  • 11. Data: 2010-12-31 00:43:27
    Temat: Re: Internet w Play
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Jingiel <x...@x...xxx> dared to write:
> [...]
    > taniego Internetu. Na koncie miałem wtedy 30 zł. W tym czasie telefon sam
    > pewnie sobie ściągał jakieś dane przez neta i zjadło te 30 zł. Zostały
    > jakieś grosze. W play24 mam nadal niewykorzystane te 100 MB. Teraz nie
    > łączy mnie z netem wcale z tego startera. Dlaczego zeżarło kasę, a nie
    > korzystało z pakietu danych? Mam zasieg 3G playa. Zresztą nawet gdybym
    > nie miał, to mam wyłączony transfer poza strefa taniego netu z playa.
    > Co jest do cholery? Chyba wrócę do internetu z heyah. Tam 30 zl to ja
    > miałem na 3 miesiące.a tu zleciało mi w tydzień.

    U mnie zawsze podawali, że pakiet "zostanie włączony w ciągu 24 godzin od aktywacji",
    i zawsze było to jakoś bliżej tej 24 godziny niż pierwszej.

    Może też za wcześnie zacząłeś używać?

    k.

  • 12. Data: 2011-01-02 09:56:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jingiel pisze tak:

    > Dobra coś zjadło kasę, teraz już nie ma to dla mnie znaczenia.

    ale my chcemy się dowiedzieć co było ;)

    --
    Piotr

  • 13. Data: 2011-01-02 10:00:50
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Miki pisze tak:

    > Ponizewaz tez popelnilem ten blad wiec napisze Ci gdzie go
    > popelniles...a mianowicie bledem bylo wlaczenie Pakietu Darmowy
    > Internet....To dziadowstwo dziala tak, ze dziala w ramach kasy za
    > jaka doladowales a dopiero pozniej schodzi pakiet..ale jak sie
    > skonczy kasa to juz stop...i koniec internetu mimo, ze zostal
    > nieruszony pakiet...

    Pomysł iście szatański. To tak jak "masz 1000 promocyjnych sms", kasa
    się skończyła smsy się zerują :)

    --
    Piotr

  • 14. Data: 2011-01-05 17:27:07
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-12-30 15:36, Jingiel pisze:

    > a może dzwoniłem już? Po prostu pod *500 chyba pracują jakieś małolaty
    > zaraz po podstawówce.

    A tak... tu masz niestety rację. Prawie niczego nie można tam załatwić.
    Wygląda na to, że mylnie założyłem, że przeanalizować billing potrafią.