  • 1. Data: 2002-12-10 17:51:46
    Temat: InternetDSL - porashka
    Od: "PiECIA" <p...@i...pl>

    Uzytkowalem SDI ok. 2 lata, polaczenie zestawione praktycznie non-stop,
    przez ten okres zaliczylem jeden pad polaczenia spowodowany "zawieszeniem na
    szafie w centrali" [cyt. BOK TPSA].
    Od czterech dni jestem "szczesliwym" uzytkownikiem iDSL, i juz zaliczylem
    dwa pady routera TPSA, mam nadzieje ze to tymczasowe ;-)

    --
    Piotr Kalmus
    http://piecia.one.pl

  • 2. Data: 2002-12-10 20:21:18
    Temat: Re: InternetDSL - porashka
    Od: "SPeCTeR" <s...@t...pl>

    > Od czterech dni jestem "szczesliwym" uzytkownikiem iDSL, i juz zaliczylem
    > dwa pady routera TPSA, mam nadzieje ze to tymczasowe ;-)

    Niechce Cie martwic, ale to stale... SDI wolne wbo wolne, ale stabilne do
    bolu, a to moze i szybkie, ale wali sie caly czas

  • 3. Data: 2002-12-11 10:12:46
    Od: "Izi" <m...@n...zp.pl>

    PiECIA <p...@i...pl> wrote:
> [...]
    > Od czterech dni jestem "szczesliwym" uzytkownikiem iDSL, i juz
    > zaliczylem dwa pady routera TPSA, mam nadzieje ze to tymczasowe ;-)
    Moze mam farta, ale od 3 miesiecy tylko raz byla 3 godzinna awaria, zreszta
    w calym miescie.
    Transfery ladne, nic tylko uzywac.
    MZ ze Szczecina

  • 4. Data: 2002-12-11 16:01:27
    Od: "PiECIA" <p...@i...pl>

    "PiECIA" <p...@i...pl> wrote in message news:at55th$8nk$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > Od czterech dni jestem "szczesliwym" uzytkownikiem iDSL, i juz zaliczylem
    > dwa pady routera TPSA, mam nadzieje ze to tymczasowe ;-)

    Ha, i ciekawostka, dzis Paniusia z Polpaku zadzwonila do mnie informujac ze
    awaria ktora zglosilem trzy dni temu zostala usunieta i powinno dzialac ;-)
    Nie zauwazyla, ze dzialalo juz po 30 min. od zgloszenia? Nie wsppominajac ze
    w miedzyczasie byla juz kolejna awaria routera (usunieta) ;-)
    Polska to dziwna kraj...

    --
    PiECIA

  • 5. Data: 2002-12-11 23:16:13
    Od: "[RoD]" <r...@s...waw.pl>

> [...]
    ze
    > w miedzyczasie byla juz kolejna awaria routera (usunieta) ;-)

    He do mnie przyszli monterzy w piatek .. ale nie mogli sprawdzic Neo b
    owowczas Radius padla dla calej Polski. Ale powiedzialem ze niech zostawiaja
    modem podpisze umowe moze na wieczor zreperuja i bedzie ok.
    Okazlo sie ze nie tylko Radius byl problemme w moim przypadku ale rowniez
    brak polaczenia. Modem wysylal pakiety broadcastem i nic nie otrzymywal w
    zamian. Po 3 telefonach w poniedzialek dowiedzialem sie ze u mnie wszystko
    ok, w centrali wszystko ok ale cos nie tak w Polpaku i ze sprawe
    przekierowuja dalej i ze Polpak bedzie do mnie dzwonil.
    Sobie mysle niezla spychotechnika.
    We wtorek darowalem sobie dzwonienie do nich.
    W srode wracam z pracy i juz chcialem dzwonic pod 800102101 lae sobie mysle
    sprobuje moze sie zaloguje .. a tu cud .. jest polaczenie.

    Uzytkuje juz siec od 5 godzin a nikt jeszcze nie zadzwonil ze awaria
    usunieta :).

    rod

  • 6. Data: 2002-12-12 20:37:49
    Od: Marcin Gorycki <m...@N...marsa10.neostrada.pl>

    > Uzytkuje juz siec od 5 godzin a nikt jeszcze nie zadzwonil ze awaria
    > usunieta :).

    5 godzin? u mnie miesiac temu byly 2 tygodnie przerwy, po czym cudowne
    ozdrowienie i od miesiaca nikt nie zadzwonil ze jednak dziala :-) 5
    godzin to maly pikus.

  • 7. Data: 2002-12-14 11:51:11
    Od: "Bartlomiej Krajewski" <a...@s...invalid>

    PiECIA pisze:

> [...]
    > Od czterech dni jestem "szczesliwym" uzytkownikiem iDSL, i juz zaliczylem
    > dwa pady routera TPSA, mam nadzieje ze to tymczasowe ;-)

    Ja mam DSL od trzech dni i co kilkadziesiąt minut modem się zawiesza.
    Połączenie przestaje działać i pozostaje tylko zresetowanie modemu.

    --
    Bartłomiej Krajewski / b...@k...org / b...@k...org

  • 8. Data: 2002-12-15 10:22:25
    Od: "SCV" <"scv [NO-SPAM]"@wroc.one.pl>

    "Bartlomiej Krajewski" wrote in message:
    > Ja mam DSL od trzech dni i co kilkadziesiąt minut modem się zawiesza.
    > Połączenie przestaje działać i pozostaje tylko zresetowanie modemu.

    Mam identyczny problem i muszę ograniczać prędkość do 450kbps (mniej więcej
    w tych oklicach się wiesza). Raz zgłaszałem to infolinii i nic. Myślę, że to
    przez to gówno Lucenta, które mają u siebie zainstalowane. Plotki mówią, że
    w przyszłym roku mają wymieniać na CISCO...

    SCV

  • 9. Data: 2002-12-15 10:22:29
    Od: "Tomcio" <t...@w...pl>

    > Ja mam DSL od trzech dni i co kilkadziesiąt minut modem się zawiesza.
    > Połączenie przestaje działać i pozostaje tylko zresetowanie modemu.

> [...]

    To samo u mnie wytrzyma z 30 min, no czasem z 2 godzinki i wisi

  • 10. Data: 2002-12-15 10:22:38
    Od: "Jacek Orlowski" <J...@O...Com.SpamRemove>

    "Marcin Gorycki":

    > 5 godzin? u mnie miesiac temu byly 2 tygodnie przerwy, po czym cudowne
    > ozdrowienie i od miesiaca nikt nie zadzwonil ze jednak dziala :-) 5
    > godzin to maly pikus.

    Fakt - maja straszny burdel w Polpaku. Ja mialem przerwe 16 dni ale
    samo nie zaczelo dzialac tylko panowie byli u mnie i za ktoryms razem
    udalo sie dobrze technikom po drigiej stronie ustawic router ;-)
    Przysiaglbym ze dzwonila do mnie Pani aby zamknac zgloszenie - ale
    przy okazji ktoregos z nastepnych zgloszen wyszlo na jaw ze oni w
    Polpaku maja nadal otwarte moje zgloszenie (te 16-o dniowe).

    Ostatnio mam dziwny objaw na DSLu - chwilowy (12- 120 min) zanik
    komunikacji na niektorych portach. Problem wystepuje tylko przy NAT,
    ktory realizuje na Linuxie. Na sieciowce w strone DSL pakiety wychodza
    natomiast nie wracaja. Lacze sie caly czas na ten sam serwer, ktory na
    pewno jest OK (mam drugie lacze), na podstawowe porty (21, 22, 25, 110)
    i raz dziala raz nie. Najlepsze jest to ze nic nie robie i zaczyna dzialac
    :-o
    a za chwile przestaje. Jedyne wiec co sie zmienia w pakietach to chyba
    porty zrodlowe - ale tutaj nie ma zadnej prawidlowosci kiedy dziala kiedy
    nie.

    A pisze o tym dlatego, ze problem zglosilem do BOK'u 3 dni temu, i zupel-
    nie przy okazji dzwoniac w innej sprawie dowiedzialem sie o tym ze juz
    cos technicy tam dopisali ("usluga bez blokady portow, klient moze do-
    wolnie dysponowac portami") - nikt nie byl laskaw do mnie zadzwonic
    i poinformowac. Ba! Poniewaz nadal sa okresy gdzie blokuje mi sie
    komunikacja, dzwonie co jakis czas do BOK-u by technik zalogowal
    sie na modem i rozwiazal problem - oczywiscie linia do technikow jest
    zajeta, albo mowia "tak, tak, sprawdzimy - ale pozniej bo jest kolejka".

    Pozdr!
    jO.