  • 21. Data: 2012-04-25 11:10:05
    Temat: Re: Inicjatywa przeciwko fotoradarom
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-04-24 23:14, nazgul pisze:

    > FR nie mierzy dostosowania prędkości do warunków
    > i zachowania bezpiecznego odstępu

    W Niemczech są takie FR, które sprawdzają zachowanie
    bezpiecznego odstępu. W miejscach bez ograniczeń
    prędkości. I jak siedzisz komuś na zderzaku to pstryk.

  • 22. Data: 2012-04-25 11:12:30
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-04-25 02:35, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > To jest bardzo prawdopodobne - facet widzi FR, hamuje, a Ty tez... tylko
    > troche pozniej.

    Miałem kiedyś taką sytuacje, że policja zrobiła mi halt i dałem
    po heblach. I za sobą pisk opon usłyszałem. Policjant był lekko
    przerażony i zadał głupie pytanie dlaczego hamowałem.
    Na szczęście do kolizji nie doszło.

  • 23. Data: 2012-04-25 11:27:54
    Od: Arek <a...@a...pl>

    > eee cienizna.
    > nie na temat i przykład słaby.
    > FR nie mierzy dostosowania prędkości do warunków
    > i zachowania bezpiecznego odstępu
    > nie sprawdza refleksu (nooo... może ;-))
    > i sprawności hamulców.
    >
    > wiadomo ze FR stają się bytem samym w sobie
    > nie pilnują przepisów
    > to przepisy (oznakowania, ograniczenia) ustala się tak aby było co
    > fotografować.
    > o takie miasteczko Biały Bórm, tam przynormalnym ogranicznieu do 50
    > urobek był za mały trzba było dać 40.

    Ale trzeba przyznać, że po wjechaniu do miejscowości jest najpierw
    podwyższenie do 70, a potem nagle ciach do 40.

    A.

  • 24. Data: 2012-04-25 11:38:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "megrims" napisał w wiadomości

    >W Niemczech są takie FR, które sprawdzają zachowanie
    >bezpiecznego odstępu. W miejscach bez ograniczeń
    >prędkości. I jak siedzisz komuś na zderzaku to pstryk.

    A kary za to wysokie
    http://www.bussgeldkataloge.de/ubussgeld.html

    jazda z odstepem 20-29m przy predkosci 100km/h - 160 euro,

    przekroczenie predkosci o 26-30km/h w obszarze zabudowanym - 100 euro.

    J.

  • 25. Data: 2012-04-25 12:09:16
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 24/04/2012 22:07, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
> [...]
    zaglosuja-przeciwko-fotoradarom-dostana-duza-z,1,511
    3490,region-wiadomosc.html

    > I kto to pisze?!?

    Ja tam nie wiem, wyjechałem z Polski kiedy tylko mogłem między innymi
    przez ciągłe biadolenie i martyrologia.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 26. Data: 2012-04-25 12:10:39
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 25/04/2012 05:03, Big Jack wrote:
    > W wiadomości
    zeta.pl

    > Pokaż te wyliczenia

    O widzisz, porozmawiajmy dwa dni o wyliczeniach, to na pewno poprawi
    Twoją i moją sytuację życiową.

    Trollowanie za 3..2..1..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 27. Data: 2012-04-25 12:29:59
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > W Niemczech są takie FR, które sprawdzają zachowanie
    > bezpiecznego odstępu. W miejscach bez ograniczeń
    > prędkości. I jak siedzisz komuś na zderzaku to pstryk.

    e tan w Kobylnicy by wtedy zdechł z głodu, bez seeeensu ;-)

  • 28. Data: 2012-04-25 13:05:43
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Wed, 25 Apr 2012 01:48:16 -0700 (PDT), WS wrote:

    zaglosuja-przeciw...

    > ia nawet tuskowi w koncu cos sie udalo ;) (w podobnej sprawie ;) )
    > http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/388445,
    piekne-horyzonty-dla-fotoradarow.html

    W rządzie założyli że fotoradary ITD będą miały podobną wydajność jak
    fotoradary straży gminnych, a tu się okazuje że ta jest sporo niższa.

    Bo ITD oraz budżet państwa to już zbyt duży i zbyt formalno-biurokratyczny
    twór, żeby dało się stworzyć taki kartel jak gminno-strażniczy, który
    naginając prawo, lub je łamiąc potrafi wielokrotnie zwiększyć zyski z
    fotoradaru robiąc rozmaite "sztuczki".

    A ITD jednak swoje FR stawia zapewne zgodnie z prawem i tu już cały plan
    wielkich zysków bierze w łeb.

  • 29. Data: 2012-04-25 13:57:36
    Temat: Re: Odp: Inicjatywa przeciwko fotoradarom
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    masti <g...@t...hell> napisał(a):

    > Dnia pięknego Wed, 25 Apr 2012 10:09:56 +0200 osobnik zwany Cavallino
    > wystukał:

    > http://www.youtube.com/watch?v=bGcTsG6zxZs

    To wystąp z kolegami z inicjatywą ustawodawczą. Takie sprawy załatwiają
    ustawy. Na przykład żeby znak z nazwą wioski i że teren zabudowany stał w
    środku wioski. Takie sprawy są do załatwienia.

  • 30. Data: 2012-04-25 14:03:05
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *kamil* napisał(-a):

    > O widzisz, porozmawiajmy dwa dni o wyliczeniach, to na pewno poprawi
    > Twoją i moją sytuację życiową.

    Rozumiem. Te wyliczenia to wynik Twoich przemyśleń i niczego innego

    > Trollowanie za 3..2..1..

    Chciałbyś

    --
    Big Jack