  • 11. Data: 2012-11-03 20:55:56
    Temat: Re: Offtopic: Kafelkowe szkaradztwo [Bylo: Re: Instalacja Windows 8 na starym komputerze - pomocy]
    Od: "maliniak" <m...@g...pl>

    >Kafelkowe szkaradztwo żre mniej zasobów niż siódemka, jest pozbawione
    >idiotycznych "przezroczystości" niemających żadnych zastosowań

    aero można wyłączyć jednym ruchem

    >praktycznych a integracja z Windows Store sporo ułatwia posiadaczowi
    >legalnej kopii. Jedyna upierdliwość to brak tradycyjnego Menu Start.

    jak już w tą drogę idziemy, to niech kupi sobie wyrób ze stajni jabłuszka,
    tam
    ma sklep z tysiącami "bardzo potrzebnych programów" za które trza płacić
    kapuchą. Aplikacje Win8 Store to i tak melodia przyszłości...

  • 12. Data: 2012-11-04 15:03:46
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-11-03 17:11, Andrzej Zbierzchowski pisze:

> [...]
    > praktycznych a integracja z Windows Store sporo ułatwia posiadaczowi
    > legalnej kopii. Jedyna upierdliwość to brak tradycyjnego Menu Start.

    Już jest. Można pobrać przycisk tylko nie pamiętam skąd. Poszukaj na google.

    --
    animka

  • 13. Data: 2012-11-05 07:48:07
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Animka napisa?(a):

    > Już jest. Można pobrać przycisk tylko nie pamiętam skąd.

    Może z Internetu? ;P

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 14. Data: 2012-11-05 09:29:50
    Od: K <...@...c>

    W dniu 05.11.2012 07:48, januszek pisze:
    > Animka napisa?(a):

    > Może z Internetu? ;P
    >
    > j.

    nie, w internecie nie ma. podobno w najnowszym czipie na cd bedzie ;]

  • 15. Data: 2012-11-05 09:36:29
    Od: Tomek <...@...z>

    W dniu 2012-11-05 09:29, K pisze:
    > W dniu 05.11.2012 07:48, januszek pisze:
    > nie, w internecie nie ma. podobno w najnowszym czipie na cd bedzie ;]

    Apropos - jest jeszcze coś takiego jak CD w czipie? 8-0

  • 16. Data: 2012-11-05 10:03:17
    Od: K <...@...c>

    W dniu 05.11.2012 09:36, Tomek pisze:

    > Apropos - jest jeszcze coś takiego jak CD w czipie? 8-0

    bladego pojecia nie mam ;]

  • 17. Data: 2012-11-05 10:38:28
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tomek napisa?(a):

    > Apropos - jest jeszcze coś takiego jak CD w czipie? 8-0

    Że czipy z Chin mają tylne drzwi to słyszałem, ale żeby CD? ;)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 18. Data: 2012-11-05 18:57:50
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-11-05 07:48, januszek pisze:
    > Animka napisa?(a):

    > Może z Internetu? ;P

    M.in. tu:
    http://pclab.pl/news50877.html

    http://download.komputerswiat.pl/upiekszanie-systemu
    /nakladki-na-windows/windows-8-start-button

    --
    animka