  • Data: 2002-02-11 20:16:24
    Temat: Re: Internet w Warszawie
    Od: Michal Szokolo <m...@k...pmp.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Jarzynka wrote:

    > Wieść gminna, informacja od ludzi, którzy mają kontakt z managementem
    > TPSA i od montera mnie osobiście wystarcza. Nie zaczęli nawet kupować

    To powiedzcie temu Famie że też jest głupi i vice versa...

    Plotki to ja też słyszę, ale interesuje mnie jakiś dowód na poprawę
    zdrowia psychicznego ww managementu. Na razie widać raczej objawy
    odwrotne :-(

    > sprzętu. Ba, nawet nie zaczęli się przymierzać.

    Ba, teoretycznie moga próbowac to zrobić na tym g*, do którego się
    trzeba logować. Podobno. Jeden CNE tak twierdził po piwie.

    --
    I think I'm a clone now | [ THIS SPACE INTENTIONALLY LEFT BLANK ]
    there's always two of me |