  • 21. Data: 2002-12-23 18:36:46
    Temat: Re: InternetDSL - porashka
    Od: "Piotr GMW Roczniak" <g...@r...net.eu.org>

    Dnia Thu, 19 Dec 2002 21:15:21 +0000, Maciej Bebenek napisał(a):

    [...]
    > W zasadzie masz racje... Ale mnie tez juz szlag trafia na sama mysl o rozmowie z
    tym ichniejszym nieContact Center.
    > Wczoraj jakis misio poradzil mojej znajomej - (nie)szczesliwej posiadaczce neo,
    zeby sie z biurem i cala robota
    > przeniosla do kawiarenki internetowej....

    Wiesz neo+ nie jest usługą dla klientów biznesowych...
    Sam bym jej tak poradził. ;)
    Może znajoma przedstawiła nieco ukolorowaną wersję rozmowy?

    Osobiście nie chciałbym neo nawet w domu. Nie ze względu na awaryjność a
    na umowę.
    Jednakowoż, jak wcześniej napisałem ludzie na infolinii mają znikomy wpływ
    na awaryjność łącz. Nie ma sensu zżymanie się na nich. Oni są tu najmniej
    winni. To tak jakbyś poszedł do sklepu i rozdarł ryja na kasjerkę że
    groszek "bądiułel" był do pupy mimo że na reklamie mówili że będzie
    zajebisty.

    PS. Sam doświadczałem przez dobry tydzień awarii "routera usługowego" DSLa
    więc wiem, jak szlag człowieka trafia...
    PS.2. Tylko nie pierz żony w substytucie "paniusi z TPSA". ;)

    --
    Piotr GMV/ Roczniak
    gmw [ma fajne konto na] roger4.net.eu.org

  • 22. Data: 2002-12-23 18:38:37
    Od: "Bartlomiej Krajewski" <s...@s...invalid>

    Izi pisze:

    > Moze mam farta, ale od 3 miesiecy tylko raz byla 3 godzinna awaria,
    > zreszta w calym miescie.
    > Transfery ladne, nic tylko uzywac.

    A jaki masz modem? Chcę się upewnić, czy tylko SpeedStreamy są walnięte.

    --
    Bartłomiej Krajewski / b...@k...org

  • 23. Data: 2003-01-05 16:36:28
    Od: "Marq" <M...@P...Fm>

    Użytkownik "Bartlomiej Krajewski" <a...@s...invalid> napisał w
    wiadomości news:pan.2002.12.19.07.22.46.139563@spam.invalid...

    > Ja zauważyłem, że u mnie "wieszalność" nie zależy raczej od transferu.
    > Przy sumarycznym ruchu wynoszącym prawie 512kbit/s modem potrafi pracować
    > bez zakłóceń. Zawieszenia są raczej losowe. Wczoraj na przykład po
    > południu chodziło idealnie przez kilka godzin. Potem jak się zaczęło
    > wieszać, to musiałem kilka resetów pod rząd zrobić.
    >
    > --
    > Bartłomiej Krajewski / b...@k...org / b...@k...org
    >

    > --

    Witam
    Wiecie co nie wiem czemu ale nigdy nie zauważyłem by u mnie sie modem
    wieszał (odpókać),
    jak już to router wylatuje w kosmos i mamy odpoczynek od kompow srednio na
    2h, tyle że obok w bloki kumpel bedzie miał juz 3 modem bo po zresetowaniu
    modem nawet na pingu się wiesza[tak na marginesia po wylaczeniu tepsianych
    natow], wiec powoli zaczynam sobie myslec ze to moze nie do konca jest wina
    modemow -moze cos dalej z nimi sie gryzie w zaleznosci od tego jak cie
    podlacza czy coś koło tego.

  • 24. Data: 2003-01-06 13:00:59
    Od: "SCV" <s...@w...one.pl>

    Marq wrote in message news:av9jpg$hc$1@news.tpi.pl...
    [ciach]
    > wiec powoli zaczynam sobie myslec ze to moze nie do konca jest wina
    > modemow -moze cos dalej z nimi sie gryzie w zaleznosci od tego jak cie
    > podlacza czy coś koło tego.

    Kto go tam wie... Może są różne przyczyny? Z niecieprliwością czekam na 15
    stycznia (wymiane routerow).

    SCV

  • 25. Data: 2003-01-07 13:43:03
    Od: "PiECIA" <p...@i...pl>

    "SCV" <s...@w...one.pl> wrote in message news:avaa58$50a$1@news.tpi.pl...
    > Marq wrote in message news:av9jpg$hc$1@news.tpi.pl...
    [cut]
    > Kto go tam wie... Może są różne przyczyny? Z niecieprliwością czekam na 15
    > stycznia (wymiane routerow).

    O, jednen pozytywny akcent w calym watku ;-)
    PS. Tez nie mam problemow z modemem

    --
    PiECIA
    http://piecia.one.pl

  • 26. Data: 2003-01-07 19:57:18
    Od: "M-a-R-c-i" <m...@p...onet.pl>

    witam, jestem czszcęśliwym lub nie posiadaczem dsl, jako łacze dla mojej
    małej sieci, z wieszaniem modemeu nie mam problemów, mam tylko awarie
    (przerwy) jak są awarie w tpsa ;-)
    Marazie mam opcje 512, koło lutego zamierzam powiększyć do 1 Mb mam
    nadzieje że jush bedzie już lepiej z tymi ich routerami.
    Pozdrawiam S-i-R-o
    KRAKÓW