  • 1. Data: 2011-10-22 09:42:52
    Temat: Autostrady będą tańsze niż planowano
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,10516147,Pans
    twowa_A2_bedzie_tansza__To_nie_zart.html

    "Obniżone stawki mają obowiązywać na autostradach wybudowanych przez
    Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad. Na razie jedynym państwowym
    odcinkiem objętym opłatami jest właśnie A2 między Koninem a Łodzią (od 1
    lipca tego roku). Ale wkrótce, od 1 stycznia 2012 r., myto będzie pobierane
    także na odcinku A4 z Wrocławia do Katowic. Miały tam obowiązywać takie same
    opłaty jak na A2 - 20 gr za 1 km. Będą jednak o połowę niższe."

    Niby po wyborach, więc powodów do kłamstw nie ma, ale nie bardzo mi się
    wierzyć, że urzędnicy idą po rozum do głowy.
    Jednak byłby to kolejny krok w dobrym kierunku.

  • 2. Data: 2011-10-22 11:32:13
    Temat: Re: Autostrady będą tańsze niż planowano
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Niby po wyborach, więc powodów do kłamstw nie ma, ale nie bardzo mi się
    > wierzyć, że urzędnicy idą po rozum do głowy.

    Zawsze jest PRZED wyborami;-) Nie boj bidy, podwyzsza akcyze. To takie 2
    km gratis... a pozostale 10 platnych podwojnie.

    > Jednak byłby to kolejny krok w dobrym kierunku.

    Przypomnisz poprzednie?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 3. Data: 2011-10-22 19:00:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Powitanko,

    > Zawsze jest PRZED wyborami;-) Nie boj bidy, podwyzsza akcyze. To takie 2
    > km gratis... a pozostale 10 platnych podwojnie.

    > Przypomnisz poprzednie?

    Darmowa obwodnica Wrocławia dla osobówek, podwyższenie Vmax na autostradach.

  • 4. Data: 2011-10-22 22:13:24
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Darmowa obwodnica Wrocławia dla osobówek, podwyższenie Vmax na
    > autostradach.

    No, po prostu powinni oglosic swieto narodowe :/
    Najpierw ogloszono, ze obwodnica bedzie nieplatna. Potem, ze platna i zrobil
    sie raban. No, tak byc nie moze, skoro jasnie panstwo obiecalo, ze nie
    bedzie platna to nie moze byc inaczej.
    Zaiste krok w dobrym kierunku, bo oglosili, ze nie bedzie platna, ale ty
    teraz patrzysz z uznaniem :)

    sz.

  • 5. Data: 2011-10-22 22:23:04
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-10-22 09:42, Cavallino pisze:
> [...]
    > wierzyć, że urzędnicy idą po rozum do głowy.
    > Jednak byłby to kolejny krok w dobrym kierunku.

    Nosz kurde.. Może w końcu jakiś baran policzył, że lepiej mniej brać
    za autostrady niż wydawać kupe kasy na remonty dróg zniszczonych
    przez Tiry.

  • 6. Data: 2011-10-22 22:36:21
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-10-22, megrims <m...@i...pl> wrote:

    > Nosz kurde.. Może w końcu jakiś baran policzył, że lepiej mniej brać
    > za autostrady niż wydawać kupe kasy na remonty dróg zniszczonych
    > przez Tiry.

    Na pewno!

    Krzysiek Kiełczewski

  • 7. Data: 2011-10-22 22:44:57
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > Na pewno!
    >
    > Krzysiek Kiełczewski

    Jaką Ty masz koncepcje?

  • 8. Data: 2011-10-22 22:51:56
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-10-22, megrims <m...@i...pl> wrote:

    > Jaką Ty masz koncepcje?

    Ktoś stwiedził, że nagłe zwiększenie opłat z zera na pełną stawkę może
    spowodować zbyt duże protesty i za dużo problemów finansowych firm. (bo,
    np, fabryka straci pracowników, których nagle nie będzie stać na dojazd
    do pracy). Później podwyższą opłaty :-(

    Krzysiek Kiełczewski

  • 9. Data: 2011-10-22 22:54:19
    Od: megrims <m...@i...pl>

> [...]
    > spowodować zbyt duże protesty i za dużo problemów finansowych firm. (bo,
    > np, fabryka straci pracowników, których nagle nie będzie stać na dojazd

    No tak. :(

  • 10. Data: 2011-10-24 13:39:39
    Od: "T." <k...@i...pl>

    wiadomości news:j7ts5r$tuu$1@news.onet.pl...
> [...]
    > wierzyć, że urzędnicy idą po rozum do głowy.
    > Jednak byłby to kolejny krok w dobrym kierunku.

    Nie doczytałeś, że to dotyczy tylko autostrad zarządzanych prze GDDKiA. Na
    razie całe 103 km.
    Teraz wszyscy się rzucą na odcinek Konin-Łódź, żeby sobie taniej pojeździć.
    W końcu to dwie metropolie...
    T.
    Ps. Jak rząd mówi, że da, to mówi... No i żaden rząd nie obieca ci tyle, ile
    ten rząd...