie

    I tak obydwa skany są do d*.

    --
    animka