-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!news.eternal-september
.org!.POSTED!not-for-mail
From: Pszemol <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Imperium kontratakuje
Date: Wed, 12 Jul 2017 02:10:48 -0000 (UTC)
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 115
Message-ID: <ok40f7$g9i$4@dont-email.me>
References: <a...@g...com>
<ojtqvl$bia$1@dont-email.me>
<b...@g...com>
<ojuatm$2k1$1@dont-email.me>
<6...@g...com>
<596387a9$0$5149$65785112@news.neostrada.pl>
<ok0uqf$mea$1@mx1.internetia.pl> <ok103u$p5b$1@dont-email.me>
<ok193o$hpg$1@mx1.internetia.pl> <ok1aj9$g0d$1@dont-email.me>
<ok3vem$kvo$1@mx1.internetia.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Wed, 12 Jul 2017 02:10:48 -0000 (UTC)
Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
posting-host="61acf228931af8fdf5dcb8d23cef5f95";
logging-data="16690";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1+05g90BFOAripzdkPQ81VB"
User-Agent: NewsTap/5.2.6 (iPhone/iPod Touch)
Cancel-Lock: sha1:4bsF68OHpCXQWNKZJ+56JQ/E9kg= sha1:U3FPWH0f12zfvxHFxzMODTQzbBk=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2610207
[ ukryj nagłówki ]re <r...@r...invalid> wrote:
>
>
> Użytkownik "Pszemol"
>
>>> Przecież można kupić model e-golf - moc 136 KM, cena 163 tys. zł (a więc
>>> na dziś ponad 43 tys. USD). Zasięg do 300 km.
>>> Produkcja nie taka mała - 35 samochodów dziennie w fabryce w Dreźnie i
>>> pewnie podobna produkcja w Wolfsburgu. To prawie 500 tygodniowo.
>>>
>>> http://tinyurl.com/ycmlbsr6
>>>
>>> https://www.volkswagen.pl/pl/modele/nowy-e-golf.html
.
>>> ---
>>> Hehe, ma zasięg 300km, ale ... tylko w fabryce :-)
>>>
>>> "...
>>> 2) NEFZ: podany zasięg obliczono po dokonaniu jazd na stanowisku rolkowym
>>> według zasad przewidzianych w Nowym Cyklu Europejskim (NEFZ). Rzeczywisty
>>> zasięg różni się w praktyce. Podczas zwykłej jazdy, niezależnie od pory
>>> roku
>>> i warunków atmosferycznych, średnio wynosi on około 200 km
>>> ...
>>> "
>>>
>>>
>>
>> Ale to jest mądrze podane bo tylko tak jesteś w stanie porównać ze sobą
>> różne samochody.
>> ---
>> Ale, że jak ? Mam sobie wynik każdego samochodu pomnożyć razy 2/3 by
>> ocenić jak daleko da się zajechać ? Bo mnie tylko to interesuje.
>
> Sprawdź jaki ma tam w ich bazie zasięg samochód którym teraz pomykasz
> pod drzewami i ptasie kupy na nim zbierasz ;-) Porównasz sobie do elektryka.
> ---
> Po cholerę ?
No a zastanów się, co właściwie chcesz wiedzieć?
>> Ustalone warunki testu, prędkość, przyspieszanie, hamowanie - jednakowe w
>> oby autach.
>> ---
>> No i czemu nie oddaje autentycznego zasięgu ?
>
> Jak to czemu? Bo każdy inaczej używa samochodu?
> Jeden ma pod górkę, inny jeździ głównie w zimie, jeszcze inny
> wozi grubą teściową i zgraję dzieci, ktoś inny jeździ tylko
> autostradą na długie dystanse, inny spędza 100% w mieście.
> Pytasz jakbyś się wczoraj urodził ;-)
> ---
> Ty masz jakiś problem mentalny. 90% ludzi osiąga zbliżone zużycie paliwa
> drastycznie różniące się od testów producenckich.
Podaj źródło tej rewelacji że 90% osiąga zbliżone zużycie. Jak zbliżone?
Wewnątrz 5% błędu? 15%? 25%
I jak bardzo różniące się od standardu? O 5%? 25%? 50%?
>> I jeśli u Ciebie zasięg będzie mniejszy lub większy to nic nie szkodzi -
>> będziesz wiedział że auto z zasięgiem 300km NEFZ będziesz musiał
>> tankować/ładować orientacyjnie dwa razy częściej niż auto z zasięgiem
>> 600km NEFZ.
>> ---
>> Wiesz co, pieprzysz :-)
>
> Ależ nie:
> https://de.wikipedia.org/wiki/Fahrzyklus
> https://en.wikipedia.org/wiki/Driving_cycle
>
>> To samo dotyczy standardów spalania litrów paliwa na każde przejechane
>> 100km.
>> ---
>> No i właśnie, nasz postulat jest by przeprowadzane testy oddawały realne
>> zużycie. Inaczej może każdy samochód będzie preparowany dla testu a w
>> rzeczywistości będzie zupełnie inaczej. I nie mówimy tutaj o ekstremach,
>> że jak sobie ktoś zapyla autostradą 200km/h to mu dużo pali a jak 90-tką
>> to mało.
>
> No ale co to znaczy dla Ciebie "realne zużycie"?
> I czy będzie oznaczało to samo co dla Zenka w Łodzi?
> Albo dla mnie, w Chicago?
>
> Tak wygląda NEFZ:
> https://de.wikipedia.org/wiki/Fahrzyklus#/media/File
:NEDC.language.multi.svg
>
>> Ma to służyć jako narzędzie do porównywania samochodów między sobą a nie
>> obietnica że Ty przejedziesz 300km czy spalisz 3,6l/100km.
>> ---
>> Żeby test mógł służyć do porównywania musi być wiarygodny. Test, którego
>> wyniki drastycznie odbiegają od rzeczywistych nie jest nic wart.
>
> Test wystarczy że będzie w miarę podobny do przeciętnego użycia auta.
> ---
> No i właśnie o to chodzi, że nie jest podobny. Masz w artykule napisane ile
> naprawdę zasięgu będzie.
>
> Nigdy i u nikogo auto nie będzie palić dokładnie tyle co w testach - z byka
> spadłeś?
> ---
> Kurwa gościu, pierdolisz bez sensu.
No i po co te emocje?
> Ważne jest, aby dwa różne samochody tej samej klasy były w ten sam sposób
> testowane.
> ---
> A na ...ja to komu jak 90% ludzi jeździ inaczej ?
>
>
Tłumaczę Ci jak dziecku a Ty nie łapiesz. Nie jest prawdą, że 90% ludzi
jeździ tak samo - tylko wtedy mieliby takie samo zużycie. Skąd bierzesz te
swoje statystyki-brednie?
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
Najnowsze wątki
- 2025-02-12 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-02-12 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-12 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-12 Kraków => PHP Full Stack Developer <=
- 2025-02-12 Karta dźwiękowa stereo
- 2025-02-12 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-12 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-02-12 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-12 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-02-12 Dziwne zachowanie magistrali adresowej w 8085
- 2025-02-11 Mini pecet
- 2025-02-10 Spalił się spaliniak
- 2025-02-10 zarowka wifi - z sensowna apka lub lepiej albo lokalnie lub przez web. I zeby harmonogram miala
- 2025-02-10 Chrzanów => Programista NodeJS <=