  • Data: 2002-02-08 14:59:44
    Temat: Re: Internet w Warszawie
    Od: "<szpila>" <s...@a...3w.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    WLASNIE TO JEST DOBRE PYTANIE !!!!

    > Przejdz sie do centrum sprzedazy [na przyklad na Dabrowskiego], tam
    > mozesz sprawdzic samemu jak dziala Aster.
    > 4 kompy, 3 dostepne pakiety.

    w polsce dostep do sieci to nie para butow ktore mozna kupic w kazdym
    sklepie
    i przebierac dowoli ... musza Cie chciec podlaczyc a z tym jest problem

    mieszkam w wawie w centrum (czerniakowska)
    kablowki mnie zlewaja za kazdym razem slysze "2-ga polowa przyszlego roku"
    w tepsie podanie o SDI lezy 4-mce

    moze ktos zna alternatywne firmy ???

    znalazlem firme ATJ podlacza radiowo
    mialo byc tak pieknie 1000 podlaczenie (na raty) + 60 miesiecznie ale...
    ktos sie ze mna umowil i NIE przyszedl zdzwonilem ale mnie zlewali
    wiec NIE POLECAM FIRMY ATJ http://www.atj.pl/

    ale moze jest jakas powazna firma ktora swiadczy podobna usluge moze znacie
    ????

    --
    <szpila>