eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyImperium kontratakuje
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 21

  • 11. Data: 2017-07-11 00:46:22
    Temat: Re: Imperium kontratakuje
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    re <r...@r...invalid> wrote:
    >
    >
    > Użytkownik "T."
    >
    >> Nie mają aktualnie nic co mogłoby sprostać Tesli, tzn jest skrzynia
    >> biegów, jest platforma MEB ale nie ma auta :-)
    >> Podają rok 2020 jako zdolność produkcyjna ale jak polegną w Dieselgate to
    >> może być święty nigdy. Pycha kroczy przed upadkiem pyszałki :-)
    >>
    >
    > Jak to nie ma?
    > Przecież można kupić model e-golf - moc 136 KM, cena 163 tys. zł (a więc
    > na dziś ponad 43 tys. USD). Zasięg do 300 km.
    > Produkcja nie taka mała - 35 samochodów dziennie w fabryce w Dreźnie i
    > pewnie podobna produkcja w Wolfsburgu. To prawie 500 tygodniowo.
    >
    > http://tinyurl.com/ycmlbsr6
    >
    > https://www.volkswagen.pl/pl/modele/nowy-e-golf.html
    .
    > ---
    > Hehe, ma zasięg 300km, ale ... tylko w fabryce :-)
    >
    > "...
    > 2) NEFZ: podany zasięg obliczono po dokonaniu jazd na stanowisku rolkowym
    > według zasad przewidzianych w Nowym Cyklu Europejskim (NEFZ). Rzeczywisty
    > zasięg różni się w praktyce. Podczas zwykłej jazdy, niezależnie od pory roku
    > i warunków atmosferycznych, średnio wynosi on około 200 km
    > ...
    > "
    >
    >

    Ale to jest mądrze podane bo tylko tak jesteś w stanie porównać ze sobą
    różne samochody.

    Ustalone warunki testu, prędkość, przyspieszanie, hamowanie - jednakowe w
    oby autach.

    I jeśli u Ciebie zasięg będzie mniejszy lub większy to nic nie szkodzi -
    będziesz wiedział że auto z zasięgiem 300km NEFZ będziesz musiał
    tankować/ładować orientacyjnie dwa razy częściej niż auto z zasięgiem 600km
    NEFZ.

    To samo dotyczy standardów spalania litrów paliwa na każde przejechane
    100km.

    Ma to służyć jako narzędzie do porównywania samochodów między sobą a nie
    obietnica że Ty przejedziesz 300km czy spalisz 3,6l/100km.


  • 12. Data: 2017-07-11 03:19:44
    Temat: Re: Imperium kontratakuje
    Od: "re" <r...@r...invalid>



    Użytkownik "Pszemol"

    >
    >> Nie mają aktualnie nic co mogłoby sprostać Tesli, tzn jest skrzynia
    >> biegów, jest platforma MEB ale nie ma auta :-)
    >> Podają rok 2020 jako zdolność produkcyjna ale jak polegną w Dieselgate to
    >> może być święty nigdy. Pycha kroczy przed upadkiem pyszałki :-)
    >>
    >
    > Jak to nie ma?
    > Przecież można kupić model e-golf - moc 136 KM, cena 163 tys. zł (a więc
    > na dziś ponad 43 tys. USD). Zasięg do 300 km.
    > Produkcja nie taka mała - 35 samochodów dziennie w fabryce w Dreźnie i
    > pewnie podobna produkcja w Wolfsburgu. To prawie 500 tygodniowo.
    >
    > http://tinyurl.com/ycmlbsr6
    >
    > https://www.volkswagen.pl/pl/modele/nowy-e-golf.html
    .
    > ---
    > Hehe, ma zasięg 300km, ale ... tylko w fabryce :-)
    >
    > "...
    > 2) NEFZ: podany zasięg obliczono po dokonaniu jazd na stanowisku rolkowym
    > według zasad przewidzianych w Nowym Cyklu Europejskim (NEFZ). Rzeczywisty
    > zasięg różni się w praktyce. Podczas zwykłej jazdy, niezależnie od pory
    > roku
    > i warunków atmosferycznych, średnio wynosi on około 200 km
    > ...
    > "
    >
    >

    Ale to jest mądrze podane bo tylko tak jesteś w stanie porównać ze sobą
    różne samochody.
    ---
    Ale, że jak ? Mam sobie wynik każdego samochodu pomnożyć razy 2/3 by ocenić
    jak daleko da się zajechać ? Bo mnie tylko to interesuje.

    Ustalone warunki testu, prędkość, przyspieszanie, hamowanie - jednakowe w
    oby autach.
    ---
    No i czemu nie oddaje autentycznego zasięgu ?

    I jeśli u Ciebie zasięg będzie mniejszy lub większy to nic nie szkodzi -
    będziesz wiedział że auto z zasięgiem 300km NEFZ będziesz musiał
    tankować/ładować orientacyjnie dwa razy częściej niż auto z zasięgiem 600km
    NEFZ.
    ---
    Wiesz co, pieprzysz :-)

    To samo dotyczy standardów spalania litrów paliwa na każde przejechane
    100km.
    ---
    No i właśnie, nasz postulat jest by przeprowadzane testy oddawały realne
    zużycie. Inaczej może każdy samochód będzie preparowany dla testu a w
    rzeczywistości będzie zupełnie inaczej. I nie mówimy tutaj o ekstremach, że
    jak sobie ktoś zapyla autostradą 200km/h to mu dużo pali a jak 90-tką to
    mało.

    Ma to służyć jako narzędzie do porównywania samochodów między sobą a nie
    obietnica że Ty przejedziesz 300km czy spalisz 3,6l/100km.
    ---
    Żeby test mógł służyć do porównywania musi być wiarygodny. Test, którego
    wyniki drastycznie odbiegają od rzeczywistych nie jest nic wart.


  • 13. Data: 2017-07-11 03:49:05
    Temat: Re: Imperium kontratakuje
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:ok193o$hpg$1@mx1.internetia.pl...
    > Użytkownik "Pszemol"
    >
    >>
    >>> Nie mają aktualnie nic co mogłoby sprostać Tesli, tzn jest skrzynia
    >>> biegów, jest platforma MEB ale nie ma auta :-)
    >>> Podają rok 2020 jako zdolność produkcyjna ale jak polegną w Dieselgate
    >>> to
    >>> może być święty nigdy. Pycha kroczy przed upadkiem pyszałki :-)
    >>>
    >>
    >> Jak to nie ma?
    >> Przecież można kupić model e-golf - moc 136 KM, cena 163 tys. zł (a więc
    >> na dziś ponad 43 tys. USD). Zasięg do 300 km.
    >> Produkcja nie taka mała - 35 samochodów dziennie w fabryce w Dreźnie i
    >> pewnie podobna produkcja w Wolfsburgu. To prawie 500 tygodniowo.
    >>
    >> http://tinyurl.com/ycmlbsr6
    >>
    >> https://www.volkswagen.pl/pl/modele/nowy-e-golf.html
    .
    >> ---
    >> Hehe, ma zasięg 300km, ale ... tylko w fabryce :-)
    >>
    >> "...
    >> 2) NEFZ: podany zasięg obliczono po dokonaniu jazd na stanowisku rolkowym
    >> według zasad przewidzianych w Nowym Cyklu Europejskim (NEFZ). Rzeczywisty
    >> zasięg różni się w praktyce. Podczas zwykłej jazdy, niezależnie od pory
    >> roku
    >> i warunków atmosferycznych, średnio wynosi on około 200 km
    >> ...
    >> "
    >>
    >>
    >
    > Ale to jest mądrze podane bo tylko tak jesteś w stanie porównać ze sobą
    > różne samochody.
    > ---
    > Ale, że jak ? Mam sobie wynik każdego samochodu pomnożyć razy 2/3 by
    > ocenić jak daleko da się zajechać ? Bo mnie tylko to interesuje.

    Sprawdź jaki ma tam w ich bazie zasięg samochód którym teraz pomykasz
    pod drzewami i ptasie kupy na nim zbierasz ;-) Porównasz sobie do elektryka.

    > Ustalone warunki testu, prędkość, przyspieszanie, hamowanie - jednakowe w
    > oby autach.
    > ---
    > No i czemu nie oddaje autentycznego zasięgu ?

    Jak to czemu? Bo każdy inaczej używa samochodu?
    Jeden ma pod górkę, inny jeździ głównie w zimie, jeszcze inny
    wozi grubą teściową i zgraję dzieci, ktoś inny jeździ tylko
    autostradą na długie dystanse, inny spędza 100% w mieście.
    Pytasz jakbyś się wczoraj urodził ;-)

    > I jeśli u Ciebie zasięg będzie mniejszy lub większy to nic nie szkodzi -
    > będziesz wiedział że auto z zasięgiem 300km NEFZ będziesz musiał
    > tankować/ładować orientacyjnie dwa razy częściej niż auto z zasięgiem
    > 600km NEFZ.
    > ---
    > Wiesz co, pieprzysz :-)

    Ależ nie:
    https://de.wikipedia.org/wiki/Fahrzyklus
    https://en.wikipedia.org/wiki/Driving_cycle

    > To samo dotyczy standardów spalania litrów paliwa na każde przejechane
    > 100km.
    > ---
    > No i właśnie, nasz postulat jest by przeprowadzane testy oddawały realne
    > zużycie. Inaczej może każdy samochód będzie preparowany dla testu a w
    > rzeczywistości będzie zupełnie inaczej. I nie mówimy tutaj o ekstremach,
    > że jak sobie ktoś zapyla autostradą 200km/h to mu dużo pali a jak 90-tką
    > to mało.

    No ale co to znaczy dla Ciebie "realne zużycie"?
    I czy będzie oznaczało to samo co dla Zenka w Łodzi?
    Albo dla mnie, w Chicago?

    Tak wygląda NEFZ:
    https://de.wikipedia.org/wiki/Fahrzyklus#/media/File
    :NEDC.language.multi.svg

    > Ma to służyć jako narzędzie do porównywania samochodów między sobą a nie
    > obietnica że Ty przejedziesz 300km czy spalisz 3,6l/100km.
    > ---
    > Żeby test mógł służyć do porównywania musi być wiarygodny. Test, którego
    > wyniki drastycznie odbiegają od rzeczywistych nie jest nic wart.

    Test wystarczy że będzie w miarę podobny do przeciętnego użycia auta.
    Nigdy i u nikogo auto nie będzie palić dokładnie tyle co w testach - z byka
    spadłeś?
    Ważne jest, aby dwa różne samochody tej samej klasy były w ten sam sposób
    testowane.


  • 14. Data: 2017-07-11 07:12:47
    Temat: Re: Imperium kontratakuje
    Od: p...@g...com

    Prawie uwierzyłem ale okazało się że nawet zakłamani urzędnicy UE stwierdzili że nefz
    to gruby wałek :-)
    https://www.vda.de/de/themen/umwelt-und-klima/abgase
    missionen/wltp-weltweit-harmonisierter-zyklus-fuer-l
    eichte-fahrzeuge.html
    Wszyscy wiedzą że golf ani inne porównywalne auta nie trzymają zasięgu w realu ale
    teraz przyszła pora na Teslę :-) pierwsze egzemplarze już płyną przez ocean aby
    trafić w ręce obiektywnej niemieckiej prasy która oceni ich zalety i wady :-)


  • 15. Data: 2017-07-11 12:00:04
    Temat: Re: Imperium kontratakuje
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-07-11 o 07:12, p...@g...com pisze:
    > Prawie uwierzyłem ale okazało się że nawet zakłamani urzędnicy UE stwierdzili że
    nefz to gruby wałek :-)
    > https://www.vda.de/de/themen/umwelt-und-klima/abgase
    missionen/wltp-weltweit-harmonisierter-zyklus-fuer-l
    eichte-fahrzeuge.html
    > Wszyscy wiedzą że golf ani inne porównywalne auta nie trzymają zasięgu w realu ale
    teraz przyszła pora na Teslę :-) pierwsze egzemplarze już płyną przez ocean aby
    trafić w ręce obiektywnej niemieckiej prasy która oceni ich zalety i wady :-)
    >

    Jak ich znam, i tak Golf będzie górą :-)
    Kiedyś tygodnik Motor opisał, jak się "robi" niemieckie testy aut. Coś
    jak w piłce nożnej - to taka gra, w której 22 facetów ugania się za
    piłką, a i tak wygrywają Niemcy...
    T.


  • 16. Data: 2017-07-11 13:36:52
    Temat: Re: Imperium kontratakuje
    Od: p...@g...com

    coś w tym jest wczoraj był w TV test 3 aut: Kodiaq, Sorento i Edge
    zwycięzcą ogłoszono Skodę która pokonała konkurencje schowkiem na parasol :-)


  • 17. Data: 2017-07-12 03:53:16
    Temat: Re: Imperium kontratakuje
    Od: "re" <r...@r...invalid>



    Użytkownik "Pszemol"

    >> Przecież można kupić model e-golf - moc 136 KM, cena 163 tys. zł (a więc
    >> na dziś ponad 43 tys. USD). Zasięg do 300 km.
    >> Produkcja nie taka mała - 35 samochodów dziennie w fabryce w Dreźnie i
    >> pewnie podobna produkcja w Wolfsburgu. To prawie 500 tygodniowo.
    >>
    >> http://tinyurl.com/ycmlbsr6
    >>
    >> https://www.volkswagen.pl/pl/modele/nowy-e-golf.html
    .
    >> ---
    >> Hehe, ma zasięg 300km, ale ... tylko w fabryce :-)
    >>
    >> "...
    >> 2) NEFZ: podany zasięg obliczono po dokonaniu jazd na stanowisku rolkowym
    >> według zasad przewidzianych w Nowym Cyklu Europejskim (NEFZ). Rzeczywisty
    >> zasięg różni się w praktyce. Podczas zwykłej jazdy, niezależnie od pory
    >> roku
    >> i warunków atmosferycznych, średnio wynosi on około 200 km
    >> ...
    >> "
    >>
    >>
    >
    > Ale to jest mądrze podane bo tylko tak jesteś w stanie porównać ze sobą
    > różne samochody.
    > ---
    > Ale, że jak ? Mam sobie wynik każdego samochodu pomnożyć razy 2/3 by
    > ocenić jak daleko da się zajechać ? Bo mnie tylko to interesuje.

    Sprawdź jaki ma tam w ich bazie zasięg samochód którym teraz pomykasz
    pod drzewami i ptasie kupy na nim zbierasz ;-) Porównasz sobie do elektryka.
    ---
    Po cholerę ?

    > Ustalone warunki testu, prędkość, przyspieszanie, hamowanie - jednakowe w
    > oby autach.
    > ---
    > No i czemu nie oddaje autentycznego zasięgu ?

    Jak to czemu? Bo każdy inaczej używa samochodu?
    Jeden ma pod górkę, inny jeździ głównie w zimie, jeszcze inny
    wozi grubą teściową i zgraję dzieci, ktoś inny jeździ tylko
    autostradą na długie dystanse, inny spędza 100% w mieście.
    Pytasz jakbyś się wczoraj urodził ;-)
    ---
    Ty masz jakiś problem mentalny. 90% ludzi osiąga zbliżone zużycie paliwa
    drastycznie różniące się od testów producenckich.

    > I jeśli u Ciebie zasięg będzie mniejszy lub większy to nic nie szkodzi -
    > będziesz wiedział że auto z zasięgiem 300km NEFZ będziesz musiał
    > tankować/ładować orientacyjnie dwa razy częściej niż auto z zasięgiem
    > 600km NEFZ.
    > ---
    > Wiesz co, pieprzysz :-)

    Ależ nie:
    https://de.wikipedia.org/wiki/Fahrzyklus
    https://en.wikipedia.org/wiki/Driving_cycle

    > To samo dotyczy standardów spalania litrów paliwa na każde przejechane
    > 100km.
    > ---
    > No i właśnie, nasz postulat jest by przeprowadzane testy oddawały realne
    > zużycie. Inaczej może każdy samochód będzie preparowany dla testu a w
    > rzeczywistości będzie zupełnie inaczej. I nie mówimy tutaj o ekstremach,
    > że jak sobie ktoś zapyla autostradą 200km/h to mu dużo pali a jak 90-tką
    > to mało.

    No ale co to znaczy dla Ciebie "realne zużycie"?
    I czy będzie oznaczało to samo co dla Zenka w Łodzi?
    Albo dla mnie, w Chicago?

    Tak wygląda NEFZ:
    https://de.wikipedia.org/wiki/Fahrzyklus#/media/File
    :NEDC.language.multi.svg

    > Ma to służyć jako narzędzie do porównywania samochodów między sobą a nie
    > obietnica że Ty przejedziesz 300km czy spalisz 3,6l/100km.
    > ---
    > Żeby test mógł służyć do porównywania musi być wiarygodny. Test, którego
    > wyniki drastycznie odbiegają od rzeczywistych nie jest nic wart.

    Test wystarczy że będzie w miarę podobny do przeciętnego użycia auta.
    ---
    No i właśnie o to chodzi, że nie jest podobny. Masz w artykule napisane ile
    naprawdę zasięgu będzie.

    Nigdy i u nikogo auto nie będzie palić dokładnie tyle co w testach - z byka
    spadłeś?
    ---
    Kurwa gościu, pierdolisz bez sensu.

    Ważne jest, aby dwa różne samochody tej samej klasy były w ten sam sposób
    testowane.
    ---
    A na ...ja to komu jak 90% ludzi jeździ inaczej ?


  • 18. Data: 2017-07-12 04:10:48
    Temat: Re: Imperium kontratakuje
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    re <r...@r...invalid> wrote:
    >
    >
    > Użytkownik "Pszemol"
    >
    >>> Przecież można kupić model e-golf - moc 136 KM, cena 163 tys. zł (a więc
    >>> na dziś ponad 43 tys. USD). Zasięg do 300 km.
    >>> Produkcja nie taka mała - 35 samochodów dziennie w fabryce w Dreźnie i
    >>> pewnie podobna produkcja w Wolfsburgu. To prawie 500 tygodniowo.
    >>>
    >>> http://tinyurl.com/ycmlbsr6
    >>>
    >>> https://www.volkswagen.pl/pl/modele/nowy-e-golf.html
    .
    >>> ---
    >>> Hehe, ma zasięg 300km, ale ... tylko w fabryce :-)
    >>>
    >>> "...
    >>> 2) NEFZ: podany zasięg obliczono po dokonaniu jazd na stanowisku rolkowym
    >>> według zasad przewidzianych w Nowym Cyklu Europejskim (NEFZ). Rzeczywisty
    >>> zasięg różni się w praktyce. Podczas zwykłej jazdy, niezależnie od pory
    >>> roku
    >>> i warunków atmosferycznych, średnio wynosi on około 200 km
    >>> ...
    >>> "
    >>>
    >>>
    >>
    >> Ale to jest mądrze podane bo tylko tak jesteś w stanie porównać ze sobą
    >> różne samochody.
    >> ---
    >> Ale, że jak ? Mam sobie wynik każdego samochodu pomnożyć razy 2/3 by
    >> ocenić jak daleko da się zajechać ? Bo mnie tylko to interesuje.
    >
    > Sprawdź jaki ma tam w ich bazie zasięg samochód którym teraz pomykasz
    > pod drzewami i ptasie kupy na nim zbierasz ;-) Porównasz sobie do elektryka.
    > ---
    > Po cholerę ?

    No a zastanów się, co właściwie chcesz wiedzieć?

    >> Ustalone warunki testu, prędkość, przyspieszanie, hamowanie - jednakowe w
    >> oby autach.
    >> ---
    >> No i czemu nie oddaje autentycznego zasięgu ?
    >
    > Jak to czemu? Bo każdy inaczej używa samochodu?
    > Jeden ma pod górkę, inny jeździ głównie w zimie, jeszcze inny
    > wozi grubą teściową i zgraję dzieci, ktoś inny jeździ tylko
    > autostradą na długie dystanse, inny spędza 100% w mieście.
    > Pytasz jakbyś się wczoraj urodził ;-)
    > ---
    > Ty masz jakiś problem mentalny. 90% ludzi osiąga zbliżone zużycie paliwa
    > drastycznie różniące się od testów producenckich.

    Podaj źródło tej rewelacji że 90% osiąga zbliżone zużycie. Jak zbliżone?
    Wewnątrz 5% błędu? 15%? 25%

    I jak bardzo różniące się od standardu? O 5%? 25%? 50%?

    >> I jeśli u Ciebie zasięg będzie mniejszy lub większy to nic nie szkodzi -
    >> będziesz wiedział że auto z zasięgiem 300km NEFZ będziesz musiał
    >> tankować/ładować orientacyjnie dwa razy częściej niż auto z zasięgiem
    >> 600km NEFZ.
    >> ---
    >> Wiesz co, pieprzysz :-)
    >
    > Ależ nie:
    > https://de.wikipedia.org/wiki/Fahrzyklus
    > https://en.wikipedia.org/wiki/Driving_cycle
    >
    >> To samo dotyczy standardów spalania litrów paliwa na każde przejechane
    >> 100km.
    >> ---
    >> No i właśnie, nasz postulat jest by przeprowadzane testy oddawały realne
    >> zużycie. Inaczej może każdy samochód będzie preparowany dla testu a w
    >> rzeczywistości będzie zupełnie inaczej. I nie mówimy tutaj o ekstremach,
    >> że jak sobie ktoś zapyla autostradą 200km/h to mu dużo pali a jak 90-tką
    >> to mało.
    >
    > No ale co to znaczy dla Ciebie "realne zużycie"?
    > I czy będzie oznaczało to samo co dla Zenka w Łodzi?
    > Albo dla mnie, w Chicago?
    >
    > Tak wygląda NEFZ:
    > https://de.wikipedia.org/wiki/Fahrzyklus#/media/File
    :NEDC.language.multi.svg
    >
    >> Ma to służyć jako narzędzie do porównywania samochodów między sobą a nie
    >> obietnica że Ty przejedziesz 300km czy spalisz 3,6l/100km.
    >> ---
    >> Żeby test mógł służyć do porównywania musi być wiarygodny. Test, którego
    >> wyniki drastycznie odbiegają od rzeczywistych nie jest nic wart.
    >
    > Test wystarczy że będzie w miarę podobny do przeciętnego użycia auta.
    > ---
    > No i właśnie o to chodzi, że nie jest podobny. Masz w artykule napisane ile
    > naprawdę zasięgu będzie.
    >
    > Nigdy i u nikogo auto nie będzie palić dokładnie tyle co w testach - z byka
    > spadłeś?
    > ---
    > Kurwa gościu, pierdolisz bez sensu.

    No i po co te emocje?

    > Ważne jest, aby dwa różne samochody tej samej klasy były w ten sam sposób
    > testowane.
    > ---
    > A na ...ja to komu jak 90% ludzi jeździ inaczej ?
    >
    >
    Tłumaczę Ci jak dziecku a Ty nie łapiesz. Nie jest prawdą, że 90% ludzi
    jeździ tak samo - tylko wtedy mieliby takie samo zużycie. Skąd bierzesz te
    swoje statystyki-brednie?



  • 19. Data: 2017-07-12 08:39:58
    Temat: Re: Imperium kontratakuje
    Od: Bolko <s...@g...com>


    > A na ...ja to komu jak 90% ludzi jeździ inaczej ?

    NIe ma czegoś takiego jak 90% ludzi.
    Przemol ma racje.
    Ja na jednym baku robie max 600 km.
    60% po Krakowie 40% po A4 miesiecznie.
    W ubiegłym tygoniu jeździłem na zawody w okolice Olkusza.
    Czyli jak jechałem 80 km/h to było szybko.
    Efekt po raz pierwszy w życiu przejechałem 750 km na baku.
    Auto to seat 1,4 8v który mam od 8 lat.

    A jeszcze zabawniejsze jest to że jak podjechałem na stacje
    to paliwo mi się wylało.
    Jestem przyzwyczajony że jak mi się rezerwa świeci
    to do 50 litrów mi wchodziło. A tu przy 44,5 litra paliwo
    zaczeło mi się wylewać baku bo mi było trudno uwierzyć że bak pełny.

    Zwykle to auto dobija do 8l/100
    a w tamtym tygodniu zszedłem poniżej 6l/100

    To ile to auto mi pali?


  • 20. Data: 2017-07-12 17:12:37
    Temat: Re: Imperium kontratakuje
    Od: "re" <r...@r...invalid>



    Użytkownik "Pszemol"

    >>> Przecież można kupić model e-golf - ...
    >>>
    >>> http://tinyurl.com/ycmlbsr6
    >>>
    >>> https://www.volkswagen.pl/pl/modele/nowy-e-golf.html
    .
    >>> ---
    >>> Hehe, ma zasięg 300km, ale ... tylko w fabryce :-)
    >>>
    >>> "...
    >>> 2) NEFZ: podany zasięg obliczono po dokonaniu jazd na stanowisku
    >>> rolkowym
    >>> według zasad przewidzianych w Nowym Cyklu Europejskim (NEFZ).
    >>> Rzeczywisty
    >>> zasięg różni się w praktyce. Podczas zwykłej jazdy, niezależnie od pory
    >>> roku
    >>> i warunków atmosferycznych, średnio wynosi on około 200 km
    >>> ...
    >>> "
    >>
    >> Ale to jest mądrze podane bo tylko tak jesteś w stanie porównać ze sobą
    >> różne samochody.
    >> ---
    >> Ale, że jak ? Mam sobie wynik każdego samochodu pomnożyć razy 2/3 by
    >> ocenić jak daleko da się zajechać ? Bo mnie tylko to interesuje.
    >
    > Sprawdź jaki ma tam w ich bazie zasięg samochód którym teraz pomykasz
    > pod drzewami i ptasie kupy na nim zbierasz ;-) Porównasz sobie do
    > elektryka.
    > ---
    > Po cholerę ?

    No a zastanów się, co właściwie chcesz wiedzieć?
    ---
    Się dziecko zastanów ... po co komu wyniki testu producenckiego 400km jak
    podano wynik konsumenckiego 300km ?!

strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: