  • 41. Data: 2016-11-13 14:07:51
    Temat: Re: Ja mam ku@#$wa pecha
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > No jak by nie było to się włączał i nie włączył. Po drugie - po co w
    > sumie tam stał? Źle przewidział? Próbował się włączyć jak nie było ku
    > temu warunków? To raczej należało się nie ruszać jak nie było możliwości
    > a nie teraz tłumaczyć się, że ktoś mógł przewidzieć.

    Może coś prze nim stało i czekał, aż ruszy, a nie widział tego z miejsca
    parkingowego. Nie wpadajmy w paranoję, nagle wrzucającego wsteczny i
    jadącego nie patrząc gdzie jedzie przewidzieć się nie da. I tym bardziej
    nie należy tego kretyna usprawiedliwiać.

  • 42. Data: 2016-11-13 14:16:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To obejrzyj jeszcze 5 razy. Kierowca audi nic nie kontroluje, a zwlaszcza sytuacji.
    Jak by kontrolowal to by zauwazyl swiatla cofania w kombiaku i sie zatrzymal albo dal
    w pedal i uciekl. Bystrzak by tam malym fiatem uciekl. Inna sprawa ze ten w kombiaku
    tez pizda. To ze cos zbyt dynamicznie zrobil nie jest argumentem dokad nie
    przekroczyl obowiazujacej tam predkosci.

  • 43. Data: 2016-11-13 14:39:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Po co wymyslasz. Masz film, nic nie stalo. Przejechal czerwony i sie zatrzymal. W tym
    czasie drugi czerwony zaczal wlaczac sie do ruchu. Jak wyjechal z metr do przodu to
    ten co sie zatrzymal zaczal cofac. Kierowca audi jak zobaczyl wlaczone swiatla cofani
    to powinien sie zatrzymac. A on jechal dalej, mozna by rzec ze szedl na zwarcie.
    Pojscie na zwarcie jesli jest mozliwosc unikniecia kolizji jest wykroczeniem.
    Kierowca audi nie patrzyl w swoje lewo, a powinien bo wlaczajacy sie do ruchu z
    wyjatkiem prawa do wlaczenia sie i to pod pewnymi warunkami nie ma zadnych praw i
    obowiazek zachowania ostroznosci.

  • 44. Data: 2016-11-13 14:48:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik mk4 m...@d...null ...

    > Nie wiem czy ma to aż takie znaczenie.

    No to skoro nie wiesz to musisz mi uwierzyc na słowo.

    > Rownie dobrze mogłbyś wyjechac z podporzadkowanej i stanac na srodku
    > skrzyzowania. A pozniej tlumaczyć się, ze ktos w ciebie wjechal a ty
    > stales! Albo czy nie mial hamulcow albo oczu, ze nie widzial?

    Dokładnie tak to wyglada.
    Jeżeli wjade na srodek skrzyzowania i stane bo np. zepsuł mi się samochod a
    ktos we mnie wjedzie to w zaleznosci od tego czy miał możliwośc unikniecia
    kolizji czy nie - wina zostanie przypisana temu co miał pierwszenstow albo
    temu co nei miał.
    Jeżeli jechał droga z pierwszenstwem, miał dobra widocznosc, jechał na tyle
    wolno ze bez problemu mogł wyhamowac to wina bedzie jego pomimo tego, ze
    miał pierwszenstwo.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch

  • 45. Data: 2016-11-13 14:48:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > To obejrzyj jeszcze 5 razy. Kierowca audi nic nie kontroluje, a
    > zwlaszcza sytuacji. Jak by kontrolowal to by zauwazyl swiatla cofania
    > w kombiaku i sie zatrzymal albo dal w pedal i uciekl.

    Swiatła cofania jeszcze nic nie znacza.
    Ja w takiej sytuacji pomyslałbym, ze kombiak zauwazył ze wyjezdzam, włączył
    wsteczny i czeka na wolne miejsce.
    A to ze nagle szybko ruszył to juz było za późno.

    > Bystrzak by tam
    > malym fiatem uciekl.

    Tak oczywiscie...

    > Inna sprawa ze ten w kombiaku tez pizda. To ze
    > cos zbyt dynamicznie zrobil nie jest argumentem dokad nie przekroczyl
    > obowiazujacej tam predkosci.

    Co za bzudra...
    Innych przepisów nie ma vide zachowanie szczególnej ostroznosci etc.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

  • 46. Data: 2016-11-13 15:03:04
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "mk4"

    Rownie dobrze mogłbyś wyjechac z podporzadkowanej i stanac na srodku
    skrzyzowania. A pozniej tlumaczyć się, ze ktos w ciebie wjechal a ty
    stales! Albo czy nie mial hamulcow albo oczu, ze nie widzial?
    ---
    No przecież tak jest.

  • 47. Data: 2016-11-13 15:09:34
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    oglegroups.com...

[...]
    Co by to zatrzymanie zmieniło ?

  • 48. Data: 2016-11-13 15:24:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.11.2016 o 15:03, re pisze:

> [...]
    > skrzyzowania. A pozniej tlumaczyć się, ze ktos w ciebie wjechal a ty
    > stales! Albo czy nie mial hamulcow albo oczu, ze nie widzial?

    Jest tak. Włączający ustąpił pierwszeństwa będącemu w ruchu (co widać w
    sekundach od 00-02).

    Co sobie potem z tym zrobił będący w ruchu to inna sprawa - w każdym
    razie megirms pierwszeństwa ustąpił i nic nie wymusił. (sprawdź co
    oznacza ustąpienie pierwszeństwa).

    Na podobnej zasadzie -

    1- jak ktoś się sam zatrzymał żeby cię wpuścić - nie wymusiłeś - on sam
    zmienił prędkość.

    2- jak ktoś jedzie 30@50 i spokojnie się przed nim z podporządkowanej
    włączysz, to nie wymuszasz pierwszeństwa,

    3- jak kolesiowi z punktu drugiego nagle chuj się skurczył i
    przyspieszył do 80... to nie wymusiłeś na nim pierwszeństwa - nie
    zmusiłeś go do zmiany prędkości ani tou jazdy - sam to zrobił i (jak
    będziesz miał to nagrane i nie będziesz się przejmował opinią
    policjantów patrzących tylko na znak, a pójdziesz w razie czego do sądu)
    sam za to beknie.

    4 - jak już ogarniesz punkt 3 to zrozumiesz, że megirs mu najpierwsz
    pierwszeństwa ustąpił, a potem nie wymusił - nie zmusił go do wrzucenia
    wstecznego i wbicia się w jego audi.

    Shrek

  • 49. Data: 2016-11-13 15:55:56
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-11-12 o 21:20, megrims pisze:
    > Dawno mnie nie było.
    >
    > RS3 odebrany na początku sierpnia. Jak miał przejechane 1000km
    > jakaś baba wjechała mi w dupę. Zderzak, jakieś plastiki i wydech.
    > Zrobili mi 4 tygodnie temu, ale miesiąc mnie nie było w kraju.
    > Wróciłem przedwczoraj. Wczoraj odsypiałem i dzisiaj pojechałem
    > na zakupy do CityCenter w Poznań. Teraz ma 7000km i:
    >
    > https://youtu.be/hnKCqMZ3ZiE
    >
    > I się jeszcze gość z czerwonego kombi kłóci, że to moja wina.
    >
    > Ledwo podpisał oświadczenie. To auto chyba nie chce, abym nim latał.
    >
    > A założony karbonowy dolot i czip na 440KM. Naprawdę fajnie jeździ.

    Ja tu widzę próbę wyłudzenia odszkodowania albo przywalenie za złe
    spojrzenie... dobrze, że jest to nagranie.

    --
    Irokez

  • 50. Data: 2016-11-13 16:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > wlaczajacy sie do ruchu z wyjatkiem prawa do wlaczenia sie i to pod
    > pewnymi warunkami nie ma zadnych praw i obowiazek zachowania

    W tej sytuacji, jak i w wielu innych liczy sie własciwie tylko jedno - kto
    w kogo wjechal.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo