  • 41. Data: 2012-03-08 13:35:51
    Temat: Re: Ile warte jest życie
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 8 Mar 2012 12:28:37 +0100, Berni napisał(a):

    > Jeżeli chodzi o inteligencję są to osoby normalne lub z IQ zdecydowanie
    > ponad przeciętną. Natomiast kompletnie nie potrafiący przystosować się do
    > obowiązujących norm i zasad współżycia w społeczeństwie.
    > Reagują agresją, tzw. "bydłem" itp. Nigdy nie widzą własnej winy i własnymi
    > niepowodzeniami obciążają wszystkich tylko nie siebie.

    Wypisz-wymaluj nauczyciele :D

    --
    ___________ (R)

  • 42. Data: 2012-03-08 13:39:49
    Od: czak norris <c...@n...pl>

    W dniu 2012-03-08 13:01, Arek pisze:
    > A widzisz, ale chciałbyś aby inni posiadający odpowiednią wiedzą i
    > wykształcenie za tyle pracowali. Trochę nie fair.

    Rozumiem, że gdy na pogotowiu obetną Ci złą nogę, to przyjmiesz to z
    uśmiechem na ustach, bo w końcu czego można wymagać od faceta na nocnym
    dyżurze zarabiającego 1k5pln.

    Może jakiś dziwny jestem, ale jeśli godzisz się coś robić za Xzł to
    starasz się to wykonywać jak najlepiej, niezależnie od wartości
    nabywczej tego iksa. Jeśli Xzł to za mało, należy poszukać sobie innego
    zajęcia i/lub podnieść własne kwalifikacje, a nie odstawiać fuszerkę
    zajmując się głównie użalaniem się nad swym smutnym losem, przeplatanym
    jęczeniem o niskich zarobkach.

    --
    pozdrawiam,
    z półobrotu ;)

  • 43. Data: 2012-03-08 13:46:36
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-03-08 13:39, czak norris pisze:

    > Rozumiem, że gdy na pogotowiu obetną Ci złą nogę, to przyjmiesz to z
    > uśmiechem na ustach, bo w końcu czego można wymagać od faceta na nocnym
    > dyżurze zarabiającego 1k5pln.

    A skąd wiesz, że ludzie pracujących na stanowiskach nauczycieli nie
    realizują dokładnie tego czego się od nich wymaga.

> [...]
    > zajęcia i/lub podnieść własne kwalifikacje, a nie odstawiać fuszerkę
    > zajmując się głównie użalaniem się nad swym smutnym losem, przeplatanym

    Znaczy się, gdy zatrudnisz robotnika na budowie zapłacisz mu za noszenie
    cegieł, to możesz mieć pretensję, że nie potrafi sam wybudować np.
    stadionu? Przecież to też budowa.

    Wracając do nauczycieli, jeżeli ktoś jest młody i podnosi swoje
    kwalifikacje to automatycznie chciałby więcej zarabiać więc rezygnuje z
    pracy w publicznej szkoły i idzie gdzie indziej. Dokładnie tak jak
    piszesz. Więc o co Ci chodzi?

    A.

  • 44. Data: 2012-03-08 13:48:25
    Od: Arek <a...@a...pl>

    > No i? Problem w tym, że Państwo nie pozwala mi na niepłacenie za ten
    > 'luksus'.

    Ale owszem pozwala, płacisz na szkolnictwo coraz mniej, co za tym idzie
    szkolnictwo jest na coraz niższym poziomie. Czyli dokładnie to czego
    oczekujesz.

    A.

  • 45. Data: 2012-03-08 13:50:18
    Od: Arek <a...@a...pl>

    > Wypisz-wymaluj nauczyciele :D

    Skoro z takimi miałeś kontakt, to nie dziwi Twoja postawa, skądś te
    wzorce musiały na Ciebie spłynąć.

    A.

  • 46. Data: 2012-03-08 14:16:32
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Arek

    > A widzisz, ale chciałbyś aby inni posiadający odpowiednią wiedzą i
    > wykształcenie za tyle pracowali. Trochę nie fair.

    Skoro się godzi na pracę za tyle to ma psi obowiązek robić to należycie.
    Jak nie potrafi to niech odszlamia rowy melioracyjne albo czyści kible.

  • 47. Data: 2012-03-08 14:18:22
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Arek

> [...]
    > kwalifikacje to automatycznie chciałby więcej zarabiać więc rezygnuje z
    > pracy w publicznej szkoły i idzie gdzie indziej. Dokładnie tak jak

    Ja chodziłem wyłącznie do prywatnych szkół i to dość drogich. Tam było
    trochę lepiej, ale nie tak znowu bardzo. Niestety mentalność
    nauczycielstwa jest mocno zabetonowana. A w każdym razie była, może od
    tego czasu coś się zmieniło, ale szczerze wątpię.

  • 48. Data: 2012-03-08 14:23:20
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Berni

    > Jeżeli chodzi o inteligencję są to osoby normalne lub z IQ zdecydowanie
    > ponad przeciętną. Natomiast kompletnie nie potrafiący przystosować się
    > do obowiązujących norm i zasad współżycia w społeczeństwie.

    Na tym właśnie polega problem, że osobom z przeciętnym poziomem IQ nie
    każe się dostosowywać do norm dla upośledzonych umysłowo, natomiast osoby
    z wysokim IQ stara się równać do przeciętności (przynajmniej do uzyskania
    pełnoletności), co jest doskonałą analogią do powyższego.

    > Reagują
    > agresją, tzw. "bydłem" itp.

    Zakładając, że masz przeciętne IQ -- jakby Cię zamknęli w psychiatryku to
    byś tak nie reagował?

    > Nigdy nie widzą własnej winy i własnymi
    > niepowodzeniami obciążają wszystkich tylko nie siebie.

    To, że zmarnowałem 12 lat życia w zjebanym szkolnictwie to nie jest moja
    wina, bo miałem na to dokładnie żaden wpływ. Tracenie czasu 5 dni w
    tygodniu w tych placówkach dla debili to był niestety mój ustawowy
    obowiązek.

    > Przyznaję, że ja ją
    > sprowokowałem. Po prostu nienawidzę uogólnień, bo krzywdzą zbyt wielu
    > ludzi.

    Z czytaniem chyba tez masz problemy, bo wyraźnie pisałem o WIĘKSZOŚCI.

    > To tak jak by powiedzieć Polacy to pijacy.

    No cóż, większość taka właśnie jest.

  • 49. Data: 2012-03-08 14:31:12
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Arek

    > Jeszcze raz napiszę nie rozumiesz problemu. Twoje pretensje są w stylu,
    > kupiłem za 2tys. 20 letniego tico. Nie ma to przyśpieszenia, komfort
    > żaden, brak klimy, dobrego zestawu audio, pojemnego bagażnika itp.
    > Dlatego twierdzę, że wszystkie samochody są do dupy. Przecież skoro
    > kupiłem samochód to on ma psi obowiązek być dokładnie taki jaki sobie
    > wymarzyłem.

    Chodziłem do dość drogich szkól prywatnych, wiem od znajomych że w
    państwowych jest pod tym względem JESZCZE GORZEJ.

    > Idź do dyrektora szkoły bo to on odpowiada za daną placówkę a nie
    > człowiek którego zatrudniono na tym stanowisku.

    Niby dlaczego? Głównie nauczyciel odpowiada za to, co robi, bo on to
    robi. Odpowiedzialność dyrektora jest drugorzędna.

    > Twoje wymagania nie mają
    > nic wspólnego z rzeczywistością. Kształt obecnej publicznej edukacji
    > został ustalony przez państwo, nie podoba się skorzystaj z prywatnej
    > albo zacznij głosować inaczej. Jak więcej osób będzie myśleć podobnie to
    > się to zmieni.

    W ramach tego, co wymaga Państwo jest ogromne pole manewru, które
    nauczycielskie mendy wykorzystują niestety zazwyczaj tak, żeby im było
    jak najwygodniej. To właśnie jest główny problem i o tym piszę.

  • 50. Data: 2012-03-08 14:33:43
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 08 Mar 2012 13:50:18 +0100, Arek napisał(a):

    > Skoro z takimi miałeś kontakt, to nie dziwi Twoja postawa, skądś te
    > wzorce musiały na Ciebie spłynąć.

    Oczywiście, przecież postawa 'swoją pracę wykonuję rzetelnie' jest bardzo
    zła.

    --