  • 11. Data: 2016-11-13 01:54:53
    Temat: Re: Ja mam ku@#$wa pecha
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Zenek Kapelinder pisze tak:

    > Jakie tamten zrobil wykroczenie ktorego skutkiem byla stluczka?

    Jakby cofając przygniótł przechodnia do megrimsa to czyja byłaby wina
    też megrimsa? Jakby megrims szedł pieszo też by się włączał do ruchu?
    a jeśli megrims pchałby wózek z zakupami to by się włączał do ruchu czy
    nie?

    Facet jest co najmniej współwinny bo cofał a nie popatrzył w lusterko.
    Dostał sraczki bo chyba przejechał wolne miejsce. Małpie odruchy tak
    się kończą. Połamałby komuś giry to by wiedział jak się płaci rentę.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 12. Data: 2016-11-13 02:14:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    kluczowe jest znalezienie przepisu ktory zlamal cofajacy. Sad nie bedzie sluchal
    pierdolenia w styu a co by bylo gdyby. Sad chce dostac konkretne paragrafy. No to co
    zrobil cofajacy czego mu zrobic nie bylo wolno? Wlaczajacy sie do ruchu ma ustapic
    pierwszenstwa wszystkim, cofajacym tez. Wychodzi ze cofanie nie bylo powodem
    stluczki.

  • 13. Data: 2016-11-13 03:25:29
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Zenek Kapelinder pisze tak:

    > No to co zrobil cofajacy czego mu zrobic nie bylo wolno?

    - kiedy cofał nie zachował szczególnel ostrożności
    - nie sprawdził, czy wykonywany manewr nie spowoduje zagrożenia
    - nie upewnił się, czy za pojazdem nie znajduje się przeszkoda
    i za to dostanie mandat, grzywnę

    a wolno to mu wszystko nawet jeździć do przodu z zamkniętymi oczami.

    megrims w momencie uderzenia stał to jeszcze na dodatek nie starał się
    uniknąć kolizji i uderzył z premedytacją żeby wyłudzić odszkodowanie :)

    --
    Piter

    Kia ma 7 lat gwarancji ale jak będzie jeździć po 29 latach?

  • 14. Data: 2016-11-13 04:42:56
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2016-11-12 22:40, Zenek Kapelinder wrote:
    > Ja bym Ci nie podpisal. Wlaczales sie do ruchu. Masz przepuscic wszystkich z
    cofajacymi wlacznie. Poza tym powinienes sie trzymac jak najblizej swojej prawej
    strony a Ty wjechales na jego pas ruchu.

    Kiedy Megrims włączał się do ruchu, tamten jeszcze jechał do przodu. Co
    byś zrobił na miejscu M.? Czekałbyś, a nuż tamtemu się odwidzi jechać do
    przodu i będzie cofał? Jak to można było przewidzieć? Na siłę szukasz
    dziury w całym. Zawsze, kiedy włączasz się do ruchu wyjeżdżając np. z
    osiedla czekasz, czy nikt przejeżdżający nie zacznie nagle cofać?

  • 15. Data: 2016-11-13 07:20:05
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 12-11-2016 o 23:01, megrims pisze:

    > I z momencie uderzenia ja stałem, a on był w ruchu. I zawsze ten
    > co cofa jest winien. Niestety - on ma OC w Aviva - będa jajca.
    >
    > 2 lata i sąd. To są kompletni debile. Już jedną sprawę z nimi
    > miałem.

    Zlikwiduj u swojego ubezpieczyciela.

  • 16. Data: 2016-11-13 08:11:14
    Temat: Winny cofający. Re: Ja mam
    Od: "Rey48" <n...@g...com>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > kluczowe jest znalezienie przepisu ktory zlamal cofajacy.
    > No to co zrobil cofajacy czego mu zrobic nie bylo wolno?

    Megrims już podał przepisy PoRD.

    > Wlaczajacy sie do ruchu ma ustapic pierwszenstwa wszystkim, cofajacym tez.

    Gdy tamten jeszcze jechał do przodu to pól samochodu megrimsa
    było już na jezdni (poza miejscem parkingowym), czyli nie zajechał drogi
    nikomu.

    > Wychodzi ze cofanie nie bylo powodem stluczki.

    Powodem stłuczki było uderzenie samochodu cofającego;
    wyjeżdżający z postoju nie uderzył.

  • 17. Data: 2016-11-13 10:06:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.11.2016 o 21:20, megrims pisze:

    > RS3 odebrany na początku sierpnia. Jak miał przejechane 1000km
    > jakaś baba wjechała mi w dupę. Zderzak, jakieś plastiki i wydech.
    > Zrobili mi 4 tygodnie temu, ale miesiąc mnie nie było w kraju.
    > Wróciłem przedwczoraj. Wczoraj odsypiałem i dzisiaj pojechałem
    > na zakupy do CityCenter w Poznań. Teraz ma 7000km i:
    >
    > https://youtu.be/hnKCqMZ3ZiE

    Z ciekawości - jakie straty, bo wygląda jakbyś w koło dostał, więc albo
    nic, albo całe zawieszenie poprzestawiane.

    I czemu miejsce z którego wyjeżdzałeś było w kopercie?

    Shrek

  • 18. Data: 2016-11-13 10:18:47
    Od: megrims <m...@i...pl>

    On 2016-11-13 10:06, Shrek wrote:

    > Z ciekawości - jakie straty, bo wygląda jakbyś w koło dostał, więc albo
    > nic, albo całe zawieszenie poprzestawiane.
    >
    > I czemu miejsce z którego wyjeżdzałeś było w kopercie?
    >
    > Shrek

    Klient myjni.

  • 19. Data: 2016-11-13 10:48:19
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    > To teraz daj jeszcze co musi zrobic wlaczajacy sie do ruchu.

    Człowieku, czy ty tak naprawdę?

  • 20. Data: 2016-11-13 10:58:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To co napisales nie robi z cofajacego sprawcy. Miesiac temu uwazal bym podobnie jak
    inni. W miedzyczasie byl w tv jakis program typu drogowka. Bardzo podobna sytuacja.
    Gosc jedzie swoim pasem. Jak przejechal obok bramy to z niej wyjechal inny samochod.
    Ten pierwszy zatrzymal sie i zaczal cofac. Przywalil w wyjezdzajacego. Policjant za
    sprawce uznal wyjezdzajacego. Ten co dostal przedstawial jakies swoje zale i
    argumenty. Policjant poprosil go o znalezienie przepisu ktory cofajacy zlamal i w
    efekcie doprowadzil do kolizji. Tamten ze cofal. To mu policjant wytlumaczyl ze w tym
    miejscu wolno cofac. Ale nie wolno wyjezdzac z bramy nie upewniwszy sie ze ten drugi
    nie zacznie cofac. Wlaczajacy sie jest zawsze na samym koncu i dokad sie skutecznie
    nie wlaczy nie ma zadnych praw a tylko obowiazek bezpiecznego wykonania manewru.
    Wychodzi ze to czy jedzie do przodu albo do tylu nie ma znaczenia. Istotne jest ze ma
    pierwszenstwo.