  • 111. Data: 2012-03-13 10:15:21
    Temat: Re: Ile warte jest życie
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-03-12 22:33, to pisze:
    > begin Arek

    > Takie są fakty. Państwo zmusza mnie do płacenia za usługi beznadziejnej
    > jakości, z których nie korzystam. Uczciwy układ byłby taki, że jak nie
    > chcę korzystać, to nie płacę.

    Jak dorośniesz, wyleczysz pryszcze, to zrozumiesz czym jest państwo. Na
    razie jak widać jesteś na etapie buntu nastolatków.

    > Jeżeli tak oczywista rzecz jak to, że człowiek w wieku 10-15 lat potrafi
    > objąć rozumem horyzont szerszy niż pół roku, budzi Twoje zaskoczenie, to
    > tylko po raz kolejny potwierdzasz, że jesteś średniakiem.

    Dziecko bez ambicji i energii. Przerażające.

    > No właśnie te nauczycielskie pojeby miały wieczne pretensje do mnie, że
    > nie robię tego, tamtego czy sramtego chociaż bym mógł. Nie mogli pojąć,
    > że mam po prostu ciekawsze zajęcia i NIE CHCĘ. I ta paranoja ciągnęła się
    > aż do matury. I oczywiście największa idiotka z tego grona, ta, która
    > postawiła mi na semestr 1 z przedmiotu, który na maturze zdałem na
    > maturze w okolicach maksimum (nie przygotowując się ani minuty) nie
    > poniosła żadnych konsekwencji. Taka jest niestety mentalność tego
    > smętnego towarzystwa.

    Nic nowego, każdy komu w szkole nie szło twierdził później, że wcale się
    nie uczył. A nauczyciele to gamonie.

    No ale przecież, Ty byłeś inny, Ty w wieku 10lat miałeś mentalność
    starca. Nie robiłeś tego co inni, bo byleś ponadprzeciętny. Nie uczyłeś
    się bo to było bez sensu. Nie miałeś ambicji bo to takie oklepane:)

    Za to teraz nie szkoda Ci czasu na bezsensowne trollowanie w usenecie.
    ROTFL!

    > W liceum wręcz dosłownie zgrywałem durnia -- udawałem, że się staram, ale
    > mi nie wychodzi, żeby to stado osłów dało mi spokój i pozwoliło zaliczyć
    > spokojnie nudną szkołę i zajmować się tym, co mnie interesowało.
    > Niestety, to akurat mi się nie udało i nie dali się oszukać.

    Jak to wszystko się zamyka w całość. Ledwo wymęczona prywatna szkoła,
    gdzie za dużą kasę obiecali rodzicom przepchnąć gamonia. W państwowej
    pewnie by się nie patyczkowali, byłby kibel jak nic. W średniej
    podobnie. Dopiero podrzędne studia pozwoliły na parę lepszych ocen.

    Oczywiście;)

    A.

  • 112. Data: 2012-03-13 10:16:09
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-03-12 22:15, to pisze:
    > begin Arek

    > To ma być zabawne, czy o co Ci chodzi?

    Rozszyfruj bystrzaku.

    A.

  • 113. Data: 2012-03-14 09:40:55
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 12-03-2012 10:40, Arek pisze:
    > Było uważać bardziej na lekcjach to nie musiałbyś grzać taboret na
    > kasie. Jak to się mówi:
    > "Nie chciało się dźwigać teczki, trzeba dźwigać dziś woreczki"

    Tzn. nauczyciele nie nosili teczek i teraz mają kiepskie uposażenia oraz
    fatalne warunki pracy?

    --
    Pozdr. Grzymosław

  • 114. Data: 2012-03-14 11:07:48
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2012-03-14 09:40, DoQ pisze:

    > Tzn. nauczyciele nie nosili teczek i teraz mają kiepskie uposażenia oraz
    > fatalne warunki pracy?

    wrong!
    Zauwaz, ze jak wspomnialem nie ma tu narzekania nauczycieli -
    przynajmniej ja zajalem takie stanowisko - ze za malo zarabiaja i
    pracuja w fatalnych warunkach.

    To przedstawiciel kasjerow w hipermarkecie zarzuca nauczycielom, ze za
    duzo zarabiaja i maja za dobre warunki pracy a on(?) lub inni kasjerzy
    maja gorzej.

    --
    jarek

  • 115. Data: 2012-03-14 11:26:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jarek Pudelko" <j...@b...ceti.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:jjpqlj$2kb0$...@a...ceti.pl...

> [...]
    > ja zajalem takie stanowisko - ze za malo zarabiaja i pracuja w fatalnych

    A dlaczego tak jest?
    Bo są świętymi krowami, chronionymi bezpodstawnie przez kartę nauczyciela.
    Gdyby nie to, to ci gorsi pewnie by narzekali, że nikt im już nie chce
    zapłacić za brak roboty.

  • 116. Data: 2012-03-14 14:07:48
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 14 Mar 2012 09:40:55 +0100, DoQ napisał(a):

    > Tzn. nauczyciele nie nosili teczek i teraz mają kiepskie uposażenia oraz
    > fatalne warunki pracy?

    W sumie tak.

    --
    ___________ (R)

  • 117. Data: 2012-03-14 14:22:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AdamPłaszczyca" napisał w wiadomości
    >W sumie tak.

    Zalezy, nie musza dzwigac woreczkow, machac lopata w deszczu, urlop
    maja dlugi itp.

    I duzo zalezy od gustow wlasnych - np za te sama pensje lepiej
    pracowac codziennie, tzn od poniedzialku do piatku, w poblizu domu od
    8 do 16-tej, czy np byc pol roku za granica, a potem 2 miesiace urlopu
    ..

    J.

  • 118. Data: 2012-03-14 15:43:24
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Arek

    > Rozszyfruj bystrzaku.

    "Bo to wiadomo, kiedy głupi żartuje?"

  • 119. Data: 2012-03-14 16:39:05
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Arek

    > Jak dorośniesz, wyleczysz pryszcze, to zrozumiesz czym jest państwo. Na
    > razie jak widać jesteś na etapie buntu nastolatków.

    Na pewno nie powinno służyć redystrybucji od trochę bogatszych (i
    bardziej pracowitych) do trochę biedniejszych (i bardziej leniwych)
    podczas gdy naprawdę bogaci mają to wszystko w dupie.

    > Dziecko bez ambicji i energii. Przerażające.

    Jeśli dla Ciebie jakaś olimpiada to szczyt ambicji to współczuję.
    Najwyraźniej to co dla Ciebie jest sufitem, dla innych jest podłogą.

    > Nic nowego, każdy komu w szkole nie szło twierdził później, że wcale się
    > nie uczył. A nauczyciele to gamonie.

    Ale ja nie miałem wcale problemów z nauką w szkole. Miałem problemy z
    wybranymi nauczycielami, które miały charakter czysto personalny. To byli
    zazwyczaj ci, którzy najbardziej przynudzali i na których lekcjach
    robiłem największe bydło.

    > No ale przecież, Ty byłeś inny, Ty w wieku 10lat miałeś mentalność
    > starca. Nie robiłeś tego co inni, bo byleś ponadprzeciętny. Nie uczyłeś
    > się bo to było bez sensu. Nie miałeś ambicji bo to takie oklepane:)

    Oczywiście, że się uczyłem i miałem ambicje, tylko w zupełnie innym
    kierunku niż wkuwanie nazw wszystkich rzek w Australii albo budowy
    anatomicznej żaby itp.

    > Za to teraz nie szkoda Ci czasu na bezsensowne trollowanie w usenecie.
    > ROTFL!

    Usenet to dla mnie rozrywka. Rozrywka jest dobra. Pracując bez przerwy
    przestaje się być efektywnym.

> [...]
    > pewnie by się nie patyczkowali, byłby kibel jak nic. W średniej
    > podobnie. Dopiero podrzędne studia pozwoliły na parę lepszych ocen.

    Napisałem już ze dwa razy, że formalnie rzecz biorąc średnie miałem w
    najgorszym razie dobre (bardzo rzadko), najczęściej bardzo dobre lub
    znakomite, chociaż nie przywiązywałem do tego wagi. Zapytam więc
    uprzejmie -- jesteś głupi, czy tylko głupiego udajesz?

    Problem z Wami, średniakami, polega na tym, że wszystkich próbujecie
    równać do własnego, niskiego poziomu i wszystkich mierzycie własną miarą.
    Ja Ci nic udowadniać nie muszę, bo mam Twoje zdanie w dupie, a nie chce
    mi się tego robić tym bardziej, że próbujesz manipulować moimi
    wypowiedziami, żeby dopasować je do swojej idiotycznej, średniaczej,
    tezy, że "jak ktoś ma złe zdanie o nauczycielach, to w szkole źle szło".

  • 120. Data: 2012-03-14 21:11:07
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > W sumie tak.

    Po prostu są mało ambitni ;)