  • Data: 2002-02-13 14:05:53
    Temat: Re: Internet w Warszawie
    Od: "mielony" <l...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zadzwoń 0800 127 918 lub BOK 536 43 00-09
    firma nazywa się SFERIA (Polpager Sp.zoo)
    aktualnie dzierżawi telefony bezprzewodowe (terminale z własnym numerem
    np.435 06 00)
    do łaczności poprzez VoIP, Nie muszę dodawać o niskich kosztach imp . np.
    na tel komórkowy 1 min.-0.90zł , poł Europa 1zł/min.
    aktywacja 399zł
    abonament tel 49zł
    abonament tel. + stałe łacze I-net. (gwarant szybkość 144Kbps ) - 130zł
    oferta skierowana na razie na śródmieście
    ale ja mam terminal w samochodzie i doskonałą łączność aż do Jeziornej
    pzdr
    lm