    From: "Robert W." <d...@z...spam>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Internet w Warszawie
    Date: Wed, 6 Feb 2002 17:32:00 +0000 (UTC)

    Mam pytanie. Place troche za duzo za dostep do Internetu. Mam w tej
    chwili zwyczajny dial-up przez Internet Partners, w zwiazku z tym
    oczywiscie place TPSA ok. 4 zl za godzine (moze troche mniej, nie chce
    mi sie dokladnie juz w tej chwili tego przeliczac.)

    Chcialbym wiedziec jakie inne opcje istnieja w Warszawie, ktore nie
    wiazaly by sie z ograniczeniem czasowym, lub oplata za kazda godzine
    korzystania z internetu. Wiem ze moge sie polaczyc przez:

    Kabel:

    Tutaj w gre wchodzi Aster City oraz Chello. Czy istnieja jakies inne
    firmy? Jak szybki jest dostep do zagranicznych serwerow. Nie chodzi mi
    tylko o przepustowosc ale takze opoznienie. Czy ktos moglby
    opublikowac tutaj wyniki tracert np. do google.com?

    Radio:
    Tele2. Sa jeszcze jakies inne opcje? Znowu prosze o wyniki tracert.
    Czy fakt ze dane ida przez fale radiowe nie zwieksza opoznien?

    Telefon:
    SDI oraz Neostrada? Czytalem na tym forum ze srednia przepustowosc to
    ok. 10kB/s. A jaki jest ping do serwerow zachodnich?

    Interesuja mnie tylko i wylacznie polaczenia gdzie ping do serwerow
    zagranicznych wynosi max. 250-300 ms. (z mojego komputera do serwera.)

    Obecnie wynosi on ok. 250 ms. Ping do pierwszego hop'a to troche ponad
    100ms, rozumiem ze tak wolne sa modemy? Czy jeslil bede korzystal z
    modemu kablowego, opoznienie do pierwszego serwera bedzie tak samo
    duze, czy tez zaoszczedze te 100 ms? A w przypadku polaczenia
    radiowego?

    Czy sa jeszcze jakies inne opcje?

    Pozdrawiam,
    Robert W.